Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ako se uvodi u priču Sava onda zaboravio si pomenuti i bar 4 mosta preko DTD tu. Ne, moji su i iz Vojvodstva Srbskog pa ne delim ja svoje na vamo i tamo, već Bg zaostaje sa mostovima na Dunavu, a to govorim iz praktičnih razloga svakodnevnih gužvi desetina hiljada ljudi na Pančevcu. A i ono, čisto osto sam dužan onom Čanku dođošu iz Hrvatske koji je pokušavao nas zavađuje pričavši da Bg nešto oštečuje druge, što je ovde vidimo glupost jer sigurno bi taj 5x veći grad imao više para za više svojih mostova preko Dunava, a ima ih duplo manje.
 
Jedini razlog zašto Novi Sad ima više mostova na Dunavu od Beograda je što on leži na jednoj velikoj reci dok Beograd leži na 2.

Pritom centar grada Beograda gravitira ka Savi otud više mostova na Savi nego na Dunavu.
Spatio ti ovime ulaziš u politiku i protežiraš komunističku antisrbsku ideologiju da Pančevo nije Beograd, a za vreme slobode (između austrijske i komunističke okupacije) moja baba je rođena u Pančevu kao Beogradu. Dakle, Beograd ima dve reke, i jednako gravitira na sve tri obale, sem što zemunska i pančevačka strana imaju močvare do reka, a Bg strana je uzdignuta na brdo. Svaka druga podela je čisto politička, a kao što nagovesti Pantograf, to je razlog što ovde mostovi preko Dunava nisu više građeni, da bi sprečila integracija.
 
Nisam uopste razmisljao politicki vec samo geografski.
Beograd istorijski je uvek bio vise okrenut ka Savi nego ka Dunavu.
Kad pogledas kartu Beograda vidis da je njegov epicentar Savski amfiteatar, zato je tu najveca koncentracija mostova.
Sto se tice Panceva uvek sam bio za to da se integrise Beogradu.
 
Poslednja izmena:
Zato sto preko Dunava je takozvani "treci Beograd", i njegova urbanizacija je pocela posle Zemuna i Novog Beograda.
Gradilo se prema prioritetima.
Kad je NBG popunio prazan prostor izmedju Beograda i Zemuna onda je trebalo povezati ta 3 gradska tkiva zajedno jer su cinili jedan urbani kontinuitet.
 
Тзв. трећи Београд је првобитно планиран као пољопривредни део града са пар сателитских насеља и села везаних за те фарме. Стихијска градња и привлачност тог дела града јефтинијим становима као и игнорисање истих од надлежних доводе нас у данашњу ситуацију.
 
Po ovome na Sentinelu, deluje mi da bi Sava mogla u buducnosti da plavi samu naplatnu stanicu. Sad dolazi i do izrazaja zasto se toliko nasipa trup puta.

sentinel.jpg
 
Гледајући и снимак дроном на посту изнад, све су прилике да је тако, видећемо да ли су довољно издигли прилазну рампу мосту!
 
Au al ih oko 26:00 Sava potopila, po poplavljenim i napuštenim temeljima za stubove ne bi baš reko da su očekivali. Što se ostalog tiče, druga polovina posle Hrtkovaca je fino asfaltirana, dok na prvoj od Rume imaju čudno mali broj mašina na trasi, sem oko betonskih nadvožnjaka koje dižu. Ali sve u svemu, ovaj deo prilično dobro rade (za razliku iza mosta cele šabačke opštine koju ni ne pipaju).
Ps, Azvirt često uzme lepu muziku za snimke dronom, bar što se mene tiče, slično je bilo i sa snimcima 2015. Ljig-Preljina 👌 Plus, kolko se sećam prvi su počeli snimanje autoputeva dronom ovde, pa je onda dalje Caribrod nastavio lepu tradiciju, a danas već ima dosta snimaka i praćenja skoro svih projekata i brzih puteva (sem možda Požarevac-Golubac)
 
Poslednja izmena:
Мислим да асфалт неће радити пре него што реше прикључак са путем Шабац-Дреновац пошто је кроз Срем теже допремити асфалт и машине на мост.
 
Prolazio takodje 31.12. bilo postavljeno, nikako da napisem.
Izgledalo je da ce uskoro da krene saobracaj na preusmeravanje.

Nije mi najjasniji deo starog puta od kruznog toka kod naplatne ka Hrtkovcima jel ostaje stari nadvoznjak za stari put ?
Nisam isao ka SM i ne vidim koliko je nadvoznjaka uradjeno za autoput.
1 novi + 1 stari.
Ili su oba nova za autopu a stari ostaje za lokalni.
 
Po mom shvatanju, stari nadvožnjak se ruši i pored njega se prave 2 nova sa po 3 trake za svaki pavac (2 vozne + zaustavna). Kružni tok se ruši i pravi naplatna rampa na njegovom mestu. Magistralni put će prelaziti autoput preko nadvožnjaka od postojeće petlje Ruma. Ta petlja se "gasi" i neće postojati. Ostaće samo nadvožnjak. Magistralni put skrece u desno, posmatrano iz pravca Jarka i penje se preko nadvožnjaka od postojece ptelje i onda skrece levo da se ukljuci na staru trasu.

Ovde je šteta, sto se ruši nadvožnjak kao i kružni tok koji je nedavno izgradjen. Mogla je buduća petlja da se pomeri malo udesno. Uopšte ne znam zašto je trasa napravljena da prelazi magistralni posle Jarka (pravac ŠA-RU, smer ka RU). Mogla je da nastavi desno od magistralnog puta.
 
Ako to desno znaci istocno, onda im je smetalo onaj motel, a jos malo istocnije je nadvoznjak preko pruge

Mozda je moglo da se uglavi izmedju, a mozda i ne
 
Milsio sam nešto ovako. Nije najpreciznije ali je ideja da se zadrži pravac. Bespotrebno se krivuda, kad se opet zaobilazi Ruma. Tj. put ide zapadno da bi se vratio istocno. Prednost je da se ne ruši ništa.
1.jpg


Evo na drugoj slici se vide obrisi petlje pa možete zaključiti kolikih je dimenzija i da li može da stene između motela i nadvožnjaka preko pruge. Prugu ce svakako da prelazi budući brzi put, te nam prelaženje pruge ne gine.

2.jpg
 
Petlju si nacrtao po sred motela.

Inace i po mom misljenju bi bilo bolje da su napravili tako kako si ti nacrtao.
 
Vrh