Earthmoving
Expert
Na početku 2016/17 je imao nešto iznad 5000 dnevno https://www.ozonpress.net/ekonomija/od-preljine-ljiga-dnevno-5-000-vozila/ A vremenom i nastavkom gradnje posle 6 godina je stigao na rast +300%, sa tendencijom daljeg rasta nastavkom gradnje glavnog pravca i krakova. Plus ne zaboravi da Ibarska i danas ima solidan promet. Slično su bila predviđanja ovde na forumu i da će Moravski imati 3000 dnevno, a ja sam mislio da će biti preko 10.000 kad ceo bude gotov. Ovaj Lo-Ša-Ru-Ns, su ne računajući NS manji gradovi nego na Moravskom, ali tu su blizu i gradovi R Srpske poput Bijeljine ili Zvornika, pa se isto može očekivati ne ispod 10.000 kada ceo bude gotov... Zapravo ne znam koji planirani autoput se može smatrati promašajem što se tiče i prometa i indirektne koristi?
Poslednja izmena: