Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Nisu stali ali nesto i ne zure. Evo nekih zapazanja mene kao laika. Nisu mnogo iskopali bar sa strane Paragova.
Pogledajte kolicinu iskopanog materijala.
1.jpg


Pogledajte u desnom tunelu ovu skalameriju koja služi kao neka zaštita od urušavanja, ili je ovo za izlivanje obloge. Obično je postavljena neposredno ispred samog mesta kopanja u tunelu, dok se ne uradi betonska zaštita i zakucaju "ekseri" u svod. Ona jos nije ugurana u tunel, sto znaci da desnu cev nisu mnogo prokopali.

2.jpg


Ako neko ima stručan da objasni. Možda su mi zaključci pogrešni.
 
Deo koji prolazi iza Ribara
Prve dve slike pogled ka Sabcu
Druge dve slike pogled ka Loznici
Vidi se razlika u odnosu na pre tri nedelje vidi se da se radilo.
Definitivno su parcialno radili gde su mogli.
Vidi se gde su stali kod parcele sa zasadom.
IMG_20230715_160920.jpg
IMG_20230715_160915.jpg
IMG_20230715_122947.jpg
IMG_20230715_122944.jpg
 
Jesam ovde malo off topic, ali da li će Niš Merdare nositi A4 ili će dobiti neku novu oznaku?
 
Ne vjerujem, jer nemaju direktnu vezu. Nema logike da se voziš na A4, pa moraš da skreneš na A1 da bi posle opet nastavio da voziš na A4.
 
Ponovo sam bacio oko na Sentinel. U odnosu na prethodni put deluje da napreduju u pogledu trasiranja kroz područje koje pripada Šapcu. Jedino što još nije trasirano je sama obilaznica oko Šapca, od mosta preko Save do izlaza iz Šapca ka Loznici (Štitar/Majur). Ovaj deo što sam slikao je granica Lo-Ša oko Novog Sela i Prnjavora.

Da li mi se čini ili ovo već asfaltiraju u Novom Selu?


IMG_5350.jpeg
 
Прича се по Шапцу да мост и аутопут до Руме пуштају у октобру ове године.
 
Прича се по Шапцу да мост и аутопут до Руме пуштају у октобру ове године.
Tako je, čini mi se da je to i rečeno kad je otvarana obilaznica oko Beograda. Jedino nije preciziran rok za Šabac Loznica i ostatak Fruškogorskog koridora. Znam samo da su okvirni rokovi za brzi put do LO do kraja ‘24
 
Pitanje, a da li postoji neki razlog da nije planirana petlja na auto putu severno od Klenka gde je sadašnja magistrala najbliža traasi auto puta (crveno docrtana veza).
1. Tu ima rezona da postoji petlja i zbog samog sela, a i zbog industrijske zone Šapca - inače je njima nejbliže uključenje na auto put nepraktično daleko
2. Veliki broj ljudi gravitira sadašnjem mostu preko Save i mnogo brže bi stigli do auto puta da iskoriste to parče magisstrale i tu se uključe na auto put
3. U početnom periodu auto put će biti izveden samo do priključka na put Šabac - Drenovac - Sremska Mitrovica, tako da ni sadašnja južna obilaznica Šapca neće omogućiti lako uključivanje na auto put bar dok brzi put ne stigne do Štitara, što znači da svi koji dolaze iz obrenovačkog ili valjevskog pravca nemaju efikasan pristup auto putu u sadašnjem stanju, a to bi bilo rešeno ovom kratkom vezom u Klenku

Screenshot 2023-07-25 at 10.12.22.png
 
Таква веза би више одговарала већем делу Шапца. Штета што нема планова да се пут Шабац-Дреновац-Сремска Митровица прошири макар од западне трансверзале до полудетелине. Такође и западна трансверзала би ваљало да се пошири, па да одвлачи саобраћај са обилазног пута и ка Срему, и ка Лозници.
 
За сада изгледа да ће бити само 21, даље од 5 не знају да броје...
Dq7Ox25.jpg

слика са ФБ профила Горана Весоћа, има још фотки: https://www.facebook.com/photo/?fbid=817125096443797&set=pcb.817125506443756
Verovatno će naknadno dodati “A” oznaku. Prvo moraju da izmene uredbu o kategorizaciji državnih puteva da zvanično uteftere novu deonicu odnosno da joj promene kategorizaciju sa IB reda na IA red a to bog sveti zna kad će…
 
Poslednja izmena:
Vrh