ZAK
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.11.2019.
- Poruke
- 476
- Pohvaljen
- 1.759
Slažem se Blagiću da su to možda stare kuće sa okućnicom, ali to je ono što je prodato u zadnjih godinu dana. Na snimku koji si okačio se vide kuće iza ljudi koji govore. Ima tu kuća moredrnije gradnje ali ima i dosta starih kuća, štala i čardaka.
I još ću jednom napomenuti razliku u ceni koja mi bode oči. Na snimku čovek kaže da se ruši preko 30 domaćinstava. Neka svako u proseku košta 250 000 (što smatram višestruko precenjenom cenom) to je i dalje 7,5 miliona, znatno manje od, po mojoj proceni, 30 miliona, za dva dugačka nadvožnjaka preko pruge.
U vašim očima domaćinstava vrede puno, ali je činjenično stanje da se ona prodaju u bescenje. Pogledajte cene domaćinstava po Vojvodini po ušorenim selima. Zamislite sad nekog ko hoće da se preseli iz grada na selo i da osnuje domaćinstvo, ispda da njemu treba 250 000e da startuje na selu. Da li vam to zvuči realno?
Ovim ljudima nije ni ponuđen adekvatan novac, da se neko zamisli i odluči da proda. Njima je nuđena sića. Normalno je da su se pobunili. A onda je to iskorišćeno da se promeni trasa i poveća cena izgradnje. Ovde su gubitnici, seljaci kao i svi mi ostali koji ovo plaćamo a direktni dobitnici oni koji prave put.
S ovim ću završiti i neću više trubiti ovde na forumu. Smatram prvobitnu trasu, optimalnim rešenjem. Tehnički i ekonomski boljim rešenjem od poslednje usvojene. Ne vidim logiku da se dva puta prelazi pruga ako to može da se izbegne. Smatram i da bi seljaci bili zadovoljni uz adekvatnu nakandu (kao sljeaci u Loznici, RioTinto priča). U prvoj varijanti, cena sa "izdašnom" eksprorijacijom je daleko manja od cene druge varijante. Ne vidim ni jedan argument u korsit drge varijante, osim da se "izađe seljacima u susret" i "zaobiđe selo" a da se pri tom nije izašlo u susret nigde drugde u Srbiji.
I još ću jednom napomenuti razliku u ceni koja mi bode oči. Na snimku čovek kaže da se ruši preko 30 domaćinstava. Neka svako u proseku košta 250 000 (što smatram višestruko precenjenom cenom) to je i dalje 7,5 miliona, znatno manje od, po mojoj proceni, 30 miliona, za dva dugačka nadvožnjaka preko pruge.
U vašim očima domaćinstava vrede puno, ali je činjenično stanje da se ona prodaju u bescenje. Pogledajte cene domaćinstava po Vojvodini po ušorenim selima. Zamislite sad nekog ko hoće da se preseli iz grada na selo i da osnuje domaćinstvo, ispda da njemu treba 250 000e da startuje na selu. Da li vam to zvuči realno?
Ovim ljudima nije ni ponuđen adekvatan novac, da se neko zamisli i odluči da proda. Njima je nuđena sića. Normalno je da su se pobunili. A onda je to iskorišćeno da se promeni trasa i poveća cena izgradnje. Ovde su gubitnici, seljaci kao i svi mi ostali koji ovo plaćamo a direktni dobitnici oni koji prave put.
S ovim ću završiti i neću više trubiti ovde na forumu. Smatram prvobitnu trasu, optimalnim rešenjem. Tehnički i ekonomski boljim rešenjem od poslednje usvojene. Ne vidim logiku da se dva puta prelazi pruga ako to može da se izbegne. Smatram i da bi seljaci bili zadovoljni uz adekvatnu nakandu (kao sljeaci u Loznici, RioTinto priča). U prvoj varijanti, cena sa "izdašnom" eksprorijacijom je daleko manja od cene druge varijante. Ne vidim ni jedan argument u korsit drge varijante, osim da se "izađe seljacima u susret" i "zaobiđe selo" a da se pri tom nije izašlo u susret nigde drugde u Srbiji.