Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

da li neko ima info da li je sredjen put(makar nasut kamen u rupe) Badovinci - Prnjavor? Prosli put kad sam isao tim putem ono je bilo sve samo ne put u ocajnom je stanju bio. To je trenutno najbrza i najbliza veza Pavlovic mosta sa brzim putem
 
da li neko ima info da li je sredjen put(makar nasut kamen u rupe) Badovinci - Prnjavor? Prosli put kad sam isao tim putem ono je bilo sve samo ne put u ocajnom je stanju bio. To je trenutno najbrza i najbliza veza Pavlovic mosta sa brzim putem
Pa, kako da ti objasnim, prosli su i bacili nesto crno kao i obicno, natabali nogama i to ne svaku rupu. Najgora ti je deonica trenutno bas u delu gde se radi novi put u Badovincima. Moras dobro da pazis i lagano na leru. Posle je ok do onog Prnjavorskog dela gde nema asfalta, ali je to sad bas dobro zaravnato, prodje se zgodno.
Ja se nadam da ce Opstina Sabac da asfaltira taj deo u Prnjavoru sad na prolece jer su obecali tom narodu sto zivi u tom delu da ce asfaltirati kad se zavrsi brzi put. Ovo u Badovincima nece sigurno nista raditi dok se ne zavrse radovi na brzom putu. Bilo bi dobro da i tu naspu i dobro zaravnaju, mada niko o tome ne misli, prosto ih bas briga za narod.
 
Razlika između Dunavskog koridora i Šabac-Loznica.
Pogledajte prilog 230491
Ova slika me podseti na onaj vic svojevremeno kada je Velja Ilic otisao kod Berluskonija, pa mu se divio kako ima veliku i raskosnu vilu, pa ga upitao: Kako si sve ovo postigao ? A Silvio mu odgovori: Znas onaj autoput do Milana, e pa suzio sam ga za 5 cm sa jedne i 5cm sa druge strane i eto kako. Godinu dana kasnije dodje Berluskoni kod Velje u posetu a ovaj ima jos vecu vilu i raskosniju. Pita ga Berluskoni: Pa kako si ovo postigao? A Velja mu odgovori: Znas onaj autoput Horgos - Pozega. Perluskoni pita zbunjeno : Koji put? posto put nije ni bio izgradjen. A Velja mu onda pokaze na vilu i raskos koji poseduje insinuirajuci da je ceo put uzeo za sebe.
Salu na stranu: Mozda me slika vara, ali mislim da je bolje kad ima bar 50cm sa strane bele linije. Bas sbog onih kolotraga i sletanja sa puta. Ivicnjaci su samo plus.
Ne znam da li je ceo puta Sabac-Loznica pravljen da moze kasnije da se pretvori u autoput sa zaustavnom trakom. tj. da li ima dovljno prostora svuda za tako nesto.
 
Evo @vlad089 objavio novi snimak. Ali mi se cini da je napredak na izlivanju segmnata nikakav. Kao da su zastali sa izgradnjom.

 
Ne znam šta im znači tunel, kad je ono između tunela i mosta nije ni u mislima započeto. Ni tačna trasa se ne zana a kamo li da je urađena eksproprijacija ili sami građevinski radovi. Sam most da zavše i spoje sa autoputem i Petrovaradinom znači da se deo saobraćaja izmesti iz Petrovaradina i samog Novog Sada. Po meni se tu nepotrebno čeka ako posmatramo svrsishodnost. Ako su neke političke igranke u pitanju, da se umanji efekat kasnjenja na tunelu, onda stvarno nema smisla.
Poređenja radi, na mostu na Savi kod Šapca, su trebale 2 nedelje po segmentu. Od proslog snimka ovde nisu izlili ni jedan novi. I dalje je sve na prvoj sajli. Tako da mi je utisak da se ništa nije radilo. Iskreno očekivao sam da do Jula završe most ali igleda da će biti gotov tek sledeće godine.
 
Ova slika me podseti na onaj vic svojevremeno kada je Velja Ilic otisao kod Berluskonija, pa mu se divio kako ima veliku i raskosnu vilu, pa ga upitao: Kako si sve ovo postigao ? A Silvio mu odgovori: Znas onaj autoput do Milana, e pa suzio sam ga za 5 cm sa jedne i 5cm sa druge strane i eto kako. Godinu dana kasnije dodje Berluskoni kod Velje u posetu a ovaj ima jos vecu vilu i raskosniju. Pita ga Berluskoni: Pa kako si ovo postigao? A Velja mu odgovori: Znas onaj autoput Horgos - Pozega. Perluskoni pita zbunjeno : Koji put? posto put nije ni bio izgradjen. A Velja mu onda pokaze na vilu i raskos koji poseduje insinuirajuci da je ceo put uzeo za sebe.
Salu na stranu: Mozda me slika vara, ali mislim da je bolje kad ima bar 50cm sa strane bele linije. Bas sbog onih kolotraga i sletanja sa puta. Ivicnjaci su samo plus.
Ne znam da li je ceo puta Sabac-Loznica pravljen da moze kasnije da se pretvori u autoput sa zaustavnom trakom. tj. da li ima dovljno prostora svuda za tako nesto.

I ja smatram da je to bolje uradjeno na Dunavskom brzom putu, i lepse izgleda, jedino sto imaju mnogo vise kruznih tokova nego nas "Macvanski" brzi put.. moram da pohvalim putare jer su sve tragove od kolotraga na zemlji popunili i izravnali..
Smatram da tesko da ce ikad postati pravi autoput, ono ima mesta sirine ali problem predstavljaju mostovi i nadvoznjak u stitaru, koji su uradjeni u profilu sa dve trake a ne tri, pitanje dal to moze na mostovima da se odradi prosirenje.. zanimaju me kamere na portalima da li beleze prekrsaje brzinu itd ili samo snimaju saobracaj??
 
Ne znam šta im znači tunel, kad je ono između tunela i mosta nije ni u mislima započeto. Ni tačna trasa se ne zana a kamo li da je urađena eksproprijacija ili sami građevinski radovi. Sam most da zavše i spoje sa autoputem i Petrovaradinom znači da se deo saobraćaja izmesti iz Petrovaradina i samog Novog Sada. Po meni se tu nepotrebno čeka ako posmatramo svrsishodnost. Ako su neke političke igranke u pitanju, da se umanji efekat kasnjenja na tunelu, onda stvarno nema smisla.
Poređenja radi, na mostu na Savi kod Šapca, su trebale 2 nedelje po segmentu. Od proslog snimka ovde nisu izlili ni jedan novi. I dalje je sve na prvoj sajli. Tako da mi je utisak da se ništa nije radilo. Iskreno očekivao sam da do Jula završe most ali igleda da će biti gotov tek sledeće godine.
Kako bi bilo dobro da završe deo od ZR-NS do E75, pa preko mosta pa do oba isključenja za Petrovaradin. Koliko bi to olakšalo ljudima i rasteretilo NS. Ali očigledno nešto gadno škripi na ovom projektu. Stručnjaci očigledno ne mogu da odrade valjano eksproprijaciju ili su pare za to sad usmerene na neke druge projekte. Da ih ne spominjem opet.
 
Ne znam šta im znači tunel, kad je ono između tunela i mosta nije ni u mislima započeto. Ni tačna trasa se ne zana a kamo li da je urađena eksproprijacija ili sami građevinski radovi. Sam most da zavše i spoje sa autoputem i Petrovaradinom znači da se deo saobraćaja izmesti iz Petrovaradina i samog Novog Sada. Po meni se tu nepotrebno čeka ako posmatramo svrsishodnost. Ako su neke političke igranke u pitanju, da se umanji efekat kasnjenja na tunelu, onda stvarno nema smisla.
Poređenja radi, na mostu na Savi kod Šapca, su trebale 2 nedelje po segmentu. Od proslog snimka ovde nisu izlili ni jedan novi. I dalje je sve na prvoj sajli. Tako da mi je utisak da se ništa nije radilo. Iskreno očekivao sam da do Jula završe most ali igleda da će biti gotov tek sledeće godine.
Tacnije, 8-9 dana kad smo usli u ritam. Poredjanja radi samo prvi segment je radjen 21dan i vremenom je sve doslo na svoje.
 
Vrh