ne bih rekao da su u istom nivouJa pricam o konkretnom slucaju, na snimku na 1.08, nema nikakve petlje ni kruznih tokova i i AP i stari put su u istom nivou.
кроз срем кад је рађен аутопут постојала су директна укључења, денивелације (тј. надвожњаци) урађене тек касније, па си рецимо, кад идеш из см ка фрушкој гори имао знак стоп, па чекаш кад нема никог да пређеш аутопутAli s druge strane jeste pitanje zašto ovde u ravnici tako rade, a u ravnici Ns autoputa su radili obrnuto, tj nadvožnjaci preko autoputa Reke su u oba slučaja malo dalje, i ne deluje da ima više podzemnih voda pa da je to bio razlog
Kažu da očekuju da će ubrzati na 2 do 2.5m bušenja dnevno. Ako su obe cevi dužine 7.000m a oni buše na sve četiri strane ukupno 10m dnevno (neka im bude) to znači 700 dana iliti dve godine dok ne probuše sam tunel, bez svih obloga i opremanja.Reportaza Fruskogorskog tunela na izlazu sa Iriske strane u jucerasnjem dnevniku
Pogledajte prilog 150368Pogledajte prilog 150369Pogledajte prilog 150370Pogledajte prilog 150371Pogledajte prilog 150372Репортери "Дневника" на градилишту тунела с иришке и каменичке стране (ФОТО)
ИРИШКИ ВЕНАЦ: Бушење тунела „Иришки венац” кроз Фрушку гору, у дужини од око 3,5 километара, једне од најзначајнијих деоница и најупечатљивијег објекта Фрушкогорског коридора, почело је средином октобра и очигледно се одвија по плану и предвиђеном динамиком, пошто су радници пробили десну...www.dnevnik.rs
Podseti me na ovog naučnika u zatvoru što kašičicom za kafu kopa tunel autoput za bekstvoСјајно, пробили су свих 15м, колико цм дневно напредују? У другој као да су забетонирали улаз, тешка геологија!
Nisam ukljucen u sektor 3, kad budem nasao vremena okacicu nesto.@inzenjer10 kakve su šanse da uskoro vidimo PDF-ove projekata sa sektora 3? HVala!
Zemljani ali se zato i mi moramo setiti da imamo četiri preko Save(pet ako računamo kod Ostružnice),nije nesporno da nam fale mostovi na Dunavu i to pod hitno jer Pančevac se raspada bukvalno. Tako da moramo malčice biti realni kada se žalimo na njihove mostove, dok neko ko može da se žali najviše za most preko Dunava jesu ljudi iz Bačke Palanke, Begeča, Banoštora i tog dela Vojvodine jer moraju ići ili u Ilok ili u NS da bi prešli na drugu stranu.Au peti (ili četvrti) most preko Dunava, baš su bogati. Kod nas u Bgu dva, a jedno 5x veći broj stanovnika, znači kasnimo po broju traka 14 : 11, ili realno 3-4 mosta (na Adi Huji, Obilaznica istok Vinča-Starčevo i zapad Bataja-Padinska Skela, i možda još jedan u krugu centra Bga ili Zemuna).