Da li je na tabli na gradilištu za most stavljeno 4 godine ili za ceo auto-put?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759741#p759741:d9z0q43o je napisao(la):blagic » Pet Jul 24, 2020 2:34 pm[/url]":d9z0q43o]Zanimljivo iz ovoga je sada rok 3 godine. Na tabli na gradilistu stoji da je 4.
Stavljao sam to vec[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=752069#p752069:2hzquhg3 je napisao(la):blagic » Sub Jun 27, 2020 4:57 pm[/url]":2hzquhg3]Ne vidi se na slici najbolje jer je smanjilo rezuciju kada sam postavio. Rok za most je 4 godine. Rok za deo od Rume do Sapca je 4 godine s tim sto jos nema datum pocetka radova. I rok za Sabac-Loznica je 5 godina, bez datuma pocetka radova.
Prosao sam nekoliko puta od Sapca do Kosjerica. Deo od Valjeva do Kosjerica je u katastrofalnom stanju. Taj tunel bi dobro dosao jer pretpostavljam da zimi tu zna da bude bas gadno. Cela ta deonica vapi za rekonstrukcijom. Nekoliko mostova nije dovoljno ni siroko da se dva vozila mimoidju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758413#p758413:6evx2rc5 je napisao(la):trialin » Pon Jul 20, 2020 9:41 am[/url]":6evx2rc5]Једна стара вест али занимљива траса пута од Шапца према Косјерићу,даље Ивањици и на крају Сјеници.
Изменом Просторног Плана ЈЛС Косјерић предлаже се промена трасе дела
државног пута IБ реда бр. 21, Нови Сад - Ириг - Рума - Шабац - Коцељева - Ваљево -
Kосјерић - Пожега - Ариље - Ивањица - Сјеница, на територији општине Косјерић, на
потезу од Ваљева до Косјерића, тако што се на деоници Букови - Ражана, кроз
масив Маљена, на делу Подбукови - Мрчићи, стварају могућности изградње тунела на
највећем делу деонице. Примарни значај новопланиране путне деонице, огледа се у
обезбеђењу ефикаснијег, економичнијег и безбеднијег превоза људи и транспорта
робе.
http://www.kosjeric.rs/images/pdf/tekstkonacno.pdf
Vlada usvojila ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora
Komercijalni ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora s kineskom kompanijom CRBC, vredan 606 miliona evra, usvojen je na jučerašnjoj sednici Vlade Srbije, izjavila je za Tanjug ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.
Zorana Mihajlović je podsetila da je Srbija pre mesec dana dobila odobrenje kineske Eksim banke, odnosno kineskog ministarstva, da je odobren kredit za finansiranje Fruškogorskog koridora.
"Sve nadalje su sada tehničke stvari... Mi ćemo do kraja godine završiti projektno-tehničku dokumentaciju i verujem da ćemo do kraja sledeće godine konačno moći da počnemo radove na Fruškogorskom koridoru", rekla je Mihajlovićeva.
Ističe da će početak radova zavisiti i od usklađivanja sa sredstvima iz budžeta, jer deo avansa, podseća, daje Vlada Srbije, a drugi deo ide iz kredita.
Mihajlovićeva navodi da je izgradnja Fruškogorskog koridora važna kako bi se nadovezao na deonicu Ruma-Šabac-Loznica.
Fruškogorski koridor deo je putnog pravca Novi Sad - Ruma - Šabac - Loznica - granica sa Bosnom i Hercegovinom, koji spaja Srbiju sa Hrvatskom, Bosnom i Hercegovinom i širim okruženjem.
Koridor će povezati i tri opštine - Novi Sad, Irig i Rumu, a rešiće problem prolazaka teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig.