Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Pa dobro, zavisi gde ideš. Ako ideš u sam grad, tu je negde. Ali, ako ideš dalje, svakako nije brže već sad (sa referentnom tačkom TC Capitol). Da ne pričam da je ta prečica dosta rizična, jer ima dve "krivine iznenađenja", gde oni koji se ponesu praznim putem umeju i da završe u njivi. A ima često i smaračkih patrola seoskih pandura.

Причао сам за пут до града, за даље ка Мачви и Подрињу је боље ићи аутопутем и заобићи град. Мени је Капитол дебела периферија. Нису те кривине толико страшне колико све понесе да возе 100 и више. Полиција је обично код шећеране и у Буђановцима на центру.
 
Da, jako je teško vratiti poverenje u železnički saobraćaj. Ja sam poslednji put koristio voz pre nekih desetak godina. Putovao sam za Sofiju. Polazak u 9 uveče, dolazak u 9 ujutru. Na sve to su me probudili šverceri u Dimitrovgradu koji su počeli da skidaju svetla i sakrivaju cigarete. Mislio sam da sanjam. Dok nisam počeo da putujem po svetu i koristim železnicu tek tada sam uvideo ave prednosti železničkog saobraćaja.
Kako me nasmeja, isti slučaj i kod mene, isto poslednji put (SOKO ne računam), vozio se vozom na toj relaciji i u tom nekom vremenskom okviru, 10+ godina. Isto sam se škoirao cigaretama za Bugarsku, ali pravi šok je bio sir u povratku! Nepregledne kace sa sirom i surutka koja teče podom kupea i uliva se u veći sirotok u hodniku - neprocenjivo!
 
Опет ће бити брже до Милоша Великог преко Уба, као што је и данас брже до Београда преко Никинаца и Шимановаца, без путарине.
Kako moze biti brže preko uzanog puta punog lakat krivina, samo je kraće i jeftinije, ali je rizik ogroman, naročito u kampanji šećerne repe.
 
Па ако се иде из Шапца брже је. Ризика има, али нажалост има и на аутопуту.
 
Koliko slojeva se stavlja za brzi put? Da li možda znaš?
Kada je rađena obnova sadašnjeg puta Šabac Loznica 2004 - 2005, EBRD je platila za 30 cm asfalta a putari su stavili 19 cm. Nakon kontrole zatvorili su ceo put i obnovili asfalt po projektu. To se desilo u proleće 2005 a svi koji koriste taj put su imali problem jer se išlo okolnim putevima. Od tada je popravka vršena samo u Jelavu posle velikih poplava.
 
Na snimku Azvirta vide se konačno svi nadvoznjaci i isključenja.
Kružni tokovi su kod Lešnice na 98+500 km, kod Jelava 104 km i na ulazu u Loznicu 108+500 km.
Kružni tok će biti i kod Štitara 66 km.
Biće jos 5 isključenja sa petljom računajući od mosta na Savi.
 
Na snimku Azvirta vide se konačno svi nadvoznjaci i isključenja.
Kružni tokovi su kod Lešnice na 98+500 km, kod Jelava 104 km i na ulazu u Loznicu 108+500 km.
Kružni tok će biti i kod Štitara 66 km.
Biće jos 5 isključenja sa petljom računajući od mosta na Savi.
@Matija Dimić Da li je ovo taj deo sa kružnim tokom između Šora i Jelava kod Žiće tapetara
 
Koliko je ovo tužno i žalosno jbt:
1000007251.jpg

Ostaće kao spomenik debilizma jednog naroda koji bira najgore od najgorih da ga vode...
 
Nisam siguran da li je 2 ili 3. Cini mi se da su radili 2 na putu Valjevo-Lajkovac a ovde po nacinu rada mi deluje kao da ce biti 3 ali nisam siguran. Mozda ima neko strucnij da objasni razliku izmedju AP i brze saobracajnixe u tom segmentu.
Trebalo bi 3 sloja. Donji BNS (Bitumizirani Noseci Sloj), Gornji BNS i Habajuci sloj.
 
Da li neko zna šta će biti na ukrštanju ŠA-LO i deo koji se odvaja za BN, kružni tok ili petlja ?
 
Vrh