Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ja sam strogo za to da se saniraju lokalni putevi kojima jedva stizemo do tih velikih puteva. Svaki put cak i bez zvanicnog naziva bude krsten od vozaca i naroda, meni je svejedno da li se zove A 8 ili Ruma-Sabac.
Апсолутно, код нас се због небитне форме губи суштина.
 
zna li neko sta se desava sa brzog puta Badovicni Slepcevic, cuo sam da su mjestane uspjeli da se izbore za neke promjene u vezi petlji umjesto kruznih tokova. Kako to napreduje obrzim da treba da bude gotovo ove godine?
 
Sve oznake sa A1, A2...M1, M2... itd, su itekako praktične kako pratite putokaze. Lako se pročitaju pri većoj brzini nego npr. "Miloš The Greath". Takođe su i poludeskriptivne A - autoput , M - motoput. Ime mi daje infomaciju kakve kateogorije je put, što je meni kao putniku isto bitno. "Miloš The Greath" mi ništa ne znači.
Prihvatljivo je i najpraktičnije da uz oznake tipa A1, A3 itd. uvek stoji i naziv većeg grada u kom pravcu se krećemo, kao što i jeste u 99% slučajeva. U taj 1% spada nekoliko znakova koje sam zapazio pred uključenje na obilaznicu oko Budimpešte gde su samo navedene oznake puteva bez navedenih gradova. Vozio sam po Austriji i Nemačkoj i nigde nisam video takve oznake kao pred obilaznicom oko Budimpešte.

Ko je vozio za Austriju preko Budimpešte je sigurno primetio kako od granice do Budimpešte znakovi sve vreme lepo označavaju pravac kretanja prema Budimpešti i onda pred uključenje na obilaznicu oko Budimpešte se odjednom pojavljuju samo oznake puteva sa kojima se ukrštamo, nigde ne piše pravac za Đer ili Beč. Prvi put kad sam vozio tamo, u tom trenutku sam se totalno pogubio, a navigaciju nisam koristio jer sam računao da kod Budimpešte svakako mora biti znakova koji jasno pokazuju kuda se ide ka Đeru i Beču.

Nadam se da kod nas neće biti toga, skroz nepotrebno i zbunjujuće jer nijedan vozač nije dužan da u svakom trenutku zna domaće i međunarodne oznake ili specifične nazive puteva.
 
Poslednja izmena:
Има и те како путоказа за Беч, само се не понављају увек. Ту где пишу само ознаке путева, има на знаковима поред пута ознака пута и град до којег води. Мађарски путокази су ми одлични јер када има доста информација на табли, добро је уклопљено, једноставно и брзо читљиво док нпр. немачке путоказне табле су ми хаос. Немци стављају превише градова на табле и не стигнеш ни да нађеш своје одредиште на знаку.
 
Провозао сам се брзим путем до Лознице, неупоредиво побољшање у односу на путовање кроз села. Једино су кружни токови јако непријатни, притом у зони сваког oсим последњег у Лозници постоји надвожњак тако да ми нема смисла што нису урађене петље асиметеичне дијагоналне детелине.
Такође незгодна сигуација коју сам приметио, на крају брзог пута, код расјрснице за мост преко Дрине, постоји низ објеката на ћошку и приметио сам једну дивљачку вожњу до њега левом траком од раскрснице. Имајте то на уму ако идете даље ка Бањи, Зворнику или преко Дрине.
 
Kruzni tok na putu Ocage-Klenje se ukida. Dobijamo jos jedan most. Trebali smo da krenemo danas da radimo zemljane kanale, medjutim i tu dolazi do uzmena na celoj deonici. Plasim se da cemo doci u pat poziciju da necemo imati otvorene pozicije. Ponovice se verovatno scenario sa petlje Ruma, da necemo imati vremena da zavrsimo a trazice nam pustanje u saobracaj. Ludnica stvarno, svako se danas bavi projektovanjem.
 
Zbog čega plaćamo projekte brzih saobraćajnica milione i milione dinara da bi se na kraju radilo nešto skroz drugačije?
 
За сад нема ништа. Плашим се да ће то дуго чекати. Путеви који спајају Шабац и брзи пут су криминално лоши. Велика грешка што није направљено укључење у Кленку код наплатне станице. Значило би и Шапцу и Кленку, пошто је у Шапцу и главна индустријска зона, и царина, и лука, и железница, и теретни транзит у источном делу града.
 
Vrh