S obzirom na konfiguraciju terena od Zvornika ka Palama taj motoput bi morao koštati milijarde da bi se moglo komotno voziti 100km/h.
a zapravo u oba slučaja služe sa unutrašnje povezivanje autoputom, s jedne strane Sarajeva i Tuzle
Nema nikakve logike da se se pravi AP Kuzmin Raca u punom profilu, tu nema saobracajani za moto put.
Jedino je bio problem sam granicni prelaz koj je u sred sela, to je trebalo izmestiti i napraviti obilaznicu oko Bosuta i Kuzmina.
Sve ukupo ne vise od 12km magistralnog puta bi bilo potpuno zadovoljavajuce.
E sad koja je razlika u ceni izmedju 20 km autoputa i 12 km magistralnog ... ko ima volje neka racuna.
Možda bih bio optimističniji vezano za motoput Šabac Loznica, pre bih rekao sredina-kraj 2025. plafon. Sa ostalim se manje više slažemOvo je vremenski diagram za 3 projekta koja se vežu na autoput A3.
Stavio sam moju procenu kad će se projekti završiti i % završenosti radova.
Recite šta treba da se promeni ili dopuni.
Pogledajte prilog 158916
Slazem se, ali to sto pricas je u nekoj buducnosti, 5, 10, 15 godina.To je deo mnogo duže rute koja spaja Srbiju sa BiH, posebno sa severnim delom Republike Srpske gde su Bijeljina, Brčko, i dalje Doboj i Banja Luka.
Kada bismo imali završen deo do Bijeljine, i makar deo od Brčkog do Doboja ovaj put bi privlačio puno više putnika jer dosta ljudi sada za Banja Luku putuje preko Hrvatske.
Nisam skolovao pa ne znam, ako mozes ti mi objasni kakva je razlika izmedju strateskog i nestrateskog ulaganja?Opcija preko Šabca je i sada najnepovoljnija i malo ko je koristi za put u severni deo Republike Srpske (Bijeljina - Brčko - Šamac - Doboj....)
Postoji nešto što se zove strateško ulaganje i povezivanje. Ovaj put od Kuzima preko Rače do Bijeljine i dalje je jedan od takvih.
Nije bilo par hiljada vec mnogo vise.Nije u krivu Milaki, na početku 2016. je autoput ka Ča imao par hiljada vozila dnevno, a prošle preko 20.000. Takođe to je dobro za rasterećenje i ravnomernije naseljavanje i razvoj zemlje. U Srbiji u suštini se tu ne može pogrešiti, prate se već naseljene doline, i možda poneki tunel koji ih poprečno spaja, a u ravnici kvadrat na svakih 40km