A na Presevu danas 6 auto traka.jedna ,kad bas zacepi otvore jos jednu
dve... ako imaš sreće da drugu otvore... inače jednaA koliko traka za automobile tada u tim najvecim guzvama radi?
Kuzmin - granični prelaz Sremska Rača - 4.350
Bujanovac - Preševeo - MKD - 5.500 - 5.700
Moze da bude ali nije pravilo.normalno je da gdje god se otvori autoput ,povuce sa sobom i dosta saobracaja
tako ce i ovdje kad se zavrsi zapoceto taj autoput i sam granicni prelaz dobiti svoj pravi protok
Javno Preduzeće Putevi SrbijeУ зони петље Рума, због радова који су саставни део будућег ауто-пута Рума-Шабац, од 8.05.2023.г од 19ч доћи ће до затварања свих уливно-изливних рампи на петљи, због радова на изградњи нове петље Рума.
Алтернативни путни правац из смера Београд-Батровци је петља Пећинци, док је из смера Батровци-Београд петља Сремска Митровица.
Врема трајања измене режима саобраћаја ( затворени краци петље) је до завршетка изградње будућег ауто-пута Рума-Шабац.
Naravno da je moglo. Mogalo je da se sve ostavi ovako, samo da magistralni put ide pravo, kroz neki "kosi podvožnjak". Možda je taj "kosi" malo skuplji ali je svakako bolje. Kružni tok za petlju može da ostane na istom mestu gde i sad.Nešto mi nije sasvim jasno. Jel morala petlja Hrtkovci da bude baš takva?Regionalni put RU-ŠA je prelomljen, iskrivljen. Zar nije mogao ostati prav na tom mestu kakav je ranije i bio?
Zato što Mačvanski okrug ima duplo više stanovnika od Srednje*******anatskog okruga, a promet vozila je mnogo veći Šabac - Loznica nego Zrenjanin - Novi Sad ili Beograd. Pa je po meni van pameti i bacanje para da se radi put 2X tri trake (autoput) Beograd - Zrenjanin - Novi Sad. Sa dnevnim prosekom oko 5.000 vozila na dan je čist promašaj ulagati, tako da bi sasvim dovoljno bil 2X 2 trake (brza saobraćajnica). Put Zrenjanin - Novi Sad je već urađen kao brza saobraćanica (trasa puta je vana naselja ne prolazi kroz sela) i sasvim zadovoljava potrebe saobraćaja.Nije da je put Kuzmin - Sremska Rača - Bijeljina nešto što je nepoznato. Zapravo, puno je korišćeniji od alternative preko Badovinaca, iako je možda i duži (pričam o sadašnjem stanju) i to iz više razloga.
@ZAK Možda je i bilo tako kako ti kažeš. Priča sa povezivanjem sa Sarajevom je čista politika i populizam.
Ja imam par drugih pitanja:
- Od kada je najveći prioritet brzi put Šabac - Loznica? Po čemu je to Loznica odjednom toliko bitna? @NedeljkovicOliver je pričao o prioritetima. Evo ja iskreno ne znam zašto je to veći prioritet od nastavka Miloša Velikog ili kraka ka Užicu ili puta Beograd - Zrenjanin - Novi Sad na primer.
- Povodom cik-cak putanje, to ništa nije čudno. I sada često ljudi putuju na relaciji Beograd/Vojvodina - Banja Luka preko Hrvatske, pa na Gradišku što je slično kao u ovom slučaju.
- Bilo bi značajno da ne posustanu ni sa jedne strane i da završe makar do Bijeljine (trenutno se radi i od Bijeljine).
Nedeljno po nekoliko puta prelazim put Zrenjanin - Novi Sad i Šabac - Loznica automobilom koje su sllične dužine oko 55 km . Zr-NS pređem za 35 minuta, gde ne prolazim ni kroz jedno selo, a Ša-Lo gde se selo jedno naslanja na drugo tj. spojena su treba mi 65 minuta, ograničenje brzine 50 km/h u svakom selu a imajih 12 u centru je ograničenje čak 30 km/h.Oko 50-60% veci broj stanovnika (299 000 vs 188 000).
Put ZR-NS ne zadovoljava potrebe, pre svega sto je cesto nemoguce obilaziti vozila, a koristi se i za saobracaj sporih vozila (citaj traktora). Postoji i jedna "crna tacka" - Zabaljski most, koji je davno dotrajao, a zamena drugim, sposobnim da nosi toliki saobracaj je najveci infrastrukturni objekat na ovoj trasi (oko 250 m).
Ne treba zaboraviti da je zelja nase drzave bila da se izgradi brzi put, ali je AP bio uslov za izgradnju fabrike LL. Deo postojeceg puta, od Zablja do Kaca, ce biti pretvoren u jednu traku AP.
Promet je za 2021. bio 8900 (1000 teretnih i autobusa) na deonici Zrenjanin - Zabalj, a Zabalj - Novi Sad 10200 (1000 T+A) (jos uvek godina korone). Ocekuje se da ce samo sa pokretanjem LL broj teskih teretnih vozila biti bar jos dodatnih 200 teskih teretnih vozila dnevno. Takodje, otvaranjem Continentala i Niteca veliki broj zrenjaninaca je poceo da radi u NS, sto generise dodatni saobracaj.
Dakle, nije Srednji Banat duplo manji, niti je broj vozila 5000, vec skoro duplo veci.
Izmenju Sapca i Loznice najveci saobracaj je na delu Sabac-Majur 9700 (1400), pa onda Majur-Petlovaca 8600 (1200), Petlovaca - Prnjavor 8500 (1300) i Prnjavor - Lipnicki Sor 8700 (1000). Lipnicki Sor - Loznica je 12500 (1400), ali je samo 1.3km duga relacija, pa je ne bih razmatrao, kao sto nisam razmatrao ni Kac- Novi Sad sa 17700 (1500) vozila (3.7 km). Dakle, pravac NS-ZR je na vecem delu vise opterecen, mada je Srednji Banat oko 1/3 manji po broju stanovnika.