Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Bilo bi dobro nakon što se ovaj put završi da Šabac dobije i bolju vezu sa Ubom i sa autoputem Miloš Veliki, ali to su verovatno puste želje.
 
ОК је пут до Уба преко Бањана, мада Убунту би добро дошло да има обилазницу, што због саобраћаја из Шапца што због саобраћаја из Коцељеве.
 
Izvini ali ova tvoja računica me podsetila na video:


Februar - 200m
Jul - 1100m

razlika 900m za 180dana (okvirno) = 5m dnevno

Tunelske cevi su oko 3,5km = 7000m za obe cevi.

7000m - 1100m (iskopano) = 5900m / 5 = 1180 dana = 3 godine i 9 meseci

Dobra ti je računica. :D
Ajd da uporedimo sa tunelom Laz.

Laz je dužine 2.843 m u levoj cevi, odnosno 2.662 m u desnoj. Pocelo busenje u martu 2020. god, zavrseno aprila 2023. g. To je 1125 dana, podeljeno sa ovim cevima, minus 3 litre, 100 drama.. 2.5m dnevno. Zanimljivo. Isto kao kroz Frusku goru.

Mozda ce ubrzati nekim cudom u narednom periodu, a mozda je ovo i maksimum. U tom slucaju ima bas da se nacekamo do zavrsetka.
 
Bilo bi dobro nakon što se ovaj put završi da Šabac dobije i bolju vezu sa Ubom i sa autoputem Miloš Veliki, ali to su verovatno puste želje.
A zna li se kad ce da krenu radovi na novoj južnoj obilaznici oko šapca? Jesu utvrdili gde će na kraju da se spoji sa brzim putem, jer bilo je više opcija
 
Da, o tome slušam već dugo ali ne mogu da nađem nikakve konkretne detalje.
 
Постоји јужна обилазница, али има 6 семафора на којима камиони праве гужве и није добро повезана са будућим брзим путем. Добро би било да се прошири на 2 траке по смеру макар између Стоп Шопа и улице 6. пука али се плашим да то није у плановима.
Дељена путања
Од 21 до Постављена чиода преко Рута 26.

https://maps.app.goo.gl/r3ranAUBccugF4aP7
 
Evo našao sam... vide se i još neki planirani putevi u samom gradu. Kao u planu imaju da prave prsten u samom gradu, a na staroj obilaznici umesto semafora da urade kružne tokove.. tako procitah
Screenshot_20230801_231257_Microsoft 365 (Office).jpg
 
Овде се лепо види да нема директне везе постојеће обилазнице са брзом саобраћајницом, већ ће се користити за везу западна трасверзала и путеви ка Табановићу и Дреновцу. Пут ка Табановићу иако ближи обилазници ће бити мање погодан за транзит пошто је насељен. Пут за Дреновац као индустријска зона је погоднији али даљи.
Ово плаво, као градске магистрале, то су обичне улице на прометним правцима са доста паркираних возила дуж њих.
 
Pa da.. prema prvom planu nova obilaznica je trebala da se spoji na ovom mestu gde sam ozncio jer je tu trebao da bude kružni tok.. međutim kako je trasa promenjena u stitaru tako je došlo i do pomeranja trase obilaznice bar po ovom crtežu, tako da ona ide zapadno u odnosu na prvi plan.. ako ne grešim ovo gde treba da se spoji sa brzim putem po novom planu je negde posle domax salona kad se krene ka loznici
Screenshot_20230801_231257_Microsoft 365 (Office).jpg
 
Изгледа тако на основу ове мапе, али питање је када ће то доћи на ред. Како видим тај нови обилазни пут треба да обиђе и Мишар, и Јеленча, и П. Причиновић, и Јевремовац.
 
Da se zaključiti da će većina šapčana ka Beogradu na auto put ulaziti u Hrtkovcima, ako stanje ostane ovako.
 
U tom slučaju nastaviće da čine što i sada čine - hipotenuzom za dž, preko Nikinaca i Buđanovaca. Živi bili pa videli.
 
Da li se meni čini ili će oni napraviti kružni tok ovde, kao neko privremeno rešenj ukrštanja puteva a ne kako je ranije pominjano u regulaciono-nivelacionim planovima.

2.jpg


To nije onako kako je ranije pričano. Jasno se vidi da postoje ulivne i izlivne trake kao i ovaj žuti put koji prolazi ispod/iznad brog puta, nposredno posle naplatne rampe, kako i mali kružni tok pre ulaznno-izlaznih rampi i ovog žutog puta.

1.png
 

Prilozi

  • 1.png
    1.png
    1 MB · Pregleda: 201
Pa od nove naplatne rampe ka rumi i NS je brzi put tako da je verovatno da će tu biti kružni tok kao veza sa običnim putem pre autoputa i rampe
 

"ДНЕВНИК" У ПАТРОЛИ Захуктавају се радови на Фрушкогорском коридору ПРОБИЈЕНО 1.100 МЕТАРА ТУНЕЛА У ЧЕТИРИ НАПАДНЕ ТАЧКЕ (ФОТО; ВИДЕО)​


НОВИ САД: Тунел „Иришки венац” и мост преко Дунава, у грађевинском смислу, представљају два најзахтевнија објекта на траси Фрушкогорског коридора.

Printscreen /Instagram

Фото: Printscreen /Instagram
Напредак на ова два објекта диктира изградњу читавог коридора и остале активности на траси, а радови су у доброј динамици.
У тунелу је, на све четири нападне тачке, у обе цеви до сада пробијено збирно око 1.100 метара, а на мосту је завршено око 90 одсто шипова и увелико се постављају стубови, саопштио је на Инстаграму в.д. дирекртора Коридора Србије Александар Антић.
Поред измештања тешког теретног саобраћаја из Националног парка „Фрушка гора”, овај пројекат има велики значај у виду саобраћајног повезивања, будући да се наслања на ауто-пут и брзу саобраћајницу Рума-Шабац-Лозница, па у том смислу Нови Сад и север наше државе добијају најкраћу везу са Западном Србијом и источним делом Републике Српске.

k

Фото: Printscreen/Instagram
Радници ЦРБЦ-а, кинеске компаније која гради Фрушкогорски коридор вредан 606 милиона евра, скоро годину и по дана борили су се тереном на северном порталу тунела, учвршћујући околне падине, да би пре нешто више од осам месеци почело бушење тунела хидрауличким бушилицама, пошто је употреба динамита у националном парку забрањена.
Само бушење је у почетку ишло изузетно полако, али је приликом једног својих обилазака овог градилишта, Антић истакао да је то ствар опреза и чињенице да изнад тунела пролази пут Нови Сад – Ириг. Тада је назначио да би брзина бушења требало да буде између два и два и по метра дневно. Како се буши истовремено на четири места, то је значило да би дневно тунел требало да "расте" десетак метара. Тим темпом, биће потребно до две и по године да се пробије тунел кроз Фрушку гору.

k

Фото: Printscreen/Instagram
На, ако смемо тако да је назовемо, „делти" Роковог потока на његовом ушћу у Дунав привремени челични мостови с којих ће се градити будући мост преко Дунава одавно су завршени. На обали се побијају шипови и бетонирају стубови прилазних рампи мосту, а посматрајући из далека , чини се да се ради и на главним стубовима моста у Дунаву.

Изазовна деоница
- Деоница од Новог Сада до Руме је веома изазовна, има 89 потпорних зидова, 47 мостова, 11 петљи. То је једна важна саобраћајница, а свако ко је ишао преко Фрушке горе зна колико је оптерећена не само аутомобилима, него и камионима - истакао је недавно министар грађевине Горан Весић.
Како је додао, изградњом Фрушкогорског коридора биће сачувана Фрушка гора, то ће бити значајан допринос заштити животне средине.

На бачкој страни будућег моста има више активности. У даљини се види мобилна бетоњерка, подигнуто је неколико стубова на који ће лежати приступни путеви мосту, вире из воде арматуре које ће ускоро прекрити бетон стубова постављених у форланду, односно сувом кориту Дунава.

k

Фото: Printscreen/Instagram
Сам Фрушкогорски коридор, планиран као брза саобраћајница са по две саобраћајне траке по смеру, требало би да буде завршен до пролећа 2025. године. Са својих 47,7 километара требало би да обави више ствари: да осигура и убрза саобраћај између Новог Сада и Руме, ослободи шуме НП „Фрушка гора" и улице Ирига саобраћаја у виду 900 камиона и 10.000 других возила по дану, док би на територији Новог Сада имао улогу јужне и источне обилазнице, измештајући тешки теретни саобраћај са Салајке и Подбаре. Како почиње укрштањем са путем Нови Сад - Зрењанин код Каћа, има и везу са ауто-путем Е-75, а завршава се обилазницом око Руме и излазима на ауто-путеве Београд-Загреб и Рума-Шабац, требало би и да обезбеди везу Војводине и западне Србије, те да олакша везу са Румунијом и Босном и Херцеговином.

 
U tom slučaju nastaviće da čine što i sada čine - hipotenuzom za dž, preko Nikinaca i Buđanovaca. Živi bili pa videli.
Kad Šabac decenijama nema sreće da ima dobru vezu sa Beogradom. Vazdušnom linijom preko sremskih sela i Surčina malo preko 50km do Beograda, a starom magistralom i autoputem blizu 80 km.
 
Pogledaj mapu i reci mi šta bi povezao taj imaginarni put pravom linijom
 
Имагинарна права линија од кривине после Шабачког моста до петље Јаково (око 40км) би повезала само Грабовце, Витојевце, Обреж, и Ашању на нову брзу градску магистралу. Плус парк природе Обедска бара. Једино је спорно колики је заштитни појас јужно од ТОЦ Никинци.
Опет, овај пројекат је био мало "шири" од спајања Шапца са БГ, већ се гледало на повезивање Бачке и Подриња са обе стране Дрине.
 
Baš tako. Ovde kod Šapca samo je pitanje da li će kod Sokine kafane biti ukrštanja sa brzim putem. Pozicija saobraćajnice je idealna zbog industrijske zone koja će se širiti na tu stranu. Završetkom cele deonice do Loznice značajan deo saobraćaja će se preusmeriti na autoput. Još da zamene semafore kružnim tokovima na sadašnjoj obilaznici i Šabac će prodisati u saobraćajnom smislu.
 
Мало сам скептичан око кружних токова :D Гледам баш данас један баја са СМ таблицама ушао мало у кружни ток и гледа као да ли ће га пропустити ови коју су већ у току, и онда гледам луду ситуацију где колона њих што иду из смера моста стаје пошто је он већ ушао довољно да им блокира нормалан проток.
Мени се некако чину да би било корисније проширити обилазницу на по две траке по смеру због камиона.
 
Vrh