Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Nema šta da računam često putujem tim putem.
Kad su ekstremne situacije ista ta gužva postoji i kad se isključiš sa autoputa ili kad treba da stigneš do autoputa.
Zavisi, ustvari, odakle putuješ...
Ali pitaj ove koji su se u ponedeljak vraćali u BG da li su stigli za sat vremena...
Nije da nije ušteda ali nije toliko.
Ja, iz Žarkova, i dalje idem Ibarskom.
 
Nema šta da računam često putujem tim putem.
Kad su ekstremne situacije ista ta gužva postoji i kad se isključiš sa autoputa ili kad treba da stigneš do autoputa.
Zavisi, ustvari, odakle putuješ...
Ali pitaj ove koji su se u ponedeljak vraćali u BG da li su stigli za sat vremena...
Nije da nije ušteda ali nije toliko.
Ja, iz Žarkova, i dalje idem Ibarskom.
Recimo da od autokomande idem, do Zarkova je to najmanje 20 min, kad nije guzva.

Ja nisam isao ibarskom od kako je otvren M Veliki, kakvo je sad stanje od Orlovace do Lazarevca, jel osetno manja guzva?
 
Inace ovima iz Valjeva i Topole jedino u zivotu fali AP do Krajine.
A što samo Valjevo i Topola?
A Kragujevac? Čačak, Kruševac, Kraljevo, Trstenik, Niš, Vranje... itd...
Ap se iskljucivo pravi tamo gde je veliki promet da se smanje guzve i da se izbegne voznja kroz naseljena mesta i to je to. Moze malo da utice i na razvoj turizma jer se brze stize, i to je uglavnom sav benefit AP.
Au bre... :rolleyes:
 
Od Novog Sada do Bijeljine treba preko Bosne 5h20min (izvor Google Maps) za 315km i to sa uradjenom obilaznicom oko Brčkog i autoputem Doboj - Banja Luka.

To je prevazidjeno, a ogromnom broju gradjana koij žive u okolini Novog Sada taj put je potreban.
 
A što samo Valjevo i Topola?
A Kragujevac? Čačak, Kruševac, Kraljevo, Trstenik, Niš, Vranje... itd...

Au bre... :rolleyes:
Prosecan stanovnik Trstenika ne bi znao Bijeljinu ni na mapi da nadje, a za Bosansku Krajinu ne zna ni da postoji.

A ajde mi ti objasni sta se desiti kad se za koju godinu otvoru full AP do Bijeljine, (osim sto se se stizati 5 min brze) ekonomski procvat, demografski bum, turisticki bum ili nesto jos bolje?
 
Od Novog Sada do Bijeljine treba preko Bosne 5h20min (izvor Google Maps) za 315km i to sa uradjenom obilaznicom oko Brčkog i autoputem Doboj - Banja Luka.

To je prevazidjeno, a ogromnom broju gradjana koij žive u okolini Novog Sada taj put je potreban.
Kakva je to informacija? Sta ces u Doboju ako ides do Bijeljine?

Vidis li ti ovo Perkane, cak i prosecan stanovnik Novog Sada ide do Bijeljine preko Doboja. A ne zna ni da koristi google maps.
 
Prosecan stanovnik Trstenika ne bi znao Bijeljinu ni na mapi da nadje, a za Bosansku Krajinu ne zna ni da postoji.
Potcenjuješ Trsteničane :)

A ajde mi ti objasni sta se desiti kad se za koju godinu otvoru full AP do Bijeljine, (osim sto se se stizati 5 min brze) ekonomski procvat, demografski bum, turisticki bum ili nesto jos bolje?
Pusti Bijeljinu, poenta je uvezati Banja Luku u Beograd, a da ne mora da se ide kroz HR.
A onda sam autoput donosi sve svoje benefite kroz razvoj ekonomije.
To je taj big picture o kome ti govorim, a ti se uhvatio Bijeljine.
 
Potcenjuješ Trsteničane :)


Pusti Bijeljinu, poenta je uvezati Banja Luku u Beograd, a da ne mora da se ide kroz HR.
A onda sam autoput donosi sve svoje benefite kroz razvoj ekonomije.
To je taj big picture o kome ti govorim, a ti se uhvatio Bijeljine.
Evo Vranje, Surdulica ... dobili su AP .... sta se desilo u tim gradovima ... NISTA.

Ako je Milaki Novosadjanin, ispade da su oni jos gori od Trstenicana.
 
BIo sam jednom u Tirsovoj vodio dete na pregled u 8 ujutru, sede pored mene neki ljudi sa bebom malom, doveli i oni dete na pregled iz Vranja, tako malo caskamo kaze krenuli u 3 ujutru da stignu na pregled u 8. Sad kad imaju AP nece morati da krecu tako rano, sad mogu lagano u 4 ujutru da krenu. Jeste da je putarina 1500 din u jednom pravcu ...
 
Recimo da od autokomande idem, do Zarkova je to najmanje 20 min, kad nije guzva.

Ja nisam isao ibarskom od kako je otvren M Veliki, kakvo je sad stanje od Orlovace do Lazarevca, jel osetno manja guzva?
Sve zavisi kad ideš.
Pre neki dan sam išao pre podne oko 10h.
Milina, ne osetiš put
 
Kakva je to informacija? Sta ces u Doboju ako ides do Bijeljine?

Vidis li ti ovo Perkane, cak i prosecan stanovnik Novog Sada ide do Bijeljine preko Doboja. A ne zna ni da koristi google maps.
Bio je lapsus, mislio sam na Novi Sad - Banja Luka.

A to neznanje o kome pričaš i jeste problem. Pokazalo se u koroni koliko u proseku ne poznajemo ni svoju drzavu a kamoli okruzenje.
 
Pusti Bijeljinu, poenta je uvezati Banja Luku u Beograd, a da ne mora da se ide kroz HR.

То ћемо још дуго чекати. Тренутно су у изградњи деонице кроз РС од Раче до Бијељине и од Вукосавља до границе Брчко дистрикта. Деонице од Вукосавља до петље Јоховац (Добој), од Бијељине до границе Брчко дистрикта и деоница кроз Брчко дистрикт су још далеко од реализације.
 
Slažem se... ali nekako se sve to kotrlja.
Ukoliko ne bude nekih ozbiljnih poremećaja, trebalo bi 5-7 god da sve bude gotovo.
Moja procena, odokativnom metodom....

Što se Brčkog tiče, koliko shvatam (nisam bio još uvek) napravljena je dobra obilaznica koja je odvukla tranzitni saobraćaj iz naselja, tako da tu i bez autoputa može da se prodje relativno brzo...
 
Da li negde na netu postoje dokuementi tj. skice gde mozemo da vidimo konkretno na sta se ovde misli? Koji deo koridora?
 
Znam samo za crtež. Evo šta je deonica 2. To je tunel i ono posle tunela prema Rumi do početka obilaznice oko Rume.

1.jpg


Detaljnije imate na ovom linku.
https://www.gradnja.rs/mapa-fruskogorskog-koridora-tunel/
 
Pa nesto mi to i logicno presevo ide dole ka tr i gr a raca ka bosni koja je crna rupa evrope
 
Na Raci je preko leta i u periodu 15. decembar - 15. januar cesto mnogo gore od ovoga na slici.
Dosta puta mi se desilo da kolona pocinje tipa 50 metara pred bosanski granicni prelaz i ne prestaje do srpskog granicog prelaza (vozila su u koloni celom duzinom izmedju dva prelaza, dakle nekih 2 kilometra kolone).
U tim situacijama se na prelaz ceka 2+ sati.
Ja preko Race vozim minimum jednom, a najcesce dva puta mesecno. Tokom jula i avgusta taj prelaz izbegavam maksimalno (osim kada putujem posle ponoci) i tada obicno idem preko Pavlovica mosta. I tamo zna da bude guzva, ali se obicno prodje za duplo manje vremena. Razlog za sve ovo su ogromne guzve na granicnom prelazu Batrovci, posto se u terminima koje sam pomenuo "pola Nemacke" sjati na taj granicni prelaz i naprave se kolone od preko 5 kilometara, a ponekad i preko 10 kilometara (Licno sam bio jednom u takvoj situaciji i cekao 9 sati da predjem granicu. Kolona je bila od petlje kod Spacve do granice, dakle nekih 12-13 km). I onda zbog toga saobracaj krece da se preliva na granicni prelaz Raca. Ljudi koji idu iz EU, kada vide da je velika guzva na Bajakovu/Batrovcima, krenu da se iskljucuju sa autoputa u Zupanji i kod Brckog i da prelaze u Bosnu i idu na Racu te tamo naprave kolaps takodje. Srecom, izgleda da ih vecina nije upoznata sa prelazom Pavlovica most. Medjutim i na Pavlovica mostu se tada napravi velika guzva (mada mnogo podnosljivija) jer mi "lokalci" iz regiona se tada sjatimo na isti da bi izbegli guzve na Raci.
 
Na Raci je preko leta i u periodu 15. decembar - 15. januar cesto mnogo gore od ovoga na slici.
Dosta puta mi se desilo da kolona pocinje tipa 50 metara pred bosanski granicni prelaz i ne prestaje do srpskog granicog prelaza (vozila su u koloni celom duzinom izmedju dva prelaza, dakle nekih 2 kilometra kolone).
U tim situacijama se na prelaz ceka 2+ sati.
Ja preko Race vozim minimum jednom, a najcesce dva puta mesecno. Tokom jula i avgusta taj prelaz izbegavam maksimalno (osim kada putujem posle ponoci) i tada obicno idem preko Pavlovica mosta. I tamo zna da bude guzva, ali se obicno prodje za duplo manje vremena. Razlog za sve ovo su ogromne guzve na granicnom prelazu Batrovci, posto se u terminima koje sam pomenuo "pola Nemacke" sjati na taj granicni prelaz i naprave se kolone od preko 5 kilometara, a ponekad i preko 10 kilometara (Licno sam bio jednom u takvoj situaciji i cekao 9 sati da predjem granicu. Kolona je bila od petlje kod Spacve do granice, dakle nekih 12-13 km). I onda zbog toga saobracaj krece da se preliva na granicni prelaz Raca. Ljudi koji idu iz EU, kada vide da je velika guzva na Bajakovu/Batrovcima, krenu da se iskljucuju sa autoputa u Zupanji i kod Brckog i da prelaze u Bosnu i idu na Racu te tamo naprave kolaps takodje. Srecom, izgleda da ih vecina nije upoznata sa prelazom Pavlovica most. Medjutim i na Pavlovica mostu se tada napravi velika guzva (mada mnogo podnosljivija) jer mi "lokalci" iz regiona se tada sjatimo na isti da bi izbegli guzve na Raci.
A koliko traka za automobile tada u tim najvecim guzvama radi?
 
Vrh