Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

U ćemu je svrha postojanja ovog nadvožnjaka ako jedan dan ne bude postao petlja?? Stvarno ne vidim svrha njegovog izgradnje kad bi se isto povezivanje moglo postići samo sa ubacivanjem četvrtog pravca u postojećem kružnom toku.





Poljoprivredne masine. Dovoljan razlog. Na sektoru 1 imamo par mostova koji sluze za prolaz divljih zivotinja, ne premoscuju nikakvu prepreku. Na pruzi Ns-Subotica imamo tzv ekodukt, za prelaz zivotinja preko pruge.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Nema ulicice, tamo su njive. Taj krak na kruznom toku ce biti zatvoren za saobracaj.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Надам се да ће бити добро затворен бетонским препрекама. У Шапцу има доста дивљих излаза на обилазни пут па ме не би чудило да се и ту неко искључује на дивљака.
 
Zašto se onda takvo rešenje nije promenilo i na kraku prema Pavlovića ćupriji?
Tamo se lokalni saobraćaj meša sa brzim putem. Ovde barem kružni tok služi samo za isključivanje i uključivanje.
 
Надам се да ће бити добро затворен бетонским препрекама. У Шапцу има доста дивљих излаза на обилазни пут па ме не би чудило да се и ту неко искључује на дивљака.
Nece biti na divljaka, isti tip ograde ce biti postavljen kao na iskljucenju na petlji Drenovac.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Zašto se onda takvo rešenje nije promenilo i na kraku prema Pavlovića ćupriji?
Tamo se lokalni saobraćaj meša sa brzim putem. Ovde barem kružni tok služi samo za isključivanje i uključivanje.
Na sektoru 3.1 nema ni jedan nadvoznjak. Razlog je jer postoji 7 mostova prolaza za poljoprivredne masine i lokalni saobracaj.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
U ćemu je svrha postojanja ovog nadvožnjaka ako jedan dan ne bude postao petlja?? Stvarno ne vidim svrha njegovog izgradnje kad bi se isto povezivanje moglo postići samo sa ubacivanjem četvrtog pravca u postojećem kružnom toku.





Kao da su nameravali da urade petlju, ali su je delimično zamenili kružnim tokom.
 
Kao da su nameravali da urade petlju, ali su je delimično zamenili kružnim tokom.
Čitaj postove. Objašnjeno je. Razlog je taj što ne može da se meša saobraćaj na brzoj saobraćajnici i lokalnom putu. (poljoprivredne mašine, biciklisti... svi oni koji ne mogu da voze po brzoj saobraćajnici ne mogu ni prolaziti kroz kružni tok na njoj).
 
Razmisljao sam da li da objavim ovaj post. Pogledajte ovo, i ovim putem cu apelovati, NEMOJTE SE VOZITI NEOTVORENOM DEONICOM.Na pocetku snimka na petlji Drenovac se vidi kako stoje dva auta na pocetku dve rampe koje trenutno nisu otvorene za saobracaj, ali su fizicki asfaltirane i prohodne za vozila gradilista. Na svaku petlju smo stavili cuvare koje cuvaju od upada, pogotovo noci. Gradiliste je postala pista za trkanje u toku noci, a epolog proslog vikenda je bio sledeci...
Pogledajte prilog 217898Pogledajte prilog 217899Pogledajte prilog 217900Pogledajte prilog 217901
Verovatno ista situacija mada nisam siguran koja je deonica u pitanju

IMG_20241103_081513.jpg
 
Pa dobro, onda samo 2 mosta (Sava i Dunav) i tunel, nije puno, nista strasno
 
Mislim da nema mnogo veze da li su Kinezi, Azerbejdžanci, Milenijum hobotnica i slično. Da vlast nije oterala tručnjake, da imamo ljude koji imaju integritet, ne bi se desilo mnogo što-šta, od nastrešnice, pa do čega hoćeš. Ovde smo najviše zakazali mi, tj. naša država.
 
IMG_9429.jpeg


Postavljen znak u blizini prvog, tj. drugog kruznog toka. Da li ovo znaci da ce biti zabranjeno “polukruzno”?
 
Dobio sam informaciju sa terena da izvođač radova na tunelu Iriški venac stavlja daleko manje armature u oblogu nego što je propisano projektom. Čak manje od 50%, tako da se ne treba iznenaditi ako se opet desi urušavanje...
 
Dobio sam informaciju sa terena da izvođač radova na tunelu Iriški venac stavlja daleko manje armature u oblogu nego što je propisano projektom. Čak manje od 50%, tako da se ne treba iznenaditi ako se opet desi urušavanje...
Ako ne izneseš neki opipljiv dokaz za ovo što kažeš treba te trajno banovati a možda i zatvoriti. Ti razmisli zašto.
 
Delikatan je trenutak tako da molim vas ne igrajte se sa ovakvim izjavama ukoliko niste u mogućnosti da iznesete neki dokaz.
:dil:

Inače mislim da bi trebao da se obrati policiji ili nadležnom ministarstvu pa neka oni ocene istinitost saznanja.
 
Nažalost, ne mogu da iznesem dokaze jer ja samo prenosim informaciju. Ali da, post je tebalo da proširim takođe informacijom da su procedure za otklanjanje nedostataka odmah pokrenute čim je primećeno. Nadam se da su bile dovoljno uspešne.
Uz svo postovanje, ali mislim da je ovo debela dezinformacija iz prostog razloga sto trenutno sve radove u tunelu rade kinezi bez podizvodjaca, a nadzor vrsi potpuno druga kompanija iz Novog sada I ne postoji ni mikron interesa da bi se sa tim neko igrao, jer je to cist rizik prvenstveno za radnike u tunelu, izvodjace radova, pa tek onda kasnije za korisnike tunela. Eventualno moze biti greska u proracunu nekog inzinjera unutra. Poznajem licno Vladimira Petrovica glavnog nadzornog inzinjera za Laz I Munjino I vi nemozete verovati koliko stavki se na dnevnoj bazi proverava. Koliko je tu fascikli I papirologije od kvaliteta betona, preko preseka armature it'd.
Odlican sam I prijatelj sa Duskom Rondovicem vodecim inzinjerom na mostu Moracica I savrseno se secam sa kolikom ozbiljnoscu je kontrolisao svaki detalj i Branislav Kovacevic uz sve probleme je radio odlican posao u Brancicu koliko god dugo trajalo nije bilo ni mikron bilo cega na ustrb kvaliteta.. I mislim da to nisu ljudi koji bi bilo sta olako propustili. Da je u pitanju kradja u ugradnji na otvorenoj trasi ili u debljini asfalta, pa I da razmislim, ali na takvom objektu ipak mislim ova informacija koju si podelio da je proizvod akutne paranoje zbog uzasne situacije u drustvu.
 
Vrh