Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Pitanje, a da li postoji neki razlog da nije planirana petlja na auto putu severno od Klenka gde je sadašnja magistrala najbliža traasi auto puta (crveno docrtana veza).
1. Tu ima rezona da postoji petlja i zbog samog sela, a i zbog industrijske zone Šapca - inače je njima nejbliže uključenje na auto put nepraktično daleko
2. Veliki broj ljudi gravitira sadašnjem mostu preko Save i mnogo brže bi stigli do auto puta da iskoriste to parče magisstrale i tu se uključe na auto put
3. U početnom periodu auto put će biti izveden samo do priključka na put Šabac - Drenovac - Sremska Mitrovica, tako da ni sadašnja južna obilaznica Šapca neće omogućiti lako uključivanje na auto put bar dok brzi put ne stigne do Štitara, što znači da svi koji dolaze iz obrenovačkog ili valjevskog pravca nemaju efikasan pristup auto putu u sadašnjem stanju, a to bi bilo rešeno ovom kratkom vezom u Klenku

Pogledajte prilog 168290
Baš na mestu gde si nacrtao vezu je na auto-putu planirana čeona naplatna rampa. Odmah posle čeone naplatne rampe kreće vijadukt. Tako da tu nema mesta. Inače meni je logičnije da je tu bila petlja za vezu sa Šapcem, nego na planiranom mestu. Pretpostavljam da je logika bila da, kad već idete autoputem do Šapca, pređete i budete impresionirani i novoizgrađenim mostom.
 
Poslednja izmena:
Mislim da bi se posle naplatne rampe dao učačkati barem kružni tok sa odvajanjem ka staroj magistrali. A Šabac je dovoljno veliki da bez problema treba da ima priključenje i ovde i na tri mesta predviđena preko Save
 
Put ka Drenovcu, Tabanovačka ulica, i koliko znam kod Štitara na putu za Bogatić (i kao najbliža veza na južnu obilaznicu Šapca)
 
Nisam znao to kod Štitara. Koliko sam ja čuo biće samo na drenovačkom i tabanovačkom putu. Ako je tako odlično.
 
Ja znam da sam ga pre izvesnog vremena video negde ucrtanog, ali evo sad pogledah iznova, za razliku od ove dve, kod Štitara stvarno nema nacrtano na Open Street Map. Ali neverovatno mi je da ga tu ne bi bilo, jer to je apsolutno najbliža tačka sa južnom obilaznicom, a i najbliži pristup iz Bogatića.
Ako ne bi bilo ni toga, pa onda je ceo projekat u zoni Šapca ozbiljno manjkav.
 
Verovatno će naknadno dodati “A” oznaku. Prvo moraju da izmene uredbu o kategorizaciji državnih puteva da zvanično uteftere novu deonicu odnosno da joj promene kategorizaciju sa IB reda na IA red a to bog sveti zna kad će…
Rekao bih da je to oznaka za put 21 što je put IB reda tačnoje Fruškogorski koridor. Na tabli ne stoji oznaka puta na kom se trenutno nalazi
 
Ulaz tunela (sa strane Paragova, tj. iz pravca NS) je ovde https://maps.app.goo.gl/RjYkfJyp3dk4f1tG7
Kada se krećeš iz pravca Iriga postoji zgodno proširenje sa leve strane gde bi mogao da staneš. Samo treba da paziš na saobraćaj. Jer po pravilu tu kreće veleslalom nakon što krene spust sa Venca. Kamioni se sporo spuštaju desnom dok levom jure svi ostali.
Izlaz tunela sa iriške strane se može snimiti odavde https://maps.app.goo.gl/4xNVr54pTQkjd8x38
Recimo u povratku nakon što snimiš ulaz. Ima čak i tabla "gradilišni kamp" ili tako nešto. Osim izlaska iz tunela vidi se i da su počeli sa otvorenom trasom. Tu će biti vijadukt.
Petlja Ruma je ovde https://maps.app.goo.gl/RVTD6PoojiuvAvd28
Trasa od petlje do mosta preko Save je većinom pod drugim slojem asfalta tako da se ja tu i ne bih cimao preterano.
Petlja Hrtkovci je ovde
I most preko Save, verovatno je najbolje da navigacijom dođeš ovde https://maps.app.goo.gl/391z2DCzSX7CdXsd9
Odatle možeš snimiti i most i petlju.
Nadam se da ovo pomaže.
 
Poslednja izmena:
Ulaz tunela (sa strane Paragova, tj. iz pravca NS) je ovde https://maps.app.goo.gl/RjYkfJyp3dk4f1tG7
Kada se krećeš iz pravca Iriga postoji zgodno proširenje sa leve strane gde bi mogao da staneš. Samo treba da paziš na saobraćaj. Jer po pravilu tu kreće veleslalom nakon što krene spust sa Venca. Kamioni se sporo spuštaju desnom dok levom jure dvi ostali.
Izlaz tunela sa iriške strane se može snimiti odavde https://maps.app.goo.gl/4xNVr54pTQkjd8x38
Recimo u povratku nakon što snimiš ulaz. Ima čak i tabla "gradilišni kamp" ili tako nešto. Osim izlaska iz tunela vidi se i da su počeli sa otvorenom trasom. Tu će biti vijadukt.
Petlja Ruma je ovde https://maps.app.goo.gl/RVTD6PoojiuvAvd28
Trasa od petlje do mosta preko Save je većinom pod drugim slojem asfalta tako da se ja tu i ne bih cimao preterano.
Petlja Hrtkovci je ovde
I most preko Save, verovatno je najbolje da navigacijom dođeš ovde https://maps.app.goo.gl/391z2DCzSX7CdXsd9
Odatle možeš snimiti i most i petlju.
Nadam se da ovo pomaže.
Hvala na detaljnim informacijama :)
 
Gde ima da se nadje detaljni uvid u fruskogorski koridor? Kakva je plan sa putem koji ide preko iriskog venca ka parogovu, hoce se i tu raditi neka magistrala šta vec ? Nigde nisam nasao informacije o tome.. Poznato je da brzi put iz tunela ide trasom magistralnog puta kroz paragovo..
 
Tako je. Magistrala se širi na 2+2 uz paralelne ulice sa obe strane gde je to potrebno za pristup objektima. Kod skretanja za paragovski put se gradi petlja, tj. postojeća će se korigovati. Nešto niže od Mišeluka se odvaja desno i tunelom izbija kod crkve na Tekijama odakle sadašnjim nasipom ide do Mosta.
 
Mislim da bi se posle naplatne rampe dao učačkati barem kružni tok sa odvajanjem ka staroj magistrali. A Šabac je dovoljno veliki da bez problema treba da ima priključenje i ovde i na tri mesta predviđena preko Save
Ako su opcije za uključenje novi most sa šabačke strane i Hrtkovci, onda je ovo put Ruma-Loznica, a ne Ruma-Šabac-Loznica. Većini stanovnika Šapca treba bar 10-15 minuta do novog mosta, kad je gužva i više, a za to vreme starom magistralom može da se stigne skoro do Hrtkovaca.

Jedino što će se stari put rasteretiti
 
Чуди ме и даље да није осмишљено боље спајање обилазног пута и новог брзог пута/моста. И даље ми се чини да би могла некако да се искористи западна трасферзала која грешком у старту није урађена са 2 траке по смеру и денивелисаним преласком пруге.
 
Чуди ме и даље да није осмишљено боље спајање обилазног пута и новог брзог пута/моста. И даље ми се чини да би могла некако да се искористи западна трасферзала која грешком у старту није урађена са 2 траке по смеру и денивелисаним преласком пруге.
Sto se pruge tiče u planovima šapca ima nacrt plana za izmeštanje dela pruge koja bi obilazila naselje triangla, tako da bi nekoliko pruznih prelaza bilo ukinuto a novi kolosek bi išao kod zeleznickog mosta što se vidi na slici
Screenshot_20230730_102804_Microsoft 365 (Office).jpg
 
Хм искрено овај план мало олакшава пошто остаје прелаз преко трасверзале а и питање је како ће направити нови прелаз преко улице која води ка Табаковићу којом ће се ићи ка мосту. Још је и упитно како ће нова пруга прећи преко пута за Дреновац иза насеља Триангла.
Али на крају је и питање када су железнице планирале ово измештање пруге, пошто је то није у надлежности града.
 
Napokon da neko iz vlasti da nedvosmislenu informaciju, a ne kao Lazu i Munjinom Brdu kad se rnuje znalo je li sa jedne strane probijeno XY metar, ili obe strane, ili jedna ili dve cevi…
 
U februaru je Antic rekao da je u obe cevi i s obe strane Fruške gore iskopano oko 200 metara tunela. To je negde oko 2.5m dnevno. Ako je ostalo jos 2950 metara, trebace 1180 dana tj nesto vise od 3 godine da se prokopa.

Verovatno sam negde zezno racunicu a mozda i nisam. Ovo je bas sporo.
 
Izvini ali ova tvoja računica me podsetila na video:


Februar - 200m
Jul - 1100m

razlika 900m za 180dana (okvirno) = 5m dnevno

Tunelske cevi su oko 3,5km = 7000m za obe cevi.

7000m - 1100m (iskopano) = 5900m / 5 = 1180 dana = 3 godine i 9 meseci

Dobra ti je računica. :D
 
Izvini ali ova tvoja računica me podsetila na video:


Februar - 200m
Jul - 1100m

razlika 900m za 180dana (okvirno) = 5m dnevno

Tunelske cevi su oko 3,5km = 7000m za obe cevi.

7000m - 1100m (iskopano) = 5900m / 5 = 1180 dana = 3 godine i 9 meseci

Dobra ti je računica. :D

Treba pomenuti da su Crnogorci za 6 i po godina iskopali 18km tunela.
 
Vrh