Ako je ovo potpuno pogrešno, a jeste, šta je sve još pogrešno na ovoj karti?
Na ovoj slici koliko vidim osim brzog puta Nova Varoš - Duga Poljana nalazi se i brzi put Duga Poljana - Novi Pazar koji do sada niko od zvaničnika nije pominjao.Да ли неко има линк ка овој мапи аутопутева и брзих путева (трећа мапа на слици)?
Слику сам скинуо са овог линка: https://kossev.info/kosovo-online-n...nje-mitrovica-sada-ukoliko-pristina-ne-ometa/
Pogledajte prilog 220660
Hvala za ideju, uspeo sam da nadjem identicnu slikuIdi desni klik na ovu mapu u Chrome-u pa ,,search image with google'' mislim da izađe par baš ovakvih mapa.
2547 km na teritoriji od 77474 km2 je zaista impresivna mreža. Ne znam za koliko godina možemo očekivati 100% realizacije ove mape.
Ovo je najdetaljnija i najažurnija mapa autoputeva i brzih saobraćajnica koju sam do sada uspeo da nadjem. Trebalo bi da je od novembra ove godine, jer je Vučić koristio u obraćanju javnosti ovog meseca.
Ukupno izgrađeno autoputeva i brzih saobraćajnica: 1064 km
U izgradnji: 628 km (ne računam obilaznice oko Gornjeg Milanovca i Užica)
Planirano: 855 km (ne racunam dvotračne puteve na spisku)
To je ukupno 2547 km
1064/2547 = 41.77 % urađeno do sada, a do kraja godine procenat će biti oko 46.4 % ako se otvori oko 120 km saobraćajnica
Pogledajte prilog 221077
Dodao bih i pravac Kikinda - Subotica.Odlična mapa.
Ima još par pravaca, koji su po meni jako bitni, a ostaju nepokriveni:
1. Šabac - Valjevo - Kosjerić - Požega
2. Valjevo - Loznica
3. Zaječar - Niš
4. Zrenjanin - Vršac.
5. Ostružnica - Obrenovac - Šabac.
Sve navedeno da bude unapređeno na nivo motoputa.
Odakle potreba da se ZR-VŠ podiže na nivo motoputa?Odlična mapa.
Ima još par pravaca, koji su po meni jako bitni, a ostaju nepokriveni:
1. Šabac - Valjevo - Kosjerić - Požega
2. Valjevo - Loznica
3. Zaječar - Niš
4. Zrenjanin - Vršac.
5. Ostružnica - Obrenovac - Šabac.
Sve navedeno da bude unapređeno na nivo motoputa.
Po meni je potreban brzi put od Zrenjanina do Jaše Tomića. Nakraći put od Beograda do Temišvara, grada od pola miliona ljudi sa okolinom.Odakle potreba da se ZR-VŠ podiže na nivo motoputa?
Odakle potreba da se ZR-VŠ podiže na nivo motoputa?
Ni jedan od tih 5
Ovo se već rešava autoputem preko Vatina. Džabe što bismo mi imali brzu saobraćajnicu do Jaše Tomića kad Rumuni s druge strane ne planiraju ništa više od obične magistrale.Po meni je potreban brzi put od Zrenjanina do Jaše Tomića. Nakraći put od Beograda do Temišvara, grada od pola miliona ljudi sa okolinom.
Vršac prirodno više gravitira Beogradu, zdravstveno, poslovno, uopšteno. Jedino studenti više idu u Novi Sad nego u BG. Plus što od Vršca do Zrenjanina imaš svega dva mesta koja su oko 3-4 hiljade stanovnika: Sečanj i Plandište (a i to su mrtva mesta), ostalo sve pustare sa par stotina ljudi, ako i toliko. Više bi tu bila korisna pruga s obzirom na strukturu stanovništva i gravitaciju Vršcu odnosno Zrenjaninu, al to je iščupano i eto.Najkraća veza Vršca i Novog Sada na primer? Naravno ovo je samo my take on this, nekako mi se čini da je dobro da se veći gradovi međusobno povežu dobrim saobraćajnicama.
Zato što za moto put 2+2 je neko merilo bar 10.000 vozila na dan. Svi ovi pomenuti pravci osim Ostružnica-Obrenovac imaju manje.Zašto?
Ovo se već rešava autoputem preko Vatina. Džabe što bismo mi imali brzu saobraćajnicu do Jaše Tomića kad Rumuni s druge strane ne planiraju ništa više od obične magistrale.