Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Počeli su već zemljani radovi oko petlje Ruma
Screenshot_20220707-233927_Chrome.jpg
 
Kako će izgledati petlja?

Koliko sam razumeo ceo deo autoputa do Šapca će biti u jedinstvenom sistemu naplate tako da neće biti potrebe za novom karticom ako se ide iz Beograda, a bočna naplatna rampa na koju se nastavlja brzi put ka Novom Sadu bi imalo smisla da je odmah nakon isključenja sa petlje u smeru ka NS
 
Počeli su sa raščišćavanjem oko petlje Ruma. Još uvek nema nikakvih betonskih radova. Prošao sam prekjuče.
Nije mi jasno zašto se radi ovakvo rešenje kada je autoput mogao da nastavi pravo kao što sam obeležio. Prostora ima koliko hoćeš na tom delu. Ovako prelaziš preko autoputa malo pre buduće petlje, rušiš nadvožnjak i praviš novi. I sve to radiš pod jakim saobraćajem.

20220708_101304.jpg
 
Taj most nije napravljen. Tačnije nije ni počeo da se pravi. Da bi ovaj kod Petrovaradina bio "peti" moraju pre njega postojati napravljena četiri mosta, ili barem da je četvrti toliko odmakao u gradnji pa ovaj koji zaostaje je onda peti. Koliko vidim, ovaj kod Petrovaradina će igleda biti prvi i napravljen, pa ćemo onda imati peti a ne i četvrti most. Bombastični naslovi a protivni zdravom razumu.
Tom logikom možemo reći da je i sedmi jer su peti i šesti mostovi kod Bačke Palanke i kod Beočina. I oni se prave već xxx godina.
 
Da, taj most "nije napravljen", ali ga zovu Četvrti most.

 
Četvrti novosadski most je planiran pre više od 50 godina i još iz tog vremena ima takvo ime. Ali to nije toliko bitno, već da će izgradnjom produžetka bul.Evropa i tog mosta Fruškogorski koridor dobiti još jedan krak prema postojećoj petlji na autoputu.

IMG_20220709_065633.png
 
@inzenjer10 Evo most se bliži kraju. Zna li se nešto o petlji i spoju mosta sa Mačvanske strane? Ima li nagoveštaja kada bi trebala da počne da se radi? Kakvo je stanje sa vijaduktom u nastavku mosta sa Sremačke strane?
Trenutno na buducoj petlji Sabac izmestamo postojece instalacije, petlja nije problem, imamo vremena do sledeceg septembra da je zavrsimo. Vijadukt u Klenku pocinjemo 1-og avgusta, poceli smo vec da betoniramo nosace.
 
Do sledećeg septembra, a most će se spoji sad u julu. Znači razlika 14 meseci. Od toga po iskustvu ranije završenih sličnih mostova (poput Obrenovačkog i sl) im treba još 5-6 meseci da ga potpuno završe, asfaltiraju za otvaranje. I, ostaje ono što sam još prošle godine rekao, da će im završen most ići iz njive u njivu, tj neće moći se koristi još 8 meseci (ako ne bude kašnjenja). Inžinjer i Blagić su tada to žestoko nerazumno vređali, ali bliži se trenutak istine pa ćemo videti dal će biti most iz njive u njivu ili su aždaje bljuvale laži da bi se sakrila istina. Jer ja mogu razumeti da neko ima drugčije mišljenje za Forum, al da kao oni prošle godine vređa pa da to posle ispadne iz laži, ja nemam lepe reči, i radujem se nadolazećem trenutku istine 👌
 
Kada most bude završen sigurno neće ići "iz njive u njivu", već će povezivati trase puta. A, da li će on biti nešto ranije izgradjen to nije ni bitno, ne može sve da se utanači u dan. Bitno je da li će deonica Šabac - Ruma da kasni opravdano ili neopravdano. Ali, važno je da se svakodnevno radi, pa i ako nešto kasnije završe nije neki preveliki problem.
 
Vidim da su ti osećanja još uvek povređena. Čekam da se Majstor javi i da te podrži.
Xexe pusti ti sad to što Istinu želiš zameniti "povređenim osećanjima". Ili će gotov most ići iz njive u njivu nemali period ili neće. Ja nisam prepametni dipl inžinjer ali će vidimo do kraja godine...
 
Kada most bude završen sigurno neće ići "iz njive u njivu", već će povezivati trase puta. A, da li će on biti nešto ranije izgradjen to nije ni bitno, ne može sve da se utanači u dan. Bitno je da li će deonica Šabac - Ruma da kasni opravdano ili neopravdano. Ali, važno je da se svakodnevno radi, pa i ako nešto kasnije završe nije neki preveliki problem.
Celu ovu temu "iz njive u njivu" je započela sadašnja vlast kada je kritikovala prethodnu za deonicu Ub-Lajkovac da ide iz njive u njivu. I jel danas ta deonica ide iz njive u njivu? Naravno da ne ide. Ali je u tom trenutku taj vremenski gep iskorišćen za to prozivanje kako u trenutku završetka te deonice je on bio van funcije jer pristupnice nisu bile gotove. Zapravo, već su bili dogovoreni sa Kinezima nastavci Ub-Obrenovac i Lajkovac-Ljig, ali je sadašnja vlast tada manipulisala javnost sa izrazom da je autoput iz njive u njivu. Ja sam isti njihov rezon upotrebio ovde, da će most moguće biti završen pre pristupnica, pa da oni koji su kritikovali "iz njive u njivu" sada sami prave "iz njive u njivu". Zatim je ničim izazvan Inžinjer skočio na mene da ja nemam pojma (to ćemo uskoro videti) i drugi afekti, a onda mu se i prilepak Blagic pridružio jer mu je ovaj ovde stavio 10 slika mosta, pa se uplašio da će umreti ako se ovaj uvredi pa dalje prestane stavljati slike. Ali mene njegovi razlozi ne zanimaju kao što ni njega ne zanima kako drugi forumaš se obraća meni, kao ni uopšte dal je istina to što tvrdi. A dal je istina, videćemo ili ne do kraja godine.
 
Vidim da su to neka lična nadgornjavanja i forumaški obračuni, ali ovde je bitno da se radi trasa od ovog mosta na Savi kod Šapca do mosta preko Dunava kod NS i dalje do Kaća.
 
Ima li neko info kad krecu da buse tunel na Fruskoj? Video sam da vec neko vreme stoje sprave za busenje, kamp za iriske rade punom parom.
 
Uvek sam se čudio zasto u Srbiji glavni raspon mostova jako često nije po sredini reke.
Sa estetske tačke gledišta uvek mi je kvarilo utisak.
 
Vidim da su to neka lična nadgornjavanja i forumaški obračuni, ali ovde je bitno da se radi trasa od ovog mosta na Savi kod Šapca do mosta preko Dunava kod NS i dalje do Kaća.
Ova Istina ne može biti lična, ili će most biti sinhronizovano završen sa pristupnicama, i ja ću tada kažem svaka čast organizatoru projekta u koga sam sumnjao, ili će biti iz njive u njivu i tada će mi Admin dopustiti da vratim primljene uvrede od Inzinjera na racun Istine👌😅
 
Vrh