Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Prebacen je sabracaj preko nadvoznjaka od stare petlje.

1.jpg
 
Pa od nove naplatne rampe ka rumi i NS je brzi put tako da je verovatno da će tu biti kružni tok kao veza sa običnim putem pre autoputa i rampe
Pitanje je bilo zasto ne urade odmah po planu sa denivelisanom raskrsnicom, kruznim tokom i nastavkom brzog puta. Posle samo nastave brzi put kad ga budu radili. Ovako prave privremeni kruzni tok kao resenje a posle ce sve to rusiti.
 
Jesam ja jedini koji nije shvatio da je petlja Ruma zatvorena ili samo nisam našao ulaz na autoput?

Kako god, signalizacija je blago očajna. Umesto ka Batrovcima završio sam ka Šapcu, pa onda nazad ka Rumi pa kroz Voganj ka Sremskoj Mitrovici.
 
E Milaki,prvo smo pisali da su hteli privremenu rampu da prave pa se posle odustalo jer je rok ako se zatvori bio obećan kao 1 Septembar pa ajde povikase svi bitni činioci neka bolje bude tako,brže će se uraditi a i privrednici iz Rume nekako prihvatiše a ti nas iznenadi sada.
 
Ima li neko više informacija o tunelu "širine" u Petrovaradinu? Da li će daj deo biti rađen sada ili to još nije ugovoreno?
 
E Milaki,prvo smo pisali da su hteli privremenu rampu da prave pa se posle odustalo jer je rok ako se zatvori bio obećan kao 1 Septembar pa ajde povikase svi bitni činioci neka bolje bude tako,brže će se uraditi a i privrednici iz Rume nekako prihvatiše a ti nas iznenadi sada.

Očigledno nisam sve ispratio na forumu.

Kako god, fascinantno je da od Fruške Gore to nije lepo obeleženo i na vreme. Čak i na kružnom toku pored znaka za Šabac stoji znak koji upućuje na autoput i onda nestaje kada se predje na drugu stranu autoputa. Stvarno konfuzno rešenje.
 
Od Novog Sada do Bijeljine treba preko Bosne 5h20min (izvor Google Maps) za 315km i to sa uradjenom obilaznicom oko Brčkog i autoputem Doboj - Banja Luka.
Bio je lapsus, mislio sam na Novi Sad - Banja Luka.
Pazi da ne napravis lapsus na navigaciji, da ne zavrsis u Trebinju.

Jesam ja jedini koji nije shvatio da je petlja Ruma zatvorena ili samo nisam našao ulaz na autoput?

Kako god, signalizacija je blago očajna. Umesto ka Batrovcima završio sam ka Šapcu, pa onda nazad ka Rumi pa kroz Voganj ka Sremskoj Mitrovici.


Izvini @milaki990 sto sam ti pre par meseci predvideo da ces zavrsiti u pogresnom gradu. :D
 
Poslednja izmena:
Ево мало слика са места где ће бити прва петља брзог пута по преласку преко Саве.
20230809_131621.jpg

20230809_131637.jpg

20230809_131639.jpg

20230809_131642.jpg

Надвожњак ће прелазити преко брзог пута.
20230809_131648.jpg

Овде у даљини можете видети мост преко Саве.
20230809_131654.jpg
 
Ево мало слика са места где ће бити прва петља брзог пута по преласку преко Саве.
Pogledajte prilog 169504
Pogledajte prilog 169505
Pogledajte prilog 169506
Pogledajte prilog 169508
Надвожњак ће прелазити преко брзог пута.
Pogledajte prilog 169509
Овде у даљини можете видети мост преко Саве.
Pogledajte prilog 169510

Ja sam cesto u Loznici i prolazim pored buduce deonice brzog puta. Vidim da si aktivan i da stavljas fotke
Da li trebaju specijalne dozvole da se dodje do tog dela gde su radovi i da se slika, ili moze samo sa distance? Voleo bih sa vama da podelim ako ima nesto interesantno
 
Поздрав :)
Ово где сам ја до сада сликао је на територији Шапца. Конкретно последње слике су направљене са дистанце од градилишта у проласку девијацијом пута Шабац-Митровица.
Мислим да нема правила. Током изградње самог моста углавном сам могао да сликам без проблема, осим једном када су дошли чувар и неки човек, ваљда инжењер и замолили ме да не сликам.

Верујем да на крају све зависи од добре воље надлежних, али моје неко искуство је да 80% нико неће правити проблеме због тога и да увек треба покушати. :)
 
Poslednja izmena:
Stanje od subote.
1. Prebacen saobracaj na autoputu u levu traku gledano od BG. Tamo gde su vec postavljene grede.
2. Postavljaju se grede na stubove iznad desne trake. (Bar mi je tako delovalo iz daljeine, jer je bilo dosta dizalica)
3. Asfaltiran je deo buduce trase do buduceg kruznog toka.
4. Dosta masina i ljudi na gradilstu.
1.jpg
 
Dakle most preko Dunava u petak jedva nasao prilaz jer nijedan lokalni Petrovaradinac pojma nema. Srecom jedan izbeglica iz Dalmacije mi objasni. Kao I u svim prethodnim situacijama sa Kinezima je dovoljno da stupim u razgovor I da im pokazem slike iz kamere ili telefona I da se sva vrata otvore. Pa I can moram pity na 30c. Ovog puta njih tridesetak dolazi iz Cangsha I sveteklo glatko. Na ulazu dug betoniran put koji vodi na gradiliste, a drugi u betonsku bazu I cudna mi cuda I ovde beton pravi ista firma iz Cacka. U poverenju Veljin zet, ali kvalitet svi hvale.
Upravo tad su izlivali beton na prvom ili poslednjem stubu u nizu gledano sa Juga ka Severu. Onda ide niz zavrsenih stubova I tone u providema kako je uobicajeno, vec trostruki, valjda zbog izlaza na petlju koja je tu locirana.
Potom ide nekoliko redova sa potpuno razlicitim stepenom realizovanosti. Na jednom su samo pirovi zavrseni, u par njih su I place vezne temeljne zavrsene, a neki su I armirani I pripremljeni za betoniranje. Ovi blizi vodi, posto je izrazito visok vodostaj Dunava, pogotovo za ovo doba godine su poplavljeni. Inace radovi su na desnoj juznoj strani u zaostatku u odnosu na radove na levoj obali. Kako na stubovima glavnog raspona, tako I na prilaznim konstrukcijama.
Ono sto slike zaista ne mogy docarati je masivnost cija se realnost dozivi tek I iskljucivo na lice mesta. Ljudi oni koriste armature 40, na glavnom nosecem rasponu stub odnosona ploca na pirovima se uveliko armira. Po slobodnoj proceni oni ima da usipaju beton sigurno nekih pet sest metara kro resetke armature. To je zaista ogromno. A nije da bas nisam obisao mostova I mostova.
IMG-a4ad90307cebc37111b898495ed145ed-V.jpg
IMG-ed658313de50e1f0ea953d5cf67e745a-V.jpg
IMG-7e86bdd1d2d6ebe793922ca8cbaef6e1-V.jpg
IMG-951d3238840eef1cfe62e1e7cd12b3d1-V.jpg
IMG-18920b3de84dd110929cc6d25f184735-V.jpg
IMG-01abd6e4dbf5668f87ad4c6e35e3586c-V.jpg
IMG-c152cced4dc3b8d26268de7d762b6c43-V.jpg
IMG-1a9e4c6fcca7db1536345dcc41d76673-V.jpg
IMG-3769bc9baae986e637e720cb29926b26-V.jpg
IMG-7dd4cd34e6c96e7e8e3d7e587422dc49-V.jpg
IMG-be96d5bc401cae0d1fd7c2fecdddec42-V.jpg
IMG-632a1429143f6a558c58b11da68392cf-V.jpg
IMG-3536fadc9ac43f007d5618f798b71ebf-V.jpg
IMG-7b18054e284916580d6c02e4b80bef7d-V.jpg
IMG-01df2ad029963fe1565cfb6be004bc9a-V.jpg
 
Ovsde sipovi cekaju dalje radove za stubove. Svi drugi su mnogo vise uznapredovali. Posle prilaznog dela otisao sam do stuba prvo onog za manji pa potom za glavni raspon . Manja grupa je radila, dok je vecina od njih pedesetak tada bila na rucku u kampu.
IMG-82c048971da0302758d743bc1ecc35b9-V.jpg
IMG-ee712d6e59ad281a58bd4d2227213a6e-V.jpg
IMG-8a4f8c2a5ed6446d24eed25cfcf1775d-V.jpg
IMG-c381d5bf054f54d7343853c53ed0ad08-V.jpg
IMG-c734e943c0c11b4f645a02e57aaec69f-V.jpg
IMG-f6a7e0d8f0afafe3f470546cf0bdbc6c-V.jpg
IMG-62dd3610eaeea34d24b893ef2bf4c4d5-V.jpg
IMG-12dd802632ffc808a4d2e023ba978021-V.jpg
IMG-90627a15f304d4b7ebd7f9c11941edcc-V.jpg
IMG-907808b68a2494d7995bec1d56e8e9bf-V.jpg
IMG-1d43a10f1b4e6a6bd151dc4752eca463-V.jpg
IMG-fcb975692f02cb32d45a0089b16ce242-V.jpg
 
Kao sto ste videli vodostaj je kritican. Jos manje od 1,5m I voda bi prelila unutra.inace pumpa konstantno izbacuje vodu. Armiranje u glavnom stubu je blizu kraja za ovaj stadium I kada se nalije beton bice znatno bolja situacija jer je taj deo debeo odokativno oko 5m. Na drugom glavnom stubu radovi su znatno odmakli u odnosu na ovaj I zelezo je vec izaslo iznad nivoa vode. Neki nasi podizvodjaci su postavljali neki cevovodduz obale. Ono sto me je isto tako sokiralo su posledice od nedavne oluje koja je protutnjala Novim Sadom. Na tvrdjavi je bilo nekoliko borova iz korena izvaljeno a tu gde se pravi ovaj most mesto se inace zove "Zasadi" valjda zbog topola koje se tu vec dugo sade. Ali ne znam koliko na slikama mozete videti to je bio pravi master od polomljenih I savitih stabala. Takav lom nikad nisam video. Na snimak desne obale dronom postavicu nadam se do kraja nedelje. Morace te malo sacekati. Pokusacu jos da nadjem priliku I da udjem u tunel, pa kad se I ako se desi, javljam. Za sad toliko, nadam se da je dosta...
IMG-ffff347cc0605f666e3cc6195d1ab725-V.jpg
IMG-0bc26a70e4da1ded7df77b5fbde2604a-V.jpg
IMG-562bfe308eb433b0229c815c6b267eef-V.jpg
IMG-7154681c47944c4a62b2b3a82cf56f4e-V.jpg
IMG-152eeb05737ccb359838aea2c583a90d-V.jpg
IMG-b856f7087518c8738c844d673624fc8f-V.jpg
IMG-14d7c3461ed6ac10b9da1466cc8ae338-V.jpg
IMG-77e94517f1bd4ee39d149598ad2c5de3-V.jpg
IMG-e2aa783e4c6b8db769ca3bd6076ef770-V.jpg
 
Sinoć sam pogledao prilog o brzoj saobraćajnici Šabac Loznica u Nacionalnom dnevniku PinkTV. Kažu da će dogodine biti gotova saobraćajnica i da se intenzivno radi na nekih 35km od 55km - veći deo je vec gotov u Loznici. Takodje navode da će se do kraja septembra ove godine otvoriti Ru-Ša.

Ono što je meni zapalo za oko je to što su na autoputu Ruma-Šabac postavili znakove. Vidim da ce brza saobraćajnica imati oznaku M3, ali za autoput nisam siguran da li je A8 ili A6. Nažalost ne mogu da vratim snimak a fotografija je lošeg kvaliteta jer sam slikao TV.
IMG_5647.jpeg
 
Sinoć sam pogledao prilog o brzoj saobraćajnici Šabac Loznica u Nacionalnom dnevniku PinkTV. Kažu da će dogodine biti gotova saobraćajnica i da se intenzivno radi na nekih 35km od 55km - veći deo je vec gotov u Loznici. Takodje navode da će se do kraja septembra ove godine otvoriti Ru-Ša.

Ono što je meni zapalo za oko je to što su na autoputu Ruma-Šabac postavili znakove. Vidim da ce brza saobraćajnica imati oznaku M3, ali za autoput nisam siguran da li je A8 ili A6. Nažalost ne mogu da vratim snimak a fotografija je lošeg kvaliteta jer sam slikao TV.

A8 je oznaka autoputa.
 
Vrh