Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Pogledajte prilog 198746Meni na satelitskom snimku deluje da je i ovo kružni tok, i zato sve vreme pitam da li je nekom poznato da li postoji kružni tok u Jelavu koji se nalazi između kružnog toka u Lešnici i kružnog toka gde se brzi put spaja sa zaobilaznim putem?!

Čuo sam i od ljudi iz kraja da se govori o tom isključenju, mada mi je nerealno da su tako blizu stavili tri isključenja tj. 3 kružna toka, praktično na par kilometara?!
Na snimcima koje su objavljivali sergio_spector, vlad089dronpro i driva nakon početka asfaltiranja, nema snimaka te deonice pa ne mogu da zaključim na osnovu tih snimaka ništa?!
 
Pogledajte prilog 198746Meni na satelitskom snimku deluje da je i ovo kružni tok, i zato sve vreme pitam da li je nekom poznato da li postoji kružni tok u Jelavu koji se nalazi između kružnog toka u Lešnici i kružnog toka gde se brzi put spaja sa zaobilaznim putem?!

Čuo sam i od ljudi iz kraja da se govori o tom isključenju, mada mi je nerealno da su tako blizu stavili tri isključenja tj. 3 kružna toka, praktično na par kilometara?!
Pre mi deluje da će biti proširenje BP ("SOS trake") nego kružni tok. Zato mislim da će pre biti kod Šepka kružni tok
 
Izmerio je 5.200m, 200m više nego pre 2 meseca, doduše u 1 cevi sad ima manje metara nego prošli put (sad 4x1.300, prošli put1.100+1.200+1.300+1.400m)
mislim da mu ne valja taj merač. koridori (ili kinezi) objaviše onu vest u aprilu od 3.285m

edit: napisah mu na YT obrisao mi lik komentar, jbt kakvih paćenika ima...
 
Izmerio je 5.200m, 200m više nego pre 2 meseca, doduše u 1 cevi sad ima manje metara nego prošli put (sad 4x1.300, prošli put1.100+1.200+1.300+1.400m)
mislim da mu ne valja taj merač. koridori (ili kinezi) objaviše onu vest u aprilu od 3.285m

edit: napisah mu na YT obrisao mi lik komentar, jbt kakvih paćenika ima...
Vidi ti se komentar kao odgovor na milosbabic4672
 
Sa rumske strane jedina prepreka može biti eksproprijacija. Nema nijednog ozbiljnijeg objekta do tunela ako izuzmemo da su deo oko Iriga već započeli gde je put na stubovima.

Samo taj deo da otvore sa tunelom, već će se dosta štedeti vremena.
 
Kod Rume su laki radovi, tj. sve je ravnica, za razliku ovoga kod Iriga gde vec uveliko rade, verovatno ce taj deo kod Rume poslednji da krenu.
 
Prolazio danas lozničkom obilaznicom:

- ul. Ante Bogićevića je sada zatvorena, više se ne može skrenuti sa obilaznog u tu ulicu. Doduše, nisam primetio ranije da je zatvarana, ali se sada definitivno ne može skrenuti jer je bager sve raskopao na skretanju
- valjak poravnava deo sa šljunkom koji je uz obilaznicu, posle delova koji su snimili vlad i sergio
- dosta se radi kod mosta na Štiri, blizu GP, mislim da će ipak tu biti petlja/kružni tok. Takođe se radi kod OMV pumpe i tu je najveći broj mašina
 
Pošto ne mogu da editujem prethodni post:
Zatvorena je (kako čujem) i Drinska ulica, pored ove ulice Ante Bogićevića (Stefanovića put).
 
Most je deo Fruškogorskog koridora, preko kojeg će se saobraćaj koji dolazi sa autoputa E-75 odnosno Bulevara Evrope, uključiti na brzu saobraćajnicu.
 
1000002265.jpg

Odavde je krak za S.Kamenicu, most i bul.Evrope.
 
Мени никако није јасно ако се ово ради ,зашто се упоредо ради ( ваљда би требало да је при крају ) она веза Кузмин са мостом до Раче . Мени то делује као тотални вишак и бацање новца , Одговор ће врв бити да је то део кружног пута до Сарајева ,ал колико видим велико је питање да ли ће се и када то даље радити ,. Мислим да је било много паметније уместо тога кренути тада од Пожеге ка Котроману. НЕ познајем најбоље тај терен зато и питам и уопште ми није јасно зашто би неко ишао туда до Бијељине када ће ускоро бити готов део од Шапца ка Лозници а после и ова веза ка Павловића мосту? Узгред, рекох да не познајем тај терен,јуче сам први пут туда прошао и фрапиран са чињеницом да ми је наплаћена нека мостарина од 180 РСД -а ,чему то служи и кото узима . Невероватно...
 
Da, zašto nije jednostavno rađen pun profil autoputa od Šapca do Bijeljine trasom kojom se sada radi motoput? Kuzmin - Bijeljina je zaista višak. Mačva i Semberija će biti ispresecani autoputevima i motoputevima, što je lepo, ali da li zaista postoji takva potreba dok se u drugim delovima Srbije i Srpske na magistralnim putevima stvaraju kolone.

Što se Pavlovića mosta tiče, on je sagrađen 1996. godine od strane privrednika Slobodana i Mire Pavlović (Slobomir) kao koncesija na 30 godina, te se u sklopu toga naplaćuje mostarina do 2026.
 
Na tom delu je isprekidana linija koja se slabo vidi. A još nije izgradjen ni most preko Dunava, ali to je u planu.
 
Vrh