Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Биће да на том месту нису хтели да дирају магистралу, праве привремене девијације и надвожњак за нови пут.
 
Pogledaj malo ranije snimak. Autoput se znatno nasipa. Ovde je vislji od kamiona. I tek ce da ga nasipaju kod nadvoznjaka.
1.jpg
 
Ali s druge strane jeste pitanje zašto ovde u ravnici tako rade, a u ravnici Ns autoputa su radili obrnuto, tj nadvožnjaci preko autoputa 🤔 Reke su u oba slučaja malo dalje, i ne deluje da ima više podzemnih voda pa da je to bio razlog
 
Ali s druge strane jeste pitanje zašto ovde u ravnici tako rade, a u ravnici Ns autoputa su radili obrnuto, tj nadvožnjaci preko autoputa 🤔 Reke su u oba slučaja malo dalje, i ne deluje da ima više podzemnih voda pa da je to bio razlog
кроз срем кад је рађен аутопут постојала су директна укључења, денивелације (тј. надвожњаци) урађене тек касније, па си рецимо, кад идеш из см ка фрушкој гори имао знак стоп, па чекаш кад нема никог да пређеш аутопут
можда с нс аутопутем има везе то што је дуго постојала само 1 трака, па су и ту постојала нека буџ решења
:)
 
Meni prvo sto pada na pamet je da je put izdignut zbog vode. Njive i ravnice mogu da zadrzavaju vodu te lako moze doci do poplava usled nekih obilnijih kisa. 2014. kada su bile poplave, voda iz Save je dosla do magistralnog puta izmedju Jarka i Hrtkovaca. Bili su dzakovi tu ali je i put bio neka vrsta nasipa. Na tom mestu je i magistralni put izdignut od ostatka. Posebno deo koji prolazi kroz sumu.
Druga stvar koja mi pada na pamet su snzni nanosi i smetovi, koji u ravnici znaju da budu poveliki. Izdignut put moze tome malo pomoci da se sneg zadrzava pre i posle puta a manje na izdignutom delu te je odrzavanje lakse.
 
Reportaza Fruskogorskog tunela na izlazu sa Iriske strane u jucerasnjem dnevniku
5-tunel1.jpg
tun14.jpg
5-irig.jpg
5-tunel.jpg
tun07.jpg
 
Сјајно, пробили су свих 15м, колико цм дневно напредују? У другој као да су забетонирали улаз, тешка геологија!
 
Reportaza Fruskogorskog tunela na izlazu sa Iriske strane u jucerasnjem dnevniku
Pogledajte prilog 150368Pogledajte prilog 150369Pogledajte prilog 150370Pogledajte prilog 150371Pogledajte prilog 150372
Kažu da očekuju da će ubrzati na 2 do 2.5m bušenja dnevno. Ako su obe cevi dužine 7.000m a oni buše na sve četiri strane ukupno 10m dnevno (neka im bude) to znači 700 dana iliti dve godine dok ne probuše sam tunel, bez svih obloga i opremanja.

Po toj dinamici ovo će se završiti sredinom ili krajem 2025. godine
 
Antic je nekoliko puta ove godine ponovio da im treba 900 dana samo da probiju tunel.

Ali floskule u clanku Dnevnika "падине Фрушке горе се тешко дају обуздати." me uvek oduseve. Jezivo opasna je ta Fruska gora. I njena padina od 30 metara.
 
Испада да је Фрушка Гора ко Кајлаш, као што је кањон између тунела Лаз и Муњино брдо као Колорадо! НИкад ми није било јасно чему оволике лажи, кажу једноставно немамо довољно машина и стручних људи да би ишло брже! Можда због тога јер су се превише уградили :cool::cool::cool:
 
Биће да је до пара. Платиш мање људи да раде дуже уместо да платиш више да ураде брже.
 
Tunel Frejus 74'-80' dug skoro 13km
Tunel Karavanke nama najblizi 86'-91' skoro pa 8km, od toga slo strana 3.5 skoro km.
Ako su ovi tuneli sa po jednom cevuljagom uradjeni na tim nadm visinama, za tako mali period pre vise 30+ god, da li ce nasi uspeti na znatnoj manjoj nv iskopaju 2 cevi u narednih 6 god ajde da ne preterujem sa 5?? Taj period je bio poznat pogotovo Frejus kada se radio, da su koriscene masine kakve danas ne postoje ili gresim mm?
 

Pocinju da se probijaju pristupni stubovi na levoj obali, nekolka para, nasipaju se I prilazni putevi, ali prioritet je fundiranje temelja, sipova za stubove na glavnom rasponu na reci.
I dalje su uporni da je ovo peti most na Dunavu u NS.
 
Au peti (ili četvrti) most preko Dunava, baš su bogati. Kod nas u Bgu dva, a jedno 5x veći broj stanovnika, znači kasnimo po broju traka 14 : 11, ili realno 3-4 mosta (na Adi Huji, Obilaznica istok Vinča-Starčevo i zapad Bataja-Padinska Skela, i možda još jedan u krugu centra Bga ili Zemuna).
 
zezeljev most,most duga, most slobode i ovaj sto prave
koji je onda 5 most
 
Pravi se i most koji ce ici na fruskogorski tunel. Onaj preko ribarskog ostrva, sto su ekolozi digli buku oko njega.
 
Au peti (ili četvrti) most preko Dunava, baš su bogati. Kod nas u Bgu dva, a jedno 5x veći broj stanovnika, znači kasnimo po broju traka 14 : 11, ili realno 3-4 mosta (na Adi Huji, Obilaznica istok Vinča-Starčevo i zapad Bataja-Padinska Skela, i možda još jedan u krugu centra Bga ili Zemuna).
Zemljani ali se zato i mi moramo setiti da imamo četiri preko Save(pet ako računamo kod Ostružnice),nije nesporno da nam fale mostovi na Dunavu i to pod hitno jer Pančevac se raspada bukvalno. Tako da moramo malčice biti realni kada se žalimo na njihove mostove, dok neko ko može da se žali najviše za most preko Dunava jesu ljudi iz Bačke Palanke, Begeča, Banoštora i tog dela Vojvodine jer moraju ići ili u Ilok ili u NS da bi prešli na drugu stranu.
 
Poslednja izmena:
Vrh