Šta je novo?

Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

1711262700295.png


Ako je ovo potpuno pogrešno, a jeste, šta je sve još pogrešno na ovoj karti?
 
Pozdrav dobri ljudi, ne znam da li je ovo tema na kojoj bih trebao pisati ali ajde ovaj put mi oprostite ako nije :)
Dok sam gledao kartu regionalnog prostornog plana APV, naišao sam na ovu trasu od Bogojeva do Vrbasa.
Mene zanima, da li postoje bilo kakve informacije o ovoj trasi?


1729378359938.png
 
Ништа што би упућивало да ће се то у скорије време и реализовати.
За гранични прелаз Богојево постоји и пројекат (стварни гранични прелаз а не она привремено-трајна импровизација и брука) али ствари стоје у месту.
 
Да ли неко има линк ка овој мапи аутопутева и брзих путева (трећа мапа на слици)?
Слику сам скинуо са овог линка: https://kossev.info/kosovo-online-n...nje-mitrovica-sada-ukoliko-pristina-ne-ometa/
Pogledajte prilog 220660
Na ovoj slici koliko vidim osim brzog puta Nova Varoš - Duga Poljana nalazi se i brzi put Duga Poljana - Novi Pazar koji do sada niko od zvaničnika nije pominjao.
 
Ovo je najdetaljnija i najažurnija mapa autoputeva i brzih saobraćajnica koju sam do sada uspeo da nadjem. Trebalo bi da je od novembra ove godine, jer je Vučić koristio u obraćanju javnosti ovog meseca.
Ukupno izgrađeno autoputeva i brzih saobraćajnica: 1064 km
U izgradnji: 628 km (ne računam obilaznice oko Gornjeg Milanovca i Užica)
Planirano: 855 km (ne racunam dvotračne puteve na spisku)

To je ukupno 2547 km
1064/2547 = 41.77 % urađeno do sada, a do kraja godine procenat će biti oko 46.4 % ako se otvori oko 120 km saobraćajnica
SrbijaPutevi Najdetaljnija slika.jpg
 
2547 km na teritoriji od 77474 km2 je zaista impresivna mreža. Ne znam za koliko godina možemo očekivati 100% realizacije ove mape.

Рачунао сам да ће од следеће године да остане да се уради око 1363 км аутопутева и брзих саобраћајница. Од тога је око 552 км аутопутева и 811 км брзих саобраћајница. Ако рачунамо да се гледано по километру брзе саобраћајнице граде брже од аутопутева, математика каже да ако се ради 25-30 км аутопутева просечно годишње и око 40 км брзих саобраћајница требаће 20 година да се све планирано изгради. Значи 2045 може да буде неки реалан рок (ал' не мора да значи)
 
Ovo je najdetaljnija i najažurnija mapa autoputeva i brzih saobraćajnica koju sam do sada uspeo da nadjem. Trebalo bi da je od novembra ove godine, jer je Vučić koristio u obraćanju javnosti ovog meseca.
Ukupno izgrađeno autoputeva i brzih saobraćajnica: 1064 km
U izgradnji: 628 km (ne računam obilaznice oko Gornjeg Milanovca i Užica)
Planirano: 855 km (ne racunam dvotračne puteve na spisku)

To je ukupno 2547 km
1064/2547 = 41.77 % urađeno do sada, a do kraja godine procenat će biti oko 46.4 % ako se otvori oko 120 km saobraćajnica
Pogledajte prilog 221077

Odlična mapa.

Ima još par pravaca, koji su po meni jako bitni, a ostaju nepokriveni:

1. Šabac - Valjevo - Kosjerić - Požega
2. Valjevo - Loznica
3. Zaječar - Niš
4. Zrenjanin - Vršac.
5. Ostružnica - Obrenovac - Šabac.

Sve navedeno da bude unapređeno na nivo motoputa.
 
Odlična mapa.

Ima još par pravaca, koji su po meni jako bitni, a ostaju nepokriveni:

1. Šabac - Valjevo - Kosjerić - Požega
2. Valjevo - Loznica
3. Zaječar - Niš
4. Zrenjanin - Vršac.
5. Ostružnica - Obrenovac - Šabac.

Sve navedeno da bude unapređeno na nivo motoputa.
Dodao bih i pravac Kikinda - Subotica.
 
Odlična mapa.

Ima još par pravaca, koji su po meni jako bitni, a ostaju nepokriveni:

1. Šabac - Valjevo - Kosjerić - Požega
2. Valjevo - Loznica
3. Zaječar - Niš
4. Zrenjanin - Vršac.
5. Ostružnica - Obrenovac - Šabac.

Sve navedeno da bude unapređeno na nivo motoputa.
Odakle potreba da se ZR-VŠ podiže na nivo motoputa?
 
Steta sto se Kragujevac ne povezuje direktno s Beogradom auto/motoputom
Mada kontam da to verovatno nema nikakvu ekonomsku opravdanost, al opet mi zao
 
Po meni je potreban brzi put od Zrenjanina do Jaše Tomića. Nakraći put od Beograda do Temišvara, grada od pola miliona ljudi sa okolinom.
Ovo se već rešava autoputem preko Vatina. Džabe što bismo mi imali brzu saobraćajnicu do Jaše Tomića kad Rumuni s druge strane ne planiraju ništa više od obične magistrale.

Najkraća veza Vršca i Novog Sada na primer? Naravno ovo je samo my take on this, nekako mi se čini da je dobro da se veći gradovi međusobno povežu dobrim saobraćajnicama.
Vršac prirodno više gravitira Beogradu, zdravstveno, poslovno, uopšteno. Jedino studenti više idu u Novi Sad nego u BG. Plus što od Vršca do Zrenjanina imaš svega dva mesta koja su oko 3-4 hiljade stanovnika: Sečanj i Plandište (a i to su mrtva mesta), ostalo sve pustare sa par stotina ljudi, ako i toliko. Više bi tu bila korisna pruga s obzirom na strukturu stanovništva i gravitaciju Vršcu odnosno Zrenjaninu, al to je iščupano i eto.
 
Ostružnica - petlja Barič se planira da se napravi u profilu motoputa.

Valjevo - Loznica je prirodan nastavak motoputa Vožd Karađorđe i povezuje se zapad i istok zemlje.

Razumem za kriterijum od 10.000 vozila za opravdanost izgradnje istog.

Treba gledati dalje u budućnost, možda u ovom trenutku ne treba, ali stava sam da svi veći gradovi treba da budu povezani brzim saobraćajnicama, kako bi putovanje iz tačke A do tačke B bio minimalan.
 
Ovo se već rešava autoputem preko Vatina. Džabe što bismo mi imali brzu saobraćajnicu do Jaše Tomića kad Rumuni s druge strane ne planiraju ništa više od obične magistrale.

Ali, Rumuni planiraju nekakav put od Temišvara do Žombolja, zato smo mi radili dodatno projektovanje za Osmeh Vojvodine da ide do Srpske Crnje. To znači da bi bilo dobro da se napravi brza saobraćajnica od Zrenjanina do Srpske Crnje. Time je po meni brza saobraćajnica od Zrenjanina do Novog Bečeja nepotrebna, jer će i ovako ceo saobraćaj da gravitira prema A1, autoputem A6 ka Novom Sadu, koji treba da se izgradi. Ovim bi se spojio NS sa Temišvarom preko Zranjanina i Srpske Crnje.
 
Poslednja izmena:
Vrh