Čini mi se da su počeli da shvataju svoje greške pa su na Voždu planirali upravo takva ukrštanja sa ta 2 mala kružna toka koja mogu biti spojena ili podvožnjakom ili nadvožnjakom.Tako je logičnije, ali se onda lokalni saobracaj ukršta sa onim na brzom putu i smanjuje protočnost na brzom putu. Praktično može kombajn ili traktor da prolazi kroz kružni tok. Zato su stavili nadvožnjak da smanje lokalni saobraćaj osim onog koji ulazi i izlazi na brzi put. Pretpostavljam da su imali ograničenje u novcu, pa su pribegavali kružnim tokovima kao jefrinijem rešenju. Sad ovo "ograničenja u novcu" treba uzeti sa rezervom jer očigledno da su napravili nadvožnjak pored kružnog toka. Ako su već pravili nadvožnjak mogli su i da naprave petlju. Regularna isključenja sa brzog puta uz 2 mala kružna toka na krajevima nadvožnjaka. Nesto kao na skici ispod.
Pogledajte prilog 210755
Tu se saobracaj na brzom putu ne ukršta sa lokalnim a imas adekvatna iskljušenja. Koliko je ovo sad skuplje od postojećeg rešenja procenite sami.
zašto bi se nastavljalo do Zvornika?
– Odlučili smo se za autoput od Novog Sada do Zvornika. To je ušlo u program rada ove vlade, tako da sam siguran da će radovi početi na proleće. Prve računice pokazuju da za ovaj projekat treba obezbediti oko 180 miliona evra, prava cena će se znati tek kada se završi tehnička dokumentacija, koja se ubrzano priprema – rekao je za „Politiku” Mrkonjić.
Autoput od Dunava do Drine
<p><b>Ruma – </b>Za novi autoput od Novog Sada, preko Iriga, Rume, Šapca, Loznice do Zvornika, sa tunelom kroz Frušku goru, radi se projekat, a njegova izgradnja treba da počne u martu sledeće godine. Izgradnja 110 kilometara autoputa od Dunava do Drine koštala bi oko 180 miliona evra, a bila bi...www.politika.rs
mislim da je 2+2 mnogo para u odnosu na korist...Realno, zbog kamiona, brzi put bi bio potreban do Malog Zvornika i graničnog prelaza, jer većina kamiona upravo tu prelazi granicu. Pa onda neki idu magistralom ka Romaniji/Sarajevu, a neki magistralom ka tuzlanskom industrijskom bazenu, a neki samo do Glinice u Zvorniku. Ali to je za teretni saobraćaj mnogo bitniji prelaz od prelaza kod Loznice. A onda samim tim ima i dobrog opravdanja za brzi put, e sad kako ga uglaviti u/ili uz postojeću trasu će biti zanimljivo za videti, pogotovo što postojeći put treba verovatno da ostane i za upotrebu zbog poljoprivrednih mašina. Ali tu svakako nisu Alpe pa nije da je neverovatno zahtevno.
Realno, zbog kamiona, brzi put bi bio potreban do Malog Zvornika i graničnog prelaza, jer većina kamiona upravo tu prelazi granicu. Pa onda neki idu magistralom ka Romaniji/Sarajevu, a neki magistralom ka tuzlanskom industrijskom bazenu, a neki samo do Glinice u Zvorniku. Ali to je za teretni saobraćaj mnogo bitniji prelaz od prelaza kod Loznice. A onda samim tim ima i dobrog opravdanja za brzi put, e sad kako ga uglaviti u/ili uz postojeću trasu će biti zanimljivo za videti, pogotovo što postojeći put treba verovatno da ostane i za upotrebu zbog poljoprivrednih mašina. Ali tu svakako nisu Alpe pa nije da je neverovatno zahtevno.
Mislim da kamioni i ne mogu da prelaze na GP Trbušnica (Šepak), jer taj prelaz nema carinski terminal, već moraju da prelaze na GP Mali Zvornik. Ranije kad sam išao službeno svaki put sam morao da pređem granicu kod Malog Zvornika, zbog ATA Carnet-a.
E taj put je još dalje u neizvesnoj budućnosti od ove ideje do Malog Zvornika, a kako taj put ne vodi ka okolini Banja Luke napraviće ga na kukovo leto kao i dosad.У Републици Српској се такође планира брзи пут Бијељина - Зворник - Соколац - Сарајево, тако да би имали паралелне брзе путеве од Лознице до Зворника.
A sto zaglave u Badovincima kamioni na mostu...uhhhh.У Републици Српској се такође планира брзи пут Бијељина - Зворник - Соколац - Сарајево, тако да би имали паралелне брзе путеве од Лознице до Зворника.
Да, не могу на Шепак, а од априла 2024. гранични прелаза Каракај је забрањен за прелаз возила преко 5 тона због уочених оштећења на мосту, тако да сви тежи од 5 тона морају на Рачу.
Pa ako ideš sa blinkerima pristojno vreme .Opet se frljaju sa vremenima, AV reče Loznica-Beograd za sat i 10 min.
Gledajući mapu možda negde kod pružnog graničnog prelaza.Da li neko ima predstavu gde bi se nalazio novi most "ispod Zvornika" koga su juče spominjali i kuda bi prošao brzi put u zoni Malog Zvornika da bi došao do tog mosta?
Ja sam shvatio da "ispod" znači ispod na mapi, tj. južno a ne ispod u smislu nizvodno. Na to mi je ukazivalo to što su spominjali da ti mostom žele da rastete Zvornik (veliki) od saobraćaja pa sam shvatio da žele da novi most bude južno od Zvornika pošto je postojeći most Karakaj severno.Gledajući mapu možda negde kod pružnog graničnog prelaza.