Baš na mestu gde si nacrtao vezu je na auto-putu planirana čeona naplatna rampa. Odmah posle čeone naplatne rampe kreće vijadukt. Tako da tu nema mesta. Inače meni je logičnije da je tu bila petlja za vezu sa Šapcem, nego na planiranom mestu. Pretpostavljam da je logika bila da, kad već idete autoputem do Šapca, pređete i budete impresionirani i novoizgrađenim mostom.Pitanje, a da li postoji neki razlog da nije planirana petlja na auto putu severno od Klenka gde je sadašnja magistrala najbliža traasi auto puta (crveno docrtana veza).
1. Tu ima rezona da postoji petlja i zbog samog sela, a i zbog industrijske zone Šapca - inače je njima nejbliže uključenje na auto put nepraktično daleko
2. Veliki broj ljudi gravitira sadašnjem mostu preko Save i mnogo brže bi stigli do auto puta da iskoriste to parče magisstrale i tu se uključe na auto put
3. U početnom periodu auto put će biti izveden samo do priključka na put Šabac - Drenovac - Sremska Mitrovica, tako da ni sadašnja južna obilaznica Šapca neće omogućiti lako uključivanje na auto put bar dok brzi put ne stigne do Štitara, što znači da svi koji dolaze iz obrenovačkog ili valjevskog pravca nemaju efikasan pristup auto putu u sadašnjem stanju, a to bi bilo rešeno ovom kratkom vezom u Klenku
Pogledajte prilog 168290
Poslednja izmena: