Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Treba podići opšte ograničenje na motoputu na 110 km/h prvo, kao što je u većini zemalja.
Upavo smo pominjali prekoracenje brzine kao uzrok izletanja i naletanja na ostrvo u kružnom toku. Imajte u vidu kružne tokove, da nema zaustavne trake i da ima više krivina zbog izbegavanja naselja. Dovoljna je mala nepažnja, pogled j mobilni telefon i vozilo skrene na bankinu. I 100 kmh je za neka vozila i vozače previše.
Vaša je volja da vozite preko ograničenja sa svim posledicama, dok ne ugrozite druge, posebno što taj put nije najčešće opterećen.
 
Poslednja izmena:
Upavo smo pominjali prekoracenje brzine kao uzrok izletanja i naletanja na ostrvo u kružnom toku. Imajte u vidu kružne tokove, da nema zaustavne trake i da ima više krivina zbog izbegavanja naselja. Dovoljna je mala nepažnja, pogled j mobilni telefon i vozilo skrene na bankinu. I 100 kmh je za neka vozila i vozače previše.
Vaša je volja da vozite preko ograničenja sa svim posledicama, dok ne ugrozite druge, posebno što taj put nije najčešće opterećen.

U celoj Evropi je brzina od 110 km/h dozvoljena na motoputevima. Ko ne može da na ovom putu vozi putnički automobil 110 km/h bez ugrožavanja bezbednosti i da na vreme ukoči pre kružnog toka, gde postoji blagovremena obaveštenja i ograničenja brzine treba mu oduzeti dozvolu.
 
Upavo smo pominjali prekoracenje brzine kao uzrok izletanja i naletanja na ostrvo u kružnom toku. Imajte u vidu kružne tokove, da nema zaustavne trake i da ima više krivina zbog izbegavanja naselja. Dovoljna je mala nepažnja, pogled j mobilni telefon i vozilo skrene na bankinu. I 100 kmh je za neka vozila i vozače previše.
Vaša je volja da vozite preko ograničenja sa svim posledicama, dok ne ugrozite druge, posebno što taj put nije najčešće opterećen.
100 km/h je poprilično adekvatna brzina za ovaj pu, samo nekoliko delova je podobno za brže, što je nedovoljno da opšte ograničenje bude veće... bezbednost bi morala da bude na prvom mestu. Postoji veoma veliki broj "ugibanja" puta gde vrlo lako može da se izgubi kontrola, a nema zaustavne trake, nema gde da se skloni vozilo ako se ne daj Bože pokvari...

Moraće, nažalost, mnogo nezgoda da prođe pre nego što dopre do svačijeg mozga da ovo nije auto-put

U celoj Evropi je brzina od 110 km/h dozvoljena na motoputevima. Ko ne može da na ovom putu vozi putnički automobil 110 km/h bez ugrožavanja bezbednosti i da na vreme ukoči pre kružnog toka, gde postoji blagovremena obaveštenja i ograničenja brzine treba mu oduzeti dozvolu.
da, zaključak je ispravan, mnogima treba oduzeti dozvolu... mislim da 10% više na brzini ne doprinosi značajno
 
Evo iz komšiluka motoput, sa ograničenjem 120 km/h, bez KT, sa dodatnim prostorom uz desnu voznu traku, širine oko pola trake.

 
Put je odličan, nemam zamerki. Šteta što je alavost Andreja, Zvonka i ostatka kriminalne organizacije SNS dovela do toga da umesto petlji imamo kružne tokove.
U Badovincima se pokrece peticija protiv kruznog toka, sa zahtevom da se gradi nadvoznjak. Nemam pojma kako stvari funkcionisu kod ovakvih projekata, ali licno smatram da se sa tim zahtevom zakasnilo. Ja sam od starta izricito protiv kruznog toka u sred sela, zamisljam samo bicikliste u kruznom toku.
 
U celoj Evropi je brzina od 110 km/h dozvoljena na motoputevima. Ko ne može da na ovom putu vozi putnički automobil 110 km/h bez ugrožavanja bezbednosti i da na vreme ukoči pre kružnog toka, gde postoji blagovremena obaveštenja i ograničenja brzine treba mu oduzeti dozvolu.

Sve je to ok, al nije ni toliki problem da se vozi 100. Svakako je put bezbedniji, udobniji i brže se stiže u odnosu na stari put. Tih dodatnih 10 na sat može da služi samo egu i ničemu više.
 
Svakako je za saobraćaj bezbedniji savesni vozač koji će voziti 120 km/h, pratiti signalizaciju i prolaziti kroz kružni tok na ovom putu poštujući pravila saobraćaja u kružnom toku nego neko ko će sa 80 km/h kampovati u levoj traci, seći trake u kružnom toku i oduzimati prednost vozilima koja su pre njega stupila u kružni tok.
 
Svakako je za saobraćaj bezbedniji savesni vozač koji će voziti 120 km/h, pratiti signalizaciju i prolaziti kroz kružni tok na ovom putu poštujući pravila saobraćaja u kružnom toku nego neko ko će sa 80 km/h kampovati u levoj traci, seći trake u kružnom toku i oduzimati prednost vozilima koja su pre njega stupila u kružni tok.
još je bezbedniji savesni vozač koji vozi 100, prati signalizaciju i poštuje pravila kružnog toka
 
Kao sto sam i najavio, skracen nam je rok na septembar. Ocekujemo jos intenzivnije radove u narednom periodu. Napravljena je devijavija na putu Ocage-Klenje i napadamo sve pozicije, imamo par grejdera koji rade na gps-ove i tu imamo veliku ustedu u vremenu.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Kao sto sam i najavio, skracen nam je rok na septembar. Ocekujemo jos intenzivnije radove u narednom periodu. Napravljena je devijavija na putu Ocage-Klenje i napadamo sve pozicije, imamo par grejdera koji rade na gps-ove i tu imamo veliku ustedu u vremenu.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Hvala za novosti! Ima li nekih novina oko izgleda trase prema M. Zvorniku i kad bi počeli radovi?
 
Vrh