Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Slažem se Blagiću da su to možda stare kuće sa okućnicom, ali to je ono što je prodato u zadnjih godinu dana. Na snimku koji si okačio se vide kuće iza ljudi koji govore. Ima tu kuća moredrnije gradnje ali ima i dosta starih kuća, štala i čardaka.
I još ću jednom napomenuti razliku u ceni koja mi bode oči. Na snimku čovek kaže da se ruši preko 30 domaćinstava. Neka svako u proseku košta 250 000 (što smatram višestruko precenjenom cenom) to je i dalje 7,5 miliona, znatno manje od, po mojoj proceni, 30 miliona, za dva dugačka nadvožnjaka preko pruge.

U vašim očima domaćinstava vrede puno, ali je činjenično stanje da se ona prodaju u bescenje. Pogledajte cene domaćinstava po Vojvodini po ušorenim selima. Zamislite sad nekog ko hoće da se preseli iz grada na selo i da osnuje domaćinstvo, ispda da njemu treba 250 000e da startuje na selu. Da li vam to zvuči realno?

Ovim ljudima nije ni ponuđen adekvatan novac, da se neko zamisli i odluči da proda. Njima je nuđena sića. Normalno je da su se pobunili. A onda je to iskorišćeno da se promeni trasa i poveća cena izgradnje. Ovde su gubitnici, seljaci kao i svi mi ostali koji ovo plaćamo a direktni dobitnici oni koji prave put.

S ovim ću završiti i neću više trubiti ovde na forumu. Smatram prvobitnu trasu, optimalnim rešenjem. Tehnički i ekonomski boljim rešenjem od poslednje usvojene. Ne vidim logiku da se dva puta prelazi pruga ako to može da se izbegne. Smatram i da bi seljaci bili zadovoljni uz adekvatnu nakandu (kao sljeaci u Loznici, RioTinto priča). U prvoj varijanti, cena sa "izdašnom" eksprorijacijom je daleko manja od cene druge varijante. Ne vidim ni jedan argument u korsit drge varijante, osim da se "izađe seljacima u susret" i "zaobiđe selo" a da se pri tom nije izašlo u susret nigde drugde u Srbiji.
 
Misterija da nije bar na nekim delovima te opštine bar nešto krenulo, ali do skoro na satelitu 0
 
Iz njive u njivu

3cba87329c4de60129333a576d572bd1.jpg


Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Nije u njivu, a pravcem iza slike još 40km netaknutih njiva 🤔 Na celoj opštini Šabac. Sve do opštine Loznica gde je većina trasirano. Ali dobro, podržavam, drago mi je bar nek su počeli rade 👍
Nažalost, to izgleda ne menja ništa: s obzirom na ranija praćenja ovakvih mostova, oni su oko 6 meseci nakon spajanja bili asfaltirani i puštani, ovde je prošlo 5, ali puštanje usled nezavršetka nadovezujućih delova autoputa s obe strane deluje baš daleko, most deluje da će još dugo asinhrono stajati i čekati, tako da građani neće imati nikakve koristi što je on na vreme ili ranije završen ako ne mogu ga koriste 😔 E sad dal ćete tolko dugo čekanje završenog mosta zvati SNS terminom za Lajkovac-Ub 'iz njive u njivu' ili nekim drugim novim terminom, u praksi vam neće ama baš ništa promeniti...
 
Таман стиже ова петља са Дреновачким путем на време док се заврши све по Срему :) Леп напредак постији на Румској петљи, нови надвожњак је избетониран до њега су насуте рампе.
 
Nadam se da će i Drenovački put da rekonstruišu. Jer je u katastrofalnom stanju.
 
Да има памети, он би био са дуплим тракама од млекаре до моста, и онако ту сви возе ко лудаци. Грешка је и како је лоше урађена сама нова обилазница од Капитола до млекаре са оним глупим шахтовима, са само две траке, високим ивичњацима, без тротоара и бициклистичке стазе...
 
Voze kao ludaci zato što ama baš nikada nema policije. A za šahte nemam reči. Da su ih barem stavili po sredini saobraćajne trake.
 
Увек ме чуди што баш никад нема полиције ту, лепо би зарадили кажњавањем ту. А саобраћајнице кроз тзв. северозападну индустријску зону су баш очајно осмишљене, требали су да ископирају добро решење из индустријске зоне покојне Зорке где је улица налик булевару, са четири траке, тротоаром и бициклистичком стазом (нажалост доста оронулом). Мало је срамно што Шабац има само две саобраћајнице са више од једне траке по смеру.
 
da li tu ima mnogo saobracajnih udesa
moguce da nema pa zato tu ne prave represivne poteze
inace bi tu stavili i stacionarni radar
 
da li tu ima mnogo saobracajnih udesa
moguce da nema pa zato tu ne prave represivne poteze
inace bi tu stavili i stacionarni radar
Скоро је у Дреновцу погинула рускиња, ако се добро сећам завршила у каналу и удавила се.
За судар не памтим да се десио, једино што целим путем има прегажених животиња.
 
Zasto betoniraju ispred i to jos ukoso u odnosu na osu tunela ?
 
Vrh