Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Не могу нигде да нађем предлог измене Уредбе о категоризацији путева. Вероватно су одрадили на своју руку па ће тек касније то да дефинишу.
Искрено, није лоша идеја и свиђа ми се што ће напокон раздвојити мотопутеве од осталих државних путева.
 
Мада је по мени мало безвезе да цео правац НС-ЛО има 3 ознаке, М2, А8, М3. Некако ми је логичније да један правац има један број, па онда од зависности од категорије носи испред ознако М или А. Тако би правац НС-ЛО имао заједнички број 8, мотопутски део био М8, а аутопутски А8.
 
I mi plave table za trku imamo 😁
Screenshot_2023-10-05-13-03-37-37_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329~2.jpg
Screenshot_2023-10-05-13-05-32-70_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329~2.jpg
Screenshot_2023-10-05-09-16-47-51_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4~2.jpg
 
Ja kad god vidim plavo, ja žalim što nije zeleno :)
Ja žalim samo odluku da se u 2023 na brzim putevima prave ukrštanja u nivou.

Po jedan nadvožnjak ili podvožnjak i malo pristupnih rampi sa malo proširenim trakama za ubrzanje i usporenje bili bi prava mera i dugoročno i bezbedno rešenje
 
Pa biće to naknadno, samo, poslovično za nas, sa duplo većim troškovima i obustavama u saobraćaju...
Što prosto kad može zanimljivije i komplikovanije... :(
 
Pa biće to naknadno, samo, poslovično za nas, sa duplo većim troškovima i obustavama u saobraćaju...
Što prosto kad može zanimljivije i komplikovanije... :(

Ma neće, nažalost...
To nam je što nam je.

Počev od Batočina - Kragujevac, takva ukrštanja su jako nebezbedna, a jedan nadvožnjak ili podvožnjak ne povećava procentualno puno ukupnu cenu brze saobraćajnice.
 
Овај панчевачки знак више не постоји, а плава боја је из времена када су магистрале користиле плаву боју.
Iskreno, ne znam da se ikada koristila plava za magistralu, mislim da je uvek bila za neki vid brzog puta, kao sto se sad u brzi put ubraja i y krak, iako nije 2+2.
Screenshot_2023-10-05-15-14-27-71_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4~2.jpg
Screenshot_2023-10-05-15-12-33-57_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4~2.jpg
 
Ovi prekidi u trasiranju uopste ne obecavaju. Izgleda da ce biti puno problema oko eksproprijacije na ovom delu a u pitanju su parcele gde cak i nema kuca.
 
Negde oko 300 dinara možda 320 od Šimanovaca.

Jedan od mogućih problema ove deonice je što na račvanju dva autoputa imamo petlju detelina koja ne ide sa zatvorenim sistemom naplate pa će u početku biti ljudi koji možda udju na Hrtkovcima a žele za Šabac a pogreše pa odu do Rume tamo se na detelini okrenu i vrate do Šapca i njima će po kartici biti naplaćeno 10tak kilometara a u stvarnosti su se vozili autoputem 40tak.
Kad bolje razmislim to moze na svakoj deonici da se uradi , napravis polukruzno pre izlazne rampe. Npr uzmes karticu na Vrcinu iskljucis se za Jagodinu, pre rampe napravis polukruzno (prekrsaj preko pune linije) krenes nazad ka Bg iskljucis se na izlazu Umcari npr i platis deonicu Vrcin Umcari.

Hocu da kazem da to nije jedinstven problem te deonice.
 
Kad bolje razmislim to moze na svakoj deonici da se uradi , napravis polukruzno pre izlazne rampe. Npr uzmes karticu na Vrcinu iskljucis se za Jagodinu, pre rampe napravis polukruzno (prekrsaj preko pune linije) krenes nazad ka Bg iskljucis se na izlazu Umcari npr i platis deonicu Vrcin Umcari.

Hocu da kazem da to nije jedinstven problem te deonice.
Da ako tako gledaš ali svaka od tih stanica ima punu liniju obično izvučenu do onog betonskog naletnog stuba i greška je što nikad nisu stavljali znakove zabranjeno polukruno jer se valjda to i podrazumeva.

Ovamo radiš sve u skladu sa propisima,tj nigde ne gaziš punu liniju ideš iz BG recimo dodjes do Rume iskljucis se na servisnu pa druga desno prema Ša i čim se gore uključiš na servisnu opet migavca desno i vratis se za BG gde te čeka kazna..... Bolje resenje je da se isključis za Pećince gde te ne čeka kazna a vozio si se automutem još oko 40km bez da si to platio i onda uzme novu karticu i vrati se za Bg.
 
Poslednja izmena:
Da ako tako gledaš ali svaka od tih stanica ima punu liniju obično izvučenu do onog betonskog naletnog stuba i greška je što nikad nisu stavljali znakove zabranjeno polukruno jer se valjda to i podrazumeva.

Ovamo radiš sve u skladu sa propisima,tj nigde ne gaziš punu liniju ideš iz BG recimo dodjes do Rume iskljucis se na servisnu pa druga desno prema Ša i čim se gore uključiš na servisnu opet migavca desno i vratis se za BG,
Da, rumska petlja omogucava da se to uradi bez krsenja propisa, ali onda isto vazi i za one sto dolaze iz pravca Sida i Simanovaca. Mada u praksi zasto bi to neko i radio, jedino da ide da pokupi nekog.
 
Da, rumska petlja omogucava da se to uradi bez krsenja propisa, ali onda isto vazi i za one sto dolaze iz pravca Sida i Simanovaca. Mada u praksi zasto bi to neko i radio, jedino da ide da pokupi nekog.
Ćudan smo mi narod ,možda nekome ko vozi neku robu padne neka kombinacija na pamet da se nadje sa nekim na parkingu nekom ili nekoj pumpi ili čak dole ispod podvoznjka u servisnoj i na brzinu da pretovare neke pakete pa da se negde iskljuci i smanje obojica neku putarinu itd ...Kazem mozda a mozda i nema neke matematike ,mrzi me sada da pravim neki od scenaria jer je detelina to omogucila i ovima iz Sida i Rume i Beograda i Šapca.
 
Ćudan smo mi narod ,možda nekome ko vozi neku robu padne neka kombinacija na pamet da se nadje sa nekim na parkingu nekom ili nekoj pumpi da pretovare neke pakete pa da se negde iskljuci i smanje obojica neku putarinu itd ...Kazem mozda a mozda i nema neke matematike ,mrzi me sada da pravim neki od scenaria jer je detelina to omogucila i ovima iz Sida i Rume i Beograda i Šapca.
Nekad davno dok nije bilo citaca tablica, kamiondzija uzme karticu na B Potoku pa se iskljuci na Transpedu pa se ponovo ukljuci na Transpedu i nastavi ka Nisu i onda na nekom parkingu razmeni karticu sa drugim kamiondzijom koji ide ka Bg i koji je to isto uradio na naplatnim stanicama Nis Aleksinac.
 
Ne da nekome padne na pamet nego se to redovno radi. Imaš liniju koju voziš svaki dan, nekad kamion, al uglavnom za kombi. Iskoče dani kad ideš poluprazan. Umesto da ideš takav, okreneš 5 telefona ljudi koji imaju istu liniju, jedan od njih ima mesta da potera tvoju robu. Daš mu 50e da otera i tvoje. Ti imaš duplu zaradu i slobodan dan, on ima 50e za ništa.

Što se tiče tahografa, masa ljudi iskače iz kamiona kad nabije satnicu, i seda u kombi. Ili vozi na tuđu karticu ako tom drugom ne treba. Jer, naročito u BG, dosta ljudi ima i kombije i kamione, ne treba mu svaki dan da pali kamion.
 
Ne da nekome padne na pamet nego se to redovno radi. Imaš liniju koju voziš svaki dan, nekad kamion, al uglavnom za kombi. Iskoče dani kad ideš poluprazan. Umesto da ideš takav, okreneš 5 telefona ljudi koji imaju istu liniju, jedan od njih ima mesta da potera tvoju robu. Daš mu 50e da otera i tvoje. Ti imaš duplu zaradu i slobodan dan, on ima 50e za ništa.

Što se tiče tahografa, masa ljudi iskače iz kamiona kad nabije satnicu, i seda u kombi. Ili vozi na tuđu karticu ako tom drugom ne treba. Jer, naročito u BG, dosta ljudi ima i kombije i kamione, ne treba mu svaki dan da pali kamion.
Kakve to veze ima sa putarinom i sa ovim o cemu smo pricali?
 
Nema sa putarinom nego sa ponašanjem šofera. Mada je preširoko možda da se razume.
 
Vrh