U Turskoj i bivšim sovjetskim republikama je štednja na izgradnji petlja na brzim saobraćajnicama izvedena na drugačiji način:
U bivšim sovjetskim republikama postoje mesta za okretanje polukružno sa isključnom i uključnom trakom, tako da se na brzu saobraćajnicu uključuje u suprotnom smeru, a onda se nakon par stotina metara okreće polukružno:
https://maps.app.goo.gl/Hfg3snfJYQ7LmuE36
U Turskoj koja ima 29 hiljada kilometara brzih saobraćajnica koje nisu autoput postoji nekakav hibrid kružnog toka i raskrsnice koji daje pravcu brze saobraćajnice prvenstvo prolaza, sa ograničenom brzinom od 70 km/h (na otvorenom putu je 110 km/h):
https://maps.app.goo.gl/QwH1ENJBwp6QrWGe9
Čini mi se da su brzu saobraćajnicu oba gorepomenuta rešenja bolja od klasičnog kružnog toka gde vozila u kružnom toku imaju pravo prvenstva, jer u oba slučaja pravac brze saobraćajnice ima prvenstvo prolaza u odnosu na priključne puteve.