Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Zapravo će biti 4 nadvožnjaka preko autoputa Bg-Zg, prvi je izgrađen i biće korišćen za isključenje ka Zg iz smera Ša i iz Zg ka Ns (koristi se trenutno za Ša-Ns), 2 su na glavnom pravcu i poslednji za uključenje ka Bg iz smera Ru i iz Bg ka Ša
Stari nadvožnjak će se korisititi za lokalni put Jarak-Ruma i tu se isto nasipa.
U postu gore gde je lokacija buduće naplatne rampe Ruma se zapravo nalaze prvi metri motoputa Ru-Ns, odnosno deonice nove obilaznice oko Rume.
1684613176742.jpg
1684613176772.jpg
1684613176822.jpg
1684613176860.jpg
1684613176999.jpg
1684613177126.jpg
1684613177177.jpg
1684613177215.jpg
 
Poslednja izmena:
Evo jedan interesantan post sa teme Autoput Milos Veliki.
https://forum.beobuild.rs/threads/a...d-požega-boljare-koridor-11.1440/post-1082900

Kinezi što treba da rade između dva tunela trasu, tamo gde meštani protestuju, prebacuju se na Fruškogorski koridor koliko sam skontao, ne idu u Kinu. Ne znam da l se i ostali prebacuju, ili samo odatle gde su blokade.

Možda sada ubrzaju onaj deo oko Iriga do obilaznice oko Rume, pošto mi izgleda da će taj prvi da rade jer su skoro raspisali tender za podizvođače,
 
Rece Antic jutroz za Fruskogorski:
- Tunel probijen 700m
- Sipovi na mostu 90% zavrseni (do nivoa vode)
- sve ce da bude gotovo do pocetka 2026


Nema najave da ce biti u skorije vreme trasiranja.


Edit:
Ovih 700m mi ne deluje realno uopste.
 
Poslednja izmena:
Možda misli 700m ukupno u sve 4 cevi sa obe strane. A po svoj prilici je samo lupio okrugao broj. Negove izjave treba pomnožiti sa keficijentom 0,00000001 i to je težina njegove reči.
Prošli put je pominjao 900 dana, to je skoro 3 godine + elektromašinsko opermanje + ako nešto krene po zlu. To je 4 godine u najboljem slučaju a tek prošle godine su počeli sa kopanjem.
Evo vesti od 17.01.2023 gde se vidi da su jednu cev izbušlil 10ak metara a drugu nisu još ni počeli da kopaju. Sa Iriške strane nije ništa tad početo. Tu na kraj se pominje završetak: "Rok za završetak ovog projekta je proleće 2024."
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/V...orskog-tunela-115-metara-od-35-kilometra.html
https://www.instagram.com/p/CnXE9qAqVFz/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Ako su kopali od 01.01.2023. do sada u proseku 3m dnevno, to je 140x3 = 420m. U najboljem slučaju 420. Prava cifra je možda oko 350. Slagao je bar za duplo.

Moja iskrpavka. Snimak je sa Iriske strane, sto znaci ovo sto smo videli plus ono sa strane Paragova a mozda su izmontirali snima. Svejedno racunica ostaje ista.
 
Poslednja izmena:
Jutros je Antić u tv-emisiji ponovo rekao da je izbušeno oko 700m i da se posle početka sada više napreduje u tunelima.
A to je onda oko 10% od ukupne dužine obe cevi tunela (2x3.500m).
 
Poslednja izmena:
da, ali ja sam ih video na drugom kraju iriga, ka rumi nešto rade s mehanizacijom
Tu na raskrsnici posle iriga ima put koji vodu ka kampu pa tu ulazi mehanzacija, jedino ako nesto bas na tom mestu rade (ne prolaze) onda je to novost.
da, ali ja sam ih video na drugom kraju iriga, ka rumi nešto rade s mehanizacijom
Tu posle Iriga na raksrsnici im je ulaz na put koji vodi do kampa. Jel su samo prolazili/stajali ili su bas nesto na samoj raskrsnici radili?
 
Tu na raskrsnici posle iriga ima put koji vodu ka kampu pa tu ulazi mehanzacija, jedino ako nesto bas na tom mestu rade (ne prolaze) onda je to novost.

Tu posle Iriga na raksrsnici im je ulaz na put koji vodi do kampa. Jel su samo prolazili/stajali ili su bas nesto na samoj raskrsnici radili?
ne znam o kom kampu govoriš, znam samo za onaj veliki kod ulaza u tunel sa iriške strane i put do njega (naravno i onaj s druge strane f.gore na izlazu), a ovo je na ravnom delu ka rumi i radili su nešto
 
Izvinjavam se sto upadam kao padobranac. Na ovoj celoj deonici od Novog Sada do Loznice, koji deo ide u profilu autoputa a koji u brzoj saobracajnici? Sigurno je negde vec objasnjeno ali ne mogu pronaci.
 
Izvinjavam se sto upadam kao padobranac. Na ovoj celoj deonici od Novog Sada do Loznice, koji deo ide u profilu autoputa a koji u brzoj saobracajnici? Sigurno je negde vec objasnjeno ali ne mogu pronaci.

Чвор Рума - мост на Сави код Шапца је аутопут. Остало је мотопут. Сам мост на Сави је мотопут.
 
Hvala na pojasnjenjima. Dakle i deo ka Novom Sadu je motoput, tako sam i sumnjao. Video sam na nekim renderima da se radi naplatna rampa pre ulaza u tunel sa Iriske strane. Da li je to i dalje aktuelno? Da li to znaci da ce krak koji ide preko Petrovaradina isto biti van naplate tj u otvorenom sistemu?
 
Mislim da nije zvanično rečeno, ali biće naplate izvesno.
Dal' će se zvati putarina ili tunelarina videćemo
 
Чвор Рума - мост на Сави код Шапца је аутопут. Остало је мотопут. Сам мост на Сави је мотопут.
Ako se dobro sećam most na Savi neće biti autoputski... sećam se nekih projektnih crteža koji su pokazivali samo 2 trake po smeru za kolovoz... možda grešim.
.
.
* aa sad vidim da si mislio od-do...
 
Нема смисла да буде тако, ваљда мора прелаз да буде на саобраћајном чвору.
 
Po najavama deonica Ruma Sabac bi trebalo da bude otvorena do kraja ove godine?
Da li je realno ocekivati da deonica NS Ruma bude izgradjena pre deonice Sabac Loznica obzirom na dinamiku u tunelu?
 
Vrh