Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Jasno je meni da je njima isplatljivije da idu kroz sela i da svraćaju u Šabac i kupe dodatne putnike ali za ljude iz Loznice koji bi da žive u Loznici a rade u Beogradu je baš bezveze ako bude tako.

Kome će da se isplati da sipa gorivo i svojim vozilom putuje svakodnevno tom trasom, što su mnogi sanjali.

Verujem da bi par polazaka u toku dana bez usputnih stanica sigurno bilo traženo od takvih ljudi.
 
Većina linija su iz vremena šabačkog 7. Jula i lozničkog Autoprevoza. Kada se te dve firme počele da propadaju privatnici su samo preuzeli postojeće linije sa sve redom vožnje i sranicama gde je dozvoljeno stajanje i primanje putnika. A da bi neka linija išla motoputem i autoputem morala bi da se pravi nova linija uz odobrenje ministarstva saobraćaja.
 
Pitanje je i koliko bi te pumpe bile isplative, kad pređeš most u Šepku u BiH i eto tri pumpe sa osetno nižom cenom goriva.
 
Od pumpi nema ništa bar dok se broj vozila ne poveća. Videli smo koliko ne bilo potrebno da se napravi pumpa na Milošu a u startu je bilo daleko više vozila. Niko pametan neće praviti pumpu na autoputu ukoliko nije siguran da će biti profitabilnosti.
Inače, Gugl i dalje pokazuje da se izađe sa autoputa posle mosta i nastavi starim putem za Loznicu. Međutim kada nastaviš dalje motoputem izračunaće novu rutu i pokazivati da nastaviš dalje motoputem. Dakle savet, ako idete prema Loznici uključite gmaps i podesite Loznicu kao krajnju destinaciju i vozite normalno autoputem i motoputem bez obzira šta gugl pokazuje. Na taj način će gugl dobiti biše povratnih informacija i algoritam će prepoznati da je pušten novi motoput.
 
Poslednja izmena:
Vrh