Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Prolazio danas na putu za Sabac.
Polovina starog nadvoznjaka je skinuta ograda i deluje mi da se rusi.
Taj deo su napali, skida se stari asfalt i spaja se ka nadvoznjaku. Ima bas dosta posla.
U delu autoputa koji ostaje sa leve strane kada se krene ka Jarku su nasuli ogromna brda peska, bio sam ubedjen da su tu zavrsili sa nasipanjem.

Petlja Hrtkovci, na nekim mestima se vidi da su delovi zemljista pod vodom.

Put je u katastrofa stanju, ima dosta kamiona i vidi se da se radi.
 
Хоће ли они да руше стари надвожњак или ће да га реконструишу? Шта је предвиђено пројектом?
 
I mene to zanima a nemam informaciju.
Izgleda kao da ce biti dosta preusmeravanja dok ne rese sve.
Neko od forumasa je sa pravom predlozio petlju malo nize koja je mogla da se radi bez preusmeravanja.
Ali...
 
Zbog cega se pravi tako sirok nadvoznjak kada ispod ide samo 1+1 put?
I nije mi jasno zasto se novi put podize preko starog, zar nije jeftinije podici stari put koji je mnogo manji?
Most je trebao da bude isti kao na petlji Hrtkovci. Doslo je do izmene projekta pa je ukinut most broj 2 koji spaja njive i radice se lokalni put koji spaja jednu i drugu stranu za mehanizaciju. Prolazice ispod tog drugog dela koji pominjes
 
Stari nadvožnjak se ruši.
Upravo tako. Cela petlja Ruma se radi iznova. Sve sto sad vidite se rusi pa tako i stari nadvoznjak. Sadasnja naplatnja rampa kao i kruzni tok
Jedino sta ostaje po starom je nadvoznjak koji se nalazi malo nize prema Beogradu. Na njega ce ici po novom projektu IB-21 odnosno postojeca magistrala.
Veliki problem na petlji Ruma je sto projekat nije lepo definisan i konstantno dolazi do izmena.
Nisam dugo bio na forumu ako neko ima neka pitanja rad sam da odgovorim. Uskoro ce biti i nekih slika. Pozdrav
 
Upravo tako. Cela petlja Ruma se radi iznova. Sve sto sad vidite se rusi pa tako i stari nadvoznjak. Sadasnja naplatnja rampa kao i kruzni tok
Jedino sta ostaje po starom je nadvoznjak koji se nalazi malo nize prema Beogradu. Na njega ce ici po novom projektu IB-21 odnosno postojeca magistrala.
Veliki problem na petlji Ruma je sto projekat nije lepo definisan i konstantno dolazi do izmena.
Nisam dugo bio na forumu ako neko ima neka pitanja rad sam da odgovorim. Uskoro ce biti i nekih slika. Pozdrav
Да ли се разматрало удаљавање наплатне станице у Руми мало даље од саме петље? По оним нацртима које смо могли видети раније делује да чим се изађе са детелине, одмах се "удара" у наплатну. Односно делује као да неће бити пуно простора за потенцијалне дуже колоне које би се потенцијално онда могле прелити и на сам аутопут. Можда је то само илузија кад се гледа овако на слици, па молим за појашњење, хвала.
 
Да ли је почело копање са обе стране и колико је до сада ископано,да ли неко зна?
 
Да ли се разматрало удаљавање наплатне станице у Руми мало даље од саме петље? По оним нацртима које смо могли видети раније делује да чим се изађе са детелине, одмах се "удара" у наплатну. Односно делује као да неће бити пуно простора за потенцијалне дуже колоне које би се потенцијално онда могле прелити и на сам аутопут. Можда је то само илузија кад се гледа овако на слици, па молим за појашњење, хвала.
Iskreno, iako radim na projektu nisam se uopste interesovao oko te naplatne. Od skoro sam malo vise usao u detalje i mislim da ima smisla tvoje pitanje. Nisam cuo da su razmatrali pomeranje jer je ekspoprijacija na celoj trasi resena i ostaje takva kakva jeste. Projekat je definisan i nema izmena sem na IB-21. Mozda ce u buducnosti kad se poveca saobracaj biti problema. Kad sve zavrsimo samo ce nam se kasti :)
 
Види се на снимку привремена девијација на путу Шабац-Дреновац која је урађена због изградње надвожњака преко даље трасе брзог пута од моста ка Лозници.
 
Petlja Ruma, krenuli da rade od kruznog toka desno ka Rumi. Mozda ce biti slika jasnija u narednom periodu.
Stari nadvoznjak su zakopali i obezbedili srednji stub izgleda kao da ruse kao sto je i pisano.
Stari deo puta nasipaju i spajaju sa trasom.

Ima dosta radnika na svim deonicama.
Nadvoznjak pre Jarka je zavrsen sa konstrukcijom velika kolicina peska spremna za nasip do istog.

Petlja Hrtkovci - trup puta se oblaze sa zemljom, lepo i uredno rade taj deo posla.

Put kod Jarka je u katastrofa stanju. Bio je neki radnik sa lopatom koji cisti ali velika kolicina kamiona uzima pesak na izlasku iz Jarka ka Sapcu i ostavlja blato na lokalni put.

Bice zanimljivo prolece.
 
Prođoh pre neki dan celim delom od Rume do Loznice, ima solidno mašina, radnika i pripremljenih brda kamena za trasiranje. To u opštinama Ruma i Loznica, ono što se vidi sa puta. A u opštini Šabac ni na satelitu ne videh ništa a ni sad kad sam sekao trasu prolazeći ka Šabac-Bogatić i dole Bogatić-Loznica. Tako da je bas ogromna razlika, gore i dole ka Loznici već dosta urađeno, a u sredini, 30tak km i dalje njive. Ok da prvo završe i puste Ruma-Šabac sa mostom, ali ne vidim logiku šta će ono parče oko Loznice ako ovo između fali. To kod Loznice bi bilo slično ko onomad Lajkovac-Ub, autoput u njivu posle Uba, pa se čekalo dodatno da se Ub-Obrenovac završi.
 
Pa mi volimo "iz njive u njivu" :). NIje bitno sto nema puno smisla, bitno je da se radi.
 
Битно је да се прво пусти деоница Рума-Шабац, мост ће имати везу са постојећим путем за Лозницу преко северозападне радне зоне што ће значајно убрзати путовања ка Лозници заобилажењем проласка кроз сам Шабац и обилазницу око њега са семафорима где се ствара велика гужва кад два шлепера стану на црвено. Свакако радови на територији општине Шабац нису задовољавајући.
 
Malo se šalim, verovatno postoji neko objašnenje zašto ovako rade (eksproprijacija, projekat itd) ali da se primetiti da ovo nije najbolji način da se pravi put ako posmatramo iz ugla svrsishodnosti i korišćenja. Bolje je da su radove radili u kontinutietu i nadovezivali deonicu na deonicu. Bolje je da završe i 10km ali da se pusti u promet nego da imamo 100km pod radovima a svugde započeli po malo a ništa kompletirali.
Još jedna misao mi prolazi kroz glavu, a to je nestabilna situacija u svetu kao i zaduženost zemlje. Zamislite da se radovi prekinu usled neke veće krize ili nemogućnosti Srbije da servisira dugove i zadužuje se. Onda imamo deonicu koja bukvalno ide "iz njive u njivu" koju ne možemo da koristimo. Nije da nam se to nije dešavalo ranije da se neki projekat prekine na pola i čeka bolja vremena. Nije li onda bolje da se završili deo od Šapca do npr. Slepčevića i to nadovezali na gotovu deonicu nego što su napravili parče kod Loznice koje ne može da se korsiti ?
 
Битно је да се прво пусти деоница Рума-Шабац, мост ће имати везу са постојећим путем за Лозницу преко северозападне радне зоне што ће значајно убрзати путовања ка Лозници заобилажењем проласка кроз сам Шабац и обилазницу око њега са семафорима где се ствара велика гужва кад два шлепера стану на црвено. Свакако радови на територији општине Шабац нису задовољавајући.
Čekaj, to za deo Ru-most Ša je već ovde x puta rečeno i to što kažeš nije sporno. Ali moje pitanje gore je bilo sto se onda sada radi parče kod Loznice? Ne da radovi na opštini Šabac 'nisu zadovoljavajući' nego ih posle mosta ja ne vidim da ih uopšte ima.
 
Било је промене планова, бунили се мештани села Штитар. Могуће да је то узрок застоја тј. да су чекали да се ту дефинишу ствари пре експропријације.
 
Било је промене планова, бунили се мештани села Штитар. Могуће да је то узрок застоја тј. да су чекали да се ту дефинишу ствари пре експропријације.
A to ih sprečava da urade deonicu od Prnjavora do Zminjaka npr?
 
Ne znam Došljak, ali u pitanju je čitava teritorija opštine Šabac, 30tak km, pa ako su teritorije Ru i Lo skoro cele trasirane ispada da se tamo niko nije bunio. Ne deluje mi logično
 
Кроз Срем је прошла траса ван насеља, све је било кроз њиве, једини неочекивани застој је археолошко налазиште у Кленку. Кроз територију Лознице слично. Ко зна где је запело, знате каква је наша бирократија.
 
Vrh