Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ево мало слика са краја деонице која се пушта за око недељу дана.
Пресвучени део пута од западне трансферзале до укрштања са брзим путем. Ово је сликано на раскрсници код Млекаре Шабац лево и покојног базена Крсмановача десно.
20231007_151617.jpg

Надвожњак преко брзог пута Шабац-Лозница, доста возила га користи и поред сигнализације.
20231007_151754.jpg

Прво искључење десно је за Београд.
20231007_151800.jpg

20231007_151804.jpg

20231007_151811.jpg

Будући брзи пут испод надвожњака.
20231007_151823.jpg

20231007_151826.jpg

Ево у повратку из правца Дреновца прошли смо преко надвожњака :D
20231007_180946.jpg

Поглед лево ка мосту.
20231007_180953.jpg

20231007_180957.jpg

Овде видимо баријеру која ће све са моста да наводи ка искључењу за пут Шабац-Дреновац-Сремска Митровица до завршетка брзог пута до Лознице.
20231007_180959.jpg

И за крај путоказ :)
20231007_181008.jpg
 

Prilozi

  • 20231007_180959.jpg
    20231007_180959.jpg
    99,8 KB · Pregleda: 426
Овај панчевачки знак више не постоји, а плава боја је из времена када су магистрале користиле плаву боју.

Iskreno, ne znam da se ikada koristila plava za magistralu, mislim da je uvek bila za neki vid brzog puta, kao sto se sad u brzi put ubraja i y krak, iako nije 2+2.

Има на Ибарској магистрали између Краљева и Рашке пар заосталих плавих табли.
 
Kakav je kvalitet asfalta i osete li se šahte kao pre?
 
1696720513504.png

Ма да ли је могуће да не могу бити конзистентни у натписима чак и у 3 реда на истом знаку...
 
Kakav je kvalitet asfalta i osete li se šahte kao pre?
Делује ми као да ће морати да се мења за годину две, шахте пре млекаре се осете мање али се плашим да ће се временом расклимати пошто нису мењале позиције и тачно су под точкове, плус што овде сад можемо очекивати у једном периоду све камионе за Лозницу и Босну.
И опет нема кружних токова него ће из Београд за Шабац (и Лозницу и БиХ до завршетка мотопута до Лознице) главни правац саобраћаја у лево скретање.
Да то је баш велики пропуст, ка Дреновцу и од њега право ће се тек сад залетати због надвожњака а и пре је ту већина возила 100 до 120 на сат.
Мени је криво што нису урадили пуну детелину, а на делу између Шапца и ове петље и дупле траке с обзиром да се тај део сматра индустријском зоном.
Loznica pravo? Kojom carolijom? Preko Mitrovice pa na Racu i Bijeljinu?
Следеће искључење ће бити за Лозницу, после надвожњака. Надам се да ће те табле за Ло привремено прекрити.
 
Следеће искључење ће бити за Лозницу, после надвожњака. Надам се да ће те табле за Ло привремено прекрити.

Bice iskljucenje, jednog dana kad bude postojao put do Loznice. Problem je samo sto do sada nije uradjen ni metar tog puta. Nisu tako male sanse da ta tabla ne doceka dan kad ce put za Loznicu biti stvarno u tom pravcu
 
На територији града Лознице радови озбиљно напредују. Овде код саме "петље" је проблем био у премештању магистралног цевовода који иде од Табановића ка граду. Сада је то решено и трасирање је кренуло даље од пута за Дреновац.
У суштини овај мост и пут ће имати значај за Шабац када се одвуче сав саобраћај за Лозницу и Подриње, и наравно када се уради тунел кроз Фрушку и мост преко Дунава, онда ће НС бити још доступнији.
 
Ali ima jos mnogo da se radi. Nije uradjeno ni 30% posla. Ne moze bas da se kaze da je put skoro gotov i da mozemo postavljati table.

Ja kuzim da cemo poboljsanje osetiti tek kad se uradi veza sa Loznicom i kad odvuce saobracaj iz tog pravca. Cenim da ce i nakon otvaranja puta ka Rumi vecina Sapcana i dalje ici dosadasnjim putem, jer ako bi vise ljudi koristilo taj novi put, dolazilo bi do zakrcenja u ulicama koje vode ka putu za mlekaru a ne vidim kako se tu stanje moze poboljsati.



edit: Bar ce vozilima iz industrijske zone biti kraci put pa nece ulaziti u grad
 
Ako nastave starim, stavio bih sto kamera i patrola jer se sada vozi kao da imaju 9 zivota
 
Биће да је пракса путева Србије да стављају табле у напред па да после лепе црне кесе преко или да прекриже.
Истина из Шапца ће за Бг и даље најлакше бити преко Никинаца и Шимановаца. Плус што ће се та деоница растеретити од возача из Лознице и Подриња.
 
Биће да је пракса путева Србије да стављају табле у напред па да после лепе црне кесе преко или да прекриже.
Истина из Шапца ће за Бг и даље најлакше бити преко Никинаца и Шимановаца. Плус што ће се та деоница растеретити од возача из Лознице и Подриња.
Da li je sređen put Platičevo - Nikinci?
 
Биће да је пракса путева Србије да стављају табле у напред па да после лепе црне кесе преко или да прекриже.
Истина из Шапца ће за Бг и даље најлакше бити преко Никинаца и Шимановаца. Плус што ће се та деоница растеретити од возача из Лознице и Подриња.
Kako moze da bude lakse onim uskim putem bez signalizacije i kroz 5 sela nego da se ukljuci na AP kod Hrtkovaca. Moze da bude samo jeftinije, ali lakse nikako.
 
Већем делу ће бити, отприлке ће само Мајуру и Камичку бити лакше на нови мост.
 
Временски би отприлике било исто јер губиш време због лошег пута и ниже брзине док дођеш до Хртковаца, а овамо се мало провучеш кроз град да изађеш из њега и ето те већ на ауто-путу и за кратко време до Руме.
 
Ovih 21 km autoputa će se preći za 10ak minuta. Dok sada treba minimum pola sata do petlje Ruma. Ušteda će se tek osetiti kada se otvori cela deonica do Loznice. Samo da se izbegne ciganluk kroz Platičevo i krivine u Hrtkovcima.
 
Vrh