Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Fruškogorski tunel - 5.300m probijeno ukupno, znači oko 75%, kaže Antić

Prošao sam nedavno Lo-Ša deonicom, par zapažanja:
- drukčiji osećaj pod točkovima od deonica -Ša-Ru
- kružni tokovi - velika zamerka i opasnost po bezbednist, kad se već toliki milioni upucavaju trebalo odraditi prave petlje i nadvožnjake
- nema prelaza za životinje - mrtve lisice po putu
- premalo prelaza za poljomehanizaciju
- nekoliko nedovršenih nadvožnjaka/kružnih tokova
- lokalni put uništen
 
Moram da demantujem jednu svoju objavu. Skoro sam napisao da ove godine necemo sigurno krenuti nastavak radova na brzoj saobracajnici ka Malom Zvorniku. Ipak, u Vladi bi uskoro trebao da se ozvanici aneks ugovora i da krenemo u neke pocetne radove. Za pocetak pritisak na eksproprijaciju i projektante da nam daju nesto da krenemo da radimo.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Gugl Mape su ucrtale novi put, ali samo do Lešnice. Tako stoji već 2 dana.
 
Gugl Mape su ucrtale novi put, ali samo do Lešnice. Tako stoji već 2 dana.

Da ali navigacija jos ne koristi put kako bi trebalo.. recimo od mog mesta pokazuje isto vreme putovanja i brzim putem i magistralom ili u opste ne daje rutu preko brzog puta.. ocekujem da ce to da srede u narednom vremenu

Moram da demantujem jednu svoju objavu. Skoro sam napisao da ove godine necemo sigurno krenuti nastavak radova na brzoj saobracajnici ka Malom Zvorniku. Ipak, u Vladi bi uskoro trebao da se ozvanici aneks ugovora i da krenemo u neke pocetne radove. Za pocetak pritisak na eksproprijaciju i projektante da nam daju nesto da krenemo da radimo.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

To je sjajno.. cekamo nacrt plana.. a posto imam familiju u ljuboviji meni ce svakako da znaci ovaj krak
 
Кад је реално да очекујемо завршетак радова?
Ne znamo ni kada cemo krenuti, ni trasu. Dosta kolega je trebalo da predje na projekat kod Doboja u Bih, ali ipak ce ovo izgleda pre krenuti.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Ne znamo ni kada cemo krenuti, ni trasu. Dosta kolega je trebalo da predje na projekat kod Doboja u Bih, ali ipak ce ovo izgleda pre krenuti.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Kad kažeš kod Doboja, misliš ne neku od dionica koje su već u izgradnji, ili misliš na dionicu Doboj-Modriča koja tek treba da se gradi?
 
- premalo prelaza za poljomehanizaciju
Poljoprivrednici nisu zabrinuti samo zbog broja, nego i zbog nagiba tih prelaza. Skeptični su kad se radi o nagibu jer smatraju da neće moći da savladaju uspon na prelazu kad voze sa priključcima pod maksimalnim opterećenjem i da su prelazi previše strmi.

U sezoni žetve i košenja, traktori sa po dve prikolice u nizu su uobičajen način prevoza tereta, tako se štedi i vreme i gorivo. Ako se ispostavi da neće moći da voze teret na uobičajen način zbog strmih prelaza, to će im otežati i usporiti radove, a efekat prelaza će biti manji ako ih većina poljoprivrednika bude izbegavala i zaobilazila. Troši se više vremena, goriva itd.

Nego, nešto mi pada na pamet. Zar nije moglo više podvožnjaka da se uradi za prolaz poljomehanizacije ispod puta? Deluje mi kao jeftinija i praktičnija varijanta od nadvožnjaka koji služi za prelaz poljomehanizacije. Ako grešim, neka me neko slobodno ispravi.
 
Poljoprivrednici nisu zabrinuti samo zbog broja, nego i zbog nagiba tih prelaza. Skeptični su kad se radi o nagibu jer smatraju da neće moći da savladaju uspon na prelazu kad voze sa priključcima pod maksimalnim opterećenjem i da su prelazi previše strmi.

U sezoni žetve i košenja, traktori sa po dve prikolice u nizu su uobičajen način prevoza tereta, tako se štedi i vreme i gorivo. Ako se ispostavi da neće moći da voze teret na uobičajen način zbog strmih prelaza, to će im otežati i usporiti radove, a efekat prelaza će biti manji ako ih većina poljoprivrednika bude izbegavala i zaobilazila. Troši se više vremena, goriva itd.

Nego, nešto mi pada na pamet. Zar nije moglo više podvožnjaka da se uradi za prolaz poljomehanizacije ispod puta? Deluje mi kao jeftinija i praktičnija varijanta od nadvožnjaka koji služi za prelaz poljomehanizacije. Ako grešim, neka me neko slobodno ispravi.
Nije prakticno, pogledaj situaciju na Moravskom koridoru gde su ljudi blokirali radove. Problem je uraditi adekvatno odvodnjavanje, a da se ne pojavi ,,bazen'' u podvoznjaku. To se prevazilazi preko tzv upojnih polja koja treba da budu niza od nivelete podvoznjaka, da bi se voda kanalizacijom odvela do istih.
 
Nekada su ih radili sa većim lukovima i nasipima.
Ako je takva situacija moraće ispred nadvožnjaka da otkači drugu prikolicu pa da se posle vrati po nju i na kraju ponovo formira voz.
Mada novi traktori i nove prikolice imaju dobre vazdušne kočnice a i sami traktoru su sada velike snage i većinom sa 4WD tako da çe najviše problema imati ljudi sa starim fergusonima i ručno pravljenim prikolicama.
 
Vrh