Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Po nekom ultra optimistickom scenariju, NS (Kac) - Ruma pocetak 2026. Realno, uz probleme sa finansijama i tolerisanjem kilavljenja kineskih a i nasih radnika, 2028 i da pevamo od srece.
 
Ranije je pominjan spetembar (meni negde u glavi 1. septembar, ali može biti i kraj) kao rok za deonicu Ruma-Šabac. Ne vidim da ovde ima nešto što ne može da se uradi u naredna 3 meseca.
Izgleda da su postavili asfalt na delu od petlje Ruma, prema Hrtkovcima do nadvožnjaka.

1.jpg


Po meni ovde su kritične tačke, vijadukt kod mosta, petlja Ruma, naplatna rampa Ruma i deo iza nje, gde je ukrštanje magistralnog sa brzom saobraćajnicom.
Nije mi jasno iz crteža, ali mislim da to ukrštanje ne bi trebalo biti u nivou. Ne vidim da su to počeli da rade a bitno je ako mislie posle nesmetano da nastave gradnju. Ili možda misle samo da "nakaleme" magistralnu na naplatnu rampu u ovoj fazi.
Petlja za sada ide dorboro. Mislim da mogu da je završe do septembra.
Vijadukt, takođe za sada ide dobro. Mislim da mogu da ga završe do septembra.
 
Podseticu vas na moj raniji post vezano za nadzor. A mozete i samo proceniti. Tunel 900 dana + 6 mseci opermanje + ako nesto podje naopako (podzemne vode, vile i zmajevi) pa racunajte.

Za stručni nadzor nad izgradnjom Fruškogorskog koridora 1,5 milijardi dinara
Koridori Srbije raspisali su tender za usluge stručnog nadzora nad izgradnjom Fruškogorskog koridora.

https://www.021.rs/story/Novi-Sad/V...uskogorskog-koridora-15-milijardi-dinara.html

Ono što je zanimljivo u tekstu je sledeca rečenica : ... Očekivano vreme realizacije je 66 meseci od dana zaključenja ugovora...
Po ovome imda prodje najmanje 6 godina dok se ne kompletira ceo koridor od Rume do Kaća. Od prilike kraj 2027 :sesir:
 
26-te je nemoguće zbog mosta preko dunava + tunel ispod FG. Samo za opremanje tunela + prijem te dužine će trebati godinu dana ako ne malo i jače.
 
Zašto ne zbog mosta? Taj most će biti završen do kraja 2024. Skoro su izašli sa stubovima iznad vode. Posle samo liju segmente i pomeraju se. Ako napravimo uporedbu sa mostom na Savi kod Šapca, Pupinovim i na Savi kod Obrenovca, jednom kad izađu iz vode, stvari idu znatno previdljivije i brže. Ako nastave istim tempom, za 2 godine max, gotov most a to je mnogo pre 2026.
Evo snimak od pre mesec dana. Do sada su sigurno još više iznapredovali.


Tunel je druga priča i prilično sam ubeđen da će most biti gotov pre tunela.
Najveći priblem je deo od tunela kroz Paragovo i Petrovaradin. To neće biti gotovo ni kad se tunel sagradi. Tu ima dosta objekata, kako ide eksproprijacija na drugim mestima (brzi put Valjevo gde nemaju para za par kuća i njivu) ovde ćemo se tek načekati. Ne bi me čudilo da sačeakju da se tržište nekretnina stabilizuje pa onda da rade eksproprijaciju po nižim cenama. Npr da sačekaju par godina.
 
Да ли је планирана петља, односно спој са А1 јужно од Каћа? На ОСМ није уцртана.
 
@WLABmz

Jeste

FRUSKOGORSKI-KORIDOR-mapa-gradnja-01.webp


 
Screenshot_20230608_144200.jpg
Opet petlja "Truba" na ukrštanju dva autoputa, i neka ne baš jasna raskrsnica na autoputu. Ili je i ovo brzi put.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230608_144200.jpg
    Screenshot_20230608_144200.jpg
    127,8 KB · Pregleda: 175
Bravo, odlicno pronadjeno.

Vidi se po katastru da ni blizu nije isparcelisana kompletna trasa. Opusteno..
 
Prekidi kod Ribara su ukrstanja sa lokalnim putevima koja povezuju sela i njive. U ovaj fazi ih nece prekidati dok ne zavrse nadvoznjak ili sta je vec predvidjeno po projektu.
Verujem da se neki putevi i trajno ukidaju.
 
Ево мала репортажа са дела градилишта у њивама. Сигнализација за најаву девијације пута Шабац-Дреновац због изградње надвожњака преко аутопута по силаску са моста.
Pogledajte prilog 159215

У позадини видимо кран и арматуру за стубове.
Pogledajte prilog 159216
Сама девијација пута.
Pogledajte prilog 159217
Стари пут који ће заменити надвожњак.
Pogledajte prilog 159218
Поглед ка мосту.
Pogledajte prilog 159219
Арматура за стуб надвожњака.


Pogledajte prilog 159220
Пут даље ка Дреновцу.
Pogledajte prilog 159221
Поглед на мост са узводне стране.
Pogledajte prilog 159222
Размак између две конструкције.
Pogledajte prilog 159223
Поглед низводно на мост.
Pogledajte prilog 159224
Поглед на обалу испод моста.
Pogledajte prilog 159225
Графит на стубу моста.
Pogledajte prilog 159226
Даља траса преко насипа ка њивама.
Pogledajte prilog 159227
Nisam baš razumela. Da li će moći sa mosta odmah da se skrene desno na put ka Drenovcu?
 
Хоће, ту ће бити искључење, па на њему лево ка Шапцу и десно ка Дреновцу и Сремској Митровици.
 
Da li možeš da mi daš koordinate/link od ovoga na Sentinelu? Baš sam tražio ali nikako da nađem
Imas raznih pristupa Sentitnelu. Licno korsitim vise Sentinel Playground. Samo izaberes datum i oblacnost. Ako zelis da imas poslednje slike stavi oblacnost preko 90%, tada mozes da vidis najskorije slike ali mozda oblaci prekirvaju dobar deo ali opet moze da se vide tacke od interesa.

https://apps.sentinel-hub.com/senti...2-12-01|2023-06-12&atmFilter=&showDates=false
 
Prekidi kod Ribara su ukrstanja sa lokalnim putevima koja povezuju sela i njive. U ovaj fazi ih nece prekidati dok ne zavrse nadvoznjak ili sta je vec predvidjeno po projektu.
Verujem da se neki putevi i trajno ukidaju.
Ima i putevea ali ima i celih parcela. Videcemo za koji dan, da li ce sve trasirati.

1.jpg
 
Хоће, ту ће бити искључење, па на њему лево ка Шапцу и десно ка Дреновцу и Сремској Митровици.
Hvala! Super! Ranije nam je trebalo tačno 1 sat kolima od Beograda do Drenovca autoputem preko Sremske Mitrovice. Sada cenim da će nam trebati 40 min.
 
Vrh