А камен за изградњу пруге је довожен камионима, не возом. И за пругу Београд - Нови Сад, и Суботица - Хоргош и сада за деоницу Нови Сад - Суботица. Невероватна глупост али морају сви да се уграде па је и цена изградње толика.Ovaj kamen sa slike deluje da može se iskoristi, zemlja ne. Bilo bi dobro da ga iskoriste jer Vojvodina baš i nema nešto kamena pa uglavnom mora ga dovoze rekom ili kamionima iz južnih, brdovitijih krajeva, a to je onda zbog transporta preskupo, i to najjeftinije rekom, pa vozom, a kamionima najskuplje.
Sem samog kamena, bitno je da ga drobilica dobro obradi, da se dobiju kompaktni oblici kamena koji se neće lomiti i mrviti kad opterećenje stane na njega. Jer onda podloga ispod asfalta ostaje stabilna a ne talasasta, pa i asfalt duže traje, a ne uleže i ne puca
Znam ja to odlično, bio sam više puta u toj fabrici, imaju moje mašine. Ali ona je otvorena u vreme Austrije kada je granica bila na Savi pa nije mogao se uzima materijal sa južnijih brda, kao recimo sada Kosjerić, sada kada je drugačija situacija, greota se kopa jedino ozbiljno uzvišenje u Vojvodini (ako izuzmemo ono na ivici kod Vršca)najveća fabrika cementa u državi je na fruškoj gori, jbg
U čemu je benefit da autoput sa 6 traka ide preko lokalnog puta, a ne obrnuto?Novi snimak
a u čemu je benefit da lokalni put ide preko autoputa od 6 traka?U čemu je benefit da autoput sa 6 traka ide preko lokalnog puta, a ne obrnuto?
Pa najmanje je 3 puta jeftinije.a u čemu je benefit da lokalni put ide preko autoputa od 6 traka?
pritom bi se za vreme gradnje nadvožnjaka morao obezbediti nesmetan tok izuzetno intenzivnog saobraćaja koji bi išao preko trase autoputa