Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Štitar je sa 2.000 stanovnika uspeo da se izbori za dva nadvožnjaka preko pruge da ne bi presecali mesto, a Badovinci imaju 5.000 stanovnika. Verovatno je razlika što su u jednom trenutku bili izbori, a sada ih nema.
Razlika je u tome što je u Štitaru bilo predviđeno rušenje 36 kuća i raseljavanje preko 100 ljudi.
To je daleko osetljivija stvar za lokalne stanovnike od dileme kružni tok ili nadvožnjak. Ako nije predviđeno masovno demoliranje stambenih objekata u tom projektu, onda Badovinčani nemaju dovoljnu motivaciju da se ujedine i pokušaju da nešto promene za razliku od Štitaraca.
 
Poslednja izmena:
''Do sada je izbušeno ukupno 5600 metara u obe tunelske cevi, a radovi na celom koridoru napreduju prema utvrdjenoj dinamici.''
Screenshot 2025-03-03 14.21.55.png
 
NAJNOVIJE INFORMACIJE! Stanovnici Badovinaca ce dobiti ono sto su trazili. Na mestu ukrstanja brze saobracajnice sa putem Prnjavor - Badovinci radice se most (ne znamo detalje jos o duzini). Takodje, kruzni tok se pomera nekih 800m ka Slepcevicu i prikljucak vodi na nekategorisani put koji se mora prosiriti.Zatim na samom pocetku trase radice se jos jedan kruzni tok za uklapanje na Pavlovica most. Izvesno je i pomeranje roka (nije jos sigurno) kad sagledamo obim dodatnih radova. Ubaceni su i potporni zidovi u Badovincima. Za sada su ovo usmene informacije, ocekujemo projekte u sto skorijem periodu.
novo resenje.png
 
NAJNOVIJE INFORMACIJE! Stanovnici Badovinaca ce dobiti ono sto su trazili. Na mestu ukrstanja brze saobracajnice sa putem Prnjavor - Badovinci radice se most (ne znamo detalje jos o duzini). Takodje, kruzni tok se pomera nekih 800m ka Slepcevicu i prikljucak vodi na nekategorisani put koji se mora prosiriti.Zatim na samom pocetku trase radice se jos jedan kruzni tok za uklapanje na Pavlovica most. Izvesno je i pomeranje roka (nije jos sigurno) kad sagledamo obim dodatnih radova. Ubaceni su i potporni zidovi u Badovincima. Za sada su ovo usmene informacije, ocekujemo projekte u sto skorijem periodu. Pogledajte prilog 232257
@inzenjer10 zaista mi je zao sto ne mogu da ti dam vise od jednog plusa..
Kao drugo nadvoznjak se gotovo sam ucrtao na toj lokaciji I mislim da bi silazne rampe sa BP I kruzni pod nadvoznjakom bili idealni, Ali I bilo koja druga kombinacija sa nadvoznjakom je ne uporediva sa prethodnim resenjem.
Da nista drugo do samo ova informacija vredi zlata sto imamo ovde na forumu insajdera. Hvala I za odlicnu informaciju I za sve drugo.
 
@inzenjer10 zaista mi je zao sto ne mogu da ti dam vise od jednog plusa..
Kao drugo nadvoznjak se gotovo sam ucrtao na toj lokaciji I mislim da bi silazne rampe sa BP I kruzni pod nadvoznjakom bili idealni, Ali I bilo koja druga kombinacija sa nadvoznjakom je ne uporediva sa prethodnim resenjem.
Da nista drugo do samo ova informacija vredi zlata sto imamo ovde na forumu insajdera. Hvala I za odlicnu informaciju I za sve drugo.
Trudim se da vam prenesem se info. Isto tako, sve ove izmene nama inzenjerima su uvek nezgodne kad su pozicije vec zapocete. Struju smo izmestili dosta sire od trase, zatim imacemo dodatnu eksproprijaciju zbog pomeranja kruznog toka i prosirenja lokalnog puta koji je veza sa kruznim tokom, onda prosirenje samog nasipa na mestu kruznog toka. Po meni nije idealno resenje. Ovo bi bilo idealno resenje.
petlja.png
 
NAJNOVIJE INFORMACIJE! Stanovnici Badovinaca ce dobiti ono sto su trazili. Na mestu ukrstanja brze saobracajnice sa putem Prnjavor - Badovinci radice se most (ne znamo detalje jos o duzini). Takodje, kruzni tok se pomera nekih 800m ka Slepcevicu i prikljucak vodi na nekategorisani put koji se mora prosiriti.Zatim na samom pocetku trase radice se jos jedan kruzni tok za uklapanje na Pavlovica most. Izvesno je i pomeranje roka (nije jos sigurno) kad sagledamo obim dodatnih radova. Ubaceni su i potporni zidovi u Badovincima. Za sada su ovo usmene informacije, ocekujemo projekte u sto skorijem periodu. Pogledajte prilog 232257
Sjajne vesti, bolje sad da se resi nego naknadno da se prepravlja.
Kruzni tok kod Pavlovica mosta je bio u planu, ovo mesto gde ste obelezili da se pomera kruzni tok nema nikakvog smisla, cak nema smisla za kruznim tokom tu. gore iznad su sokaci, put bi sa prosirenjem izlazio na ulicu koja ne vodi direktno ni za Bogatic. mesto koje ste obelezili u donjem postu kao idealno za petlju na samom pocetku Badovinaca, tu je vec uradjen nadvoznjak i jednostavnije je tu napraviti petlju.
Ali, u svetlu desavanja u Opstini Bogatic oko prostornog plana u kom je bio predvidjen rudnik, onda ovaj kruzni tok ima smisla jer bi se nalazio na mestu dokle je zahvatalo po planu istrazno podrucje za litijum i bor. Plan je posle protesta povucen, ali ovo je dokaz da se ispod zita radi dalje na njegovoj realizaciji. No dobro, to nije tema, putna infrastruktura je neophodna svakoj zemlji, ionako cemo mi kao narod da otplacujemo taj put.
 
Evo i tog prostornog plana koji zauzima oko 1/3 sela, a ja sam ucrtao crvenim kruzicem mesto za nov kruzni tok. sad je logicno zasto pored puta Sa-LO ide i ovaj krak puta i to bas ovako, gde bi imali put sa obe strane rudnika. Pa za RS gde se na Majevici i u Semberiji isto planiraju rudnici.
Prostorni plan.jpg
 
Evo Driva okacio novi snimak. Akcenat na Nezgodama i smeću pobacanom oko proširenja za zaustavljanje.


Kada pogledamo nezgode i štete nastale usled nezgoda (oštećena ograda, slupani automobili, povrede itd) postavlja se pitanje: Koliko smo uštedeli sa kružnim tokovima ?
Kada saberemo ukupan materijalni trošak sigurno ćemo preći cifru nadvožnjaka za nekoliko godina.

Što se tiče smeća. Pravo rešenje je rad na kulturi i svesti. Brže rešenje je da se naprave bar 2 benzinske stanice od ŠA do LO sa ormoralištem, pa bi ljudi mogli tu odsedati. Ovo je sve neko pravio pauzu, ručao i onda bacio đubre.
 
Evo Driva okacio novi snimak. Akcenat na Nezgodama i smeću pobacanom oko proširenja za zaustavljanje.


Kada pogledamo nezgode i štete nastale usled nezgoda (oštećena ograda, slupani automobili, povrede itd) postavlja se pitanje: Koliko smo uštedeli sa kružnim tokovima ?
Kada saberemo ukupan materijalni trošak sigurno ćemo preći cifru nadvožnjaka za nekoliko godina.

Što se tiče smeća. Pravo rešenje je rad na kulturi i svesti. Brže rešenje je da se naprave bar 2 benzinske stanice od ŠA do LO sa ormoralištem, pa bi ljudi mogli tu odsedati. Ovo je sve neko pravio pauzu, ručao i onda bacio đubre.

NI POD KAKVIM USLOVIMA SE NE MOZE NITI SMIJE OPRAVDAVATI BACANJE SMECA! U PRIRODU ILI BILO GDE VAN PREDVIDJENOG!!! TACKA!!!
 
Ne opravdavam. Samo konstatujem i predlažem rešenje u realnim okvirima.
 
Ne opravdavam. Samo konstatujem i predlažem rešenje u realnim okvirima.
Решење у реалним околностима није лако.

Казне неће постићи ништа (свакако треба да буде драконске док не дођемо до крајњег решења), 10 генерација где ће цео фокуса у образовању били екологија и рециклажа, можда...
 
Ко зна, можда овај пут направи боље возаче од људи (након што слете у јарак). 😄

Него, нисам још прошао овим путем, али некако ми ови делови на насипу где нема ограде са десне стране визуелно делују као да је ивица насипа много близу ивици пута. Могуће да људи у опуштеној "аутопутској" вожњи уз темпомат подешен на "аутопутске брзине" десном траком погледају у телефон или им на пар тренутака нешто друго одвуче пажњу у возилу и онда кад врате поглед на пут истрипују се да су много близу ивици услед непостојања зауставне траке, затим нагло неконтролисано реагују на волану па онда излете мало ван асфалта у земљу (трагови који се виде) у бољем случају или комплетно слете с насипа у јарак у лошијем случају.
 
Definitivno je voznja na autoputu znacajno opustenija. To se bas oseti kad se predje most na Savi. I sire su trake, a ima i zaustavna.
 
Ко зна, можда овај пут направи боље возаче од људи (након што слете у јарак). 😄

Него, нисам још прошао овим путем, али некако ми ови делови на насипу где нема ограде са десне стране визуелно делују као да је ивица насипа много близу ивици пута. Могуће да људи у опуштеној "аутопутској" вожњи уз темпомат подешен на "аутопутске брзине" десном траком погледају у телефон или им на пар тренутака нешто друго одвуче пажњу у возилу и онда кад врате поглед на пут истрипују се да су много близу ивици услед непостојања зауставне траке, затим нагло неконтролисано реагују на волану па онда излете мало ван асфалта у земљу (трагови који се виде) у бољем случају или комплетно слете с насипа у јарак у лошијем случају.
Ma da, kad si u desnoj traci dovoljno je dve sekunde da skrenes paznju, uhvatis ivicu i tu je odmah provalija.
Ne znam da li se samo meni cini, da li je jos neko primetio da je asfalt nekako hrapav i da ima pomalo vibracija?
 
Sirina traka na autoputu, plus zaustavna traka, plus odbojna ograda uliva poprilicnu sigurnost vozacima. Onaj ko je manje iskusan na ovakvim brzim saobracajnicama, lako moze da skrene, kao sto neko rece, dovoljan je sekund ako se pogleda u telefon i eto izletanja...
 
Sirina traka na autoputu, plus zaustavna traka, plus odbojna ograda uliva poprilicnu sigurnost vozacima. Onaj ko je manje iskusan na ovakvim brzim saobracajnicama, lako moze da skrene, kao sto neko rece, dovoljan je sekund ako se pogleda u telefon i eto izletanja...
Slažem se ali to ne bi smeo biti izgovor. Pratiti svoju traku tokom vožnje je nekako prva stvar koja se nauči kad se sedne u kola i ne bi smelo zavisiti od iskustva na ovakvim ili onakvim saobraćajnicama.

A sa druge strane, apsolutno je ista situacija kad imamo samo jednu traku po smeru (sa čime već svi imaju iskustva), s tim što onda moraš da paziš i na suprotan smer jer te od njega deli samo linija na kolovozu. Ovako je bar smer kretanja odvojen odbojnom ogradom i ima 2 trake po smeru što omogućava bezbedno preticanje vozila u desnoj traci.

Ovde je problem što ljudi neće da shvate da iako nisu na magistralnom putu sa ukupno 2 trake, nisu ni na autoputu i ne mogu da se ponašaju kao da jesu na autoputu.
 
Poslednja izmena:
Vrh