@NedeljkovicOliver Ne može se suditi o frekventnosti puta na osnovu slučajnih pregleda kamera sa graničnih pregleda.
Zvanični podaci Puteva Srbije iz 2021. godine (prosečan dnevni saobraćaj):
Kuzmin - granični prelaz Sremska Rača - 4.350
Bujanovac - Preševeo - MKD - 5.500 - 5.700
HR - Batrovci - Adaševci - 6.000
Dimitrovgrad - Gradina - 3.600
MAĐ - Horgoš - 7.700
Pritom, svi znamo da veliki broj ljudi za putovanje ka Bosni koristi autoput kroz Hrvatsku, bilo do Svilaja (u novije vreme) ili Gradiške (najčešće) ili Novske.
Kako god, potrebna nam je veza sa Bosnom u profilu autoputu ovako ili onako.
Ja isto znam neke ljude u Bijeljini, imam i deo porodice tamo, svima im je logičan put preko Rače (mada stoji da su u pitanju laici kao i ja i da je Rača stvar navike).
Ali mi je svakako logično da put oko Bijeljine ide preko severne strane grada.
Jedna stvar koju možda svi zaboravljaju je da je preko puta Lešnice mesto Janja, sa većinskim bošnjačkim stanovništvom. Osećam da bi i tu bilo opstrukcije ukoliko bi put išao preko njiva meštana, kao što je to čest slučaj u Bosni.
Zbog toga je Kuzmin - Rača - Bijeljina sigurnija varijanta, samo su se ovaj put zeznuli sa dalekovodom.
Podsećanja radi, Most Bratoljub je čekao valjda oko 4 godine nakon završetka da bude pušten u rad zbog raznih opstrukcija iz Sarajeva, a i Svilaj je bio završen neko vreme pre puštanja u rad.