Dalmatinac
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.06.2016.
- Poruke
- 737
- Pohvaljen
- 1.625
Na tren pomislio Kina
Šta mu dođe onda M1? Batočina - Kragujevac?Занимљиво М2...
I mi plave table za trku imamo
Ja žalim samo odluku da se u 2023 na brzim putevima prave ukrštanja u nivou.Ja kad god vidim plavo, ja žalim što nije zeleno
Pa biće to naknadno, samo, poslovično za nas, sa duplo većim troškovima i obustavama u saobraćaju...
Što prosto kad može zanimljivije i komplikovanije...
Овај панчевачки знак више не постоји, а плава боја је из времена када су магистрале користиле плаву боју.I mi plave table za trku imamo
Pogledajte prilog 175482Pogledajte prilog 175483Pogledajte prilog 175484
Iskreno, ne znam da se ikada koristila plava za magistralu, mislim da je uvek bila za neki vid brzog puta, kao sto se sad u brzi put ubraja i y krak, iako nije 2+2.Овај панчевачки знак више не постоји, а плава боја је из времена када су магистрале користиле плаву боју.
Kad bolje razmislim to moze na svakoj deonici da se uradi , napravis polukruzno pre izlazne rampe. Npr uzmes karticu na Vrcinu iskljucis se za Jagodinu, pre rampe napravis polukruzno (prekrsaj preko pune linije) krenes nazad ka Bg iskljucis se na izlazu Umcari npr i platis deonicu Vrcin Umcari.Negde oko 300 dinara možda 320 od Šimanovaca.
Jedan od mogućih problema ove deonice je što na račvanju dva autoputa imamo petlju detelina koja ne ide sa zatvorenim sistemom naplate pa će u početku biti ljudi koji možda udju na Hrtkovcima a žele za Šabac a pogreše pa odu do Rume tamo se na detelini okrenu i vrate do Šapca i njima će po kartici biti naplaćeno 10tak kilometara a u stvarnosti su se vozili autoputem 40tak.
Da ako tako gledaš ali svaka od tih stanica ima punu liniju obično izvučenu do onog betonskog naletnog stuba i greška je što nikad nisu stavljali znakove zabranjeno polukruno jer se valjda to i podrazumeva.Kad bolje razmislim to moze na svakoj deonici da se uradi , napravis polukruzno pre izlazne rampe. Npr uzmes karticu na Vrcinu iskljucis se za Jagodinu, pre rampe napravis polukruzno (prekrsaj preko pune linije) krenes nazad ka Bg iskljucis se na izlazu Umcari npr i platis deonicu Vrcin Umcari.
Hocu da kazem da to nije jedinstven problem te deonice.
Da, rumska petlja omogucava da se to uradi bez krsenja propisa, ali onda isto vazi i za one sto dolaze iz pravca Sida i Simanovaca. Mada u praksi zasto bi to neko i radio, jedino da ide da pokupi nekog.Da ako tako gledaš ali svaka od tih stanica ima punu liniju obično izvučenu do onog betonskog naletnog stuba i greška je što nikad nisu stavljali znakove zabranjeno polukruno jer se valjda to i podrazumeva.
Ovamo radiš sve u skladu sa propisima,tj nigde ne gaziš punu liniju ideš iz BG recimo dodjes do Rume iskljucis se na servisnu pa druga desno prema Ša i čim se gore uključiš na servisnu opet migavca desno i vratis se za BG,
Ćudan smo mi narod ,možda nekome ko vozi neku robu padne neka kombinacija na pamet da se nadje sa nekim na parkingu nekom ili nekoj pumpi ili čak dole ispod podvoznjka u servisnoj i na brzinu da pretovare neke pakete pa da se negde iskljuci i smanje obojica neku putarinu itd ...Kazem mozda a mozda i nema neke matematike ,mrzi me sada da pravim neki od scenaria jer je detelina to omogucila i ovima iz Sida i Rume i Beograda i Šapca.Da, rumska petlja omogucava da se to uradi bez krsenja propisa, ali onda isto vazi i za one sto dolaze iz pravca Sida i Simanovaca. Mada u praksi zasto bi to neko i radio, jedino da ide da pokupi nekog.
Nekad davno dok nije bilo citaca tablica, kamiondzija uzme karticu na B Potoku pa se iskljuci na Transpedu pa se ponovo ukljuci na Transpedu i nastavi ka Nisu i onda na nekom parkingu razmeni karticu sa drugim kamiondzijom koji ide ka Bg i koji je to isto uradio na naplatnim stanicama Nis Aleksinac.Ćudan smo mi narod ,možda nekome ko vozi neku robu padne neka kombinacija na pamet da se nadje sa nekim na parkingu nekom ili nekoj pumpi da pretovare neke pakete pa da se negde iskljuci i smanje obojica neku putarinu itd ...Kazem mozda a mozda i nema neke matematike ,mrzi me sada da pravim neki od scenaria jer je detelina to omogucila i ovima iz Sida i Rume i Beograda i Šapca.
Kakve to veze ima sa putarinom i sa ovim o cemu smo pricali?Ne da nekome padne na pamet nego se to redovno radi. Imaš liniju koju voziš svaki dan, nekad kamion, al uglavnom za kombi. Iskoče dani kad ideš poluprazan. Umesto da ideš takav, okreneš 5 telefona ljudi koji imaju istu liniju, jedan od njih ima mesta da potera tvoju robu. Daš mu 50e da otera i tvoje. Ti imaš duplu zaradu i slobodan dan, on ima 50e za ništa.
Što se tiče tahografa, masa ljudi iskače iz kamiona kad nabije satnicu, i seda u kombi. Ili vozi na tuđu karticu ako tom drugom ne treba. Jer, naročito u BG, dosta ljudi ima i kombije i kamione, ne treba mu svaki dan da pali kamion.