MarkusFlavius
Novice
- Učlanjen(a)
- 14.09.2011.
- Poruke
- 9
- Pohvaljen
- 0
Да пробам да сумирам коментаре са претходних 40-так страница (уз пар мојих):
- све је кренуло са великим одушевљењем оних наивних који су по ко зна који пут пали на трикове ових на власти верујући у причу да ови заиста мисле на добробит грађана (пример: мој познаник је када је тек планирана градња ових фамозних станова продавао стан преко пута на Лединама са све папирима 1.000 евра квадрат, сива фаза, може у рате како стан напредује, требале му хитно неке паре. Звали људи и увек иста прича. Зезнули се мислили да је то државни стан у 4.јула. У почетку је питао зашто иду тамо када ће стан бити 1200-1300 евра по квадрату, није ни почела градња, али нико није имао одговор, као сигурније је :bash: после више није ни питао).
- како је време одмицало све је било јасније да је то још једна превара. 1) станови уопште нису јефтини, 2) у целој причи једино ће банкари да омасте брке 3) субвенционисањем камата властодршци наше паре преливају банкарима како би куповали гласове
- НБС је забила ноћ у леђа јадним људима јер је повећала обавезан депозит са 10% на 20%
- приватни инфо из Дирекције је да они имају пара за прву фазу (некако до избора :laugh: ), а да се остало финансира из текућих уплата што значи ако не буде било куповина стаје градња
- како се не планира (или бар ја нисам видео план) проширење Саве Машковић, Кружног пута и Војводе Степе (од Трошарине ка Кумодражу), становање у том насељу ће се претворити у ноћну мору за власнике аутомобила, а и све оне који су до сада користили те улице. Кумодрашка у том делу јесте са две траке али јој то ништа не вреди када има само једну траку у доњем делу који води ка Аутокоманди.
- како је то насеље јако велико неким деловима уопште неће бити лако стићи до градског саобраћаја. 1) ко је близу Војводе Степе мораће да се ослони на линију 33 која је уништена продужавањем од Славије до Панчевачког моста 2) коме је близу трамвајска окретница па се орјентише на њу желим му пуно среће 3) коме треба линија 50 желим му још и више среће 4) линија 18 је предалеко за пешачење 5) линије 39 и 25 неће моћи да поднесу притисак 10-так хиљада нових путника. 39-ка иначе иде на 13-15 минута. Ни Војводе Степе од Трошарине до Аутокоманде није сјајна јер је немогуће склонити паркиране аутомобиле из једне траке. Једноставно нема другде места где би се паркирали.
Још једном се показало да без обзира на величину пројекта (360 или 360 хиљада м2) и без обзира ко стајао иза њега, држава или приватни инвеститор, принцип преваре и обмане је увек исти.
- све је кренуло са великим одушевљењем оних наивних који су по ко зна који пут пали на трикове ових на власти верујући у причу да ови заиста мисле на добробит грађана (пример: мој познаник је када је тек планирана градња ових фамозних станова продавао стан преко пута на Лединама са све папирима 1.000 евра квадрат, сива фаза, може у рате како стан напредује, требале му хитно неке паре. Звали људи и увек иста прича. Зезнули се мислили да је то државни стан у 4.јула. У почетку је питао зашто иду тамо када ће стан бити 1200-1300 евра по квадрату, није ни почела градња, али нико није имао одговор, као сигурније је :bash: после више није ни питао).
- како је време одмицало све је било јасније да је то још једна превара. 1) станови уопште нису јефтини, 2) у целој причи једино ће банкари да омасте брке 3) субвенционисањем камата властодршци наше паре преливају банкарима како би куповали гласове
- НБС је забила ноћ у леђа јадним људима јер је повећала обавезан депозит са 10% на 20%
- приватни инфо из Дирекције је да они имају пара за прву фазу (некако до избора :laugh: ), а да се остало финансира из текућих уплата што значи ако не буде било куповина стаје градња
- како се не планира (или бар ја нисам видео план) проширење Саве Машковић, Кружног пута и Војводе Степе (од Трошарине ка Кумодражу), становање у том насељу ће се претворити у ноћну мору за власнике аутомобила, а и све оне који су до сада користили те улице. Кумодрашка у том делу јесте са две траке али јој то ништа не вреди када има само једну траку у доњем делу који води ка Аутокоманди.
- како је то насеље јако велико неким деловима уопште неће бити лако стићи до градског саобраћаја. 1) ко је близу Војводе Степе мораће да се ослони на линију 33 која је уништена продужавањем од Славије до Панчевачког моста 2) коме је близу трамвајска окретница па се орјентише на њу желим му пуно среће 3) коме треба линија 50 желим му још и више среће 4) линија 18 је предалеко за пешачење 5) линије 39 и 25 неће моћи да поднесу притисак 10-так хиљада нових путника. 39-ка иначе иде на 13-15 минута. Ни Војводе Степе од Трошарине до Аутокоманде није сјајна јер је немогуће склонити паркиране аутомобиле из једне траке. Једноставно нема другде места где би се паркирали.
Још једном се показало да без обзира на величину пројекта (360 или 360 хиљада м2) и без обзира ко стајао иза њега, држава или приватни инвеститор, принцип преваре и обмане је увек исти.