Šta je novo?

Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

Ovo se već rešava autoputem preko Vatina. Džabe što bismo mi imali brzu saobraćajnicu do Jaše Tomića kad Rumuni s druge strane ne planiraju ništa više od obične magistrale.


Vršac prirodno više gravitira Beogradu, zdravstveno, poslovno, uopšteno. Jedino studenti više idu u Novi Sad nego u BG. Plus što od Vršca do Zrenjanina imaš svega dva mesta koja su oko 3-4 hiljade stanovnika: Sečanj i Plandište (a i to su mrtva mesta), ostalo sve pustare sa par stotina ljudi, ako i toliko. Više bi tu bila korisna pruga s obzirom na strukturu stanovništva i gravitaciju Vršcu odnosno Zrenjaninu, al to je iščupano i eto.
Ajde prvo da pustimo autobus pa da vidimo da li ima dovoljno putnika za voz.
Edit: Pošto vidim da ima autobus, onda da vidimo njegovu popunjenost. Vidim da ima 4 autobusa po smeru. Čak i da su svi 100% popunjeni (recimo 70 mesta), to znači da umamo tok od 280 putnika po danu po smeru. To je 2 DMVa popunjena. Stvarno se ne isplati obnova pruge koja bi koštala verovatno više od 100 miliona evra zbog toga. A nije da ima ni nekog teretnog saobraćaja.
Treba samo ostaviti koridor, povećavati autobuski saobraćaj pa ako u jednom trenutku to dostigne neki okej nivo možemo pričati o vozu.
 
Ovde fali nešto što je veoma očigledno. Nacrtaću:

eGcw7bb8W8AAU3v6.jpg


Zašto?
1) zato što je PA-SD veoma opterećen teretnim i putničkim saobraćajem.
2) zato što je A1 veoma opterećen od Smedereva do Inđije.
Ovim bi se dobila alternativa najopterećenijim deonicama A1 i sav tranzitni sabraćaj bi mogao od Smedereva, pa sve do Srbobrana da ima alternativu.
Imati alternativu je dobro!
 
Vidim da forum umanjuje rezoluciju slike. Evo uveličanog spiska saobraćajnica. A evo i linka sa kojeg sam skinuo sliku:

Detaljna mapa saobraćajnica

Ako neko zna način da postavim sliku veće rezolucije direktno u post, javite

Klikneš na ikonu "Insert image" (Ctrl+P) pa onda izabereš "By URL". Onda tu iskopiraš link do originalne slike. Tako se slika ne čuva na serveru Beobuilda, gde nema puno mesta pa mora da se smanji, nego na stranom serveru gde već postoji original. Naravno, opasnost je da ona tamo uvek može da nestane. Što je, na nesreću, slučaj i sa Beobuildom. Svaki put su pri zameni softvera foruma obrisali sve ranije slike umesto da napišu program za konverziju lokalnih linkova. Očekivano svaki put, i nijednom urađeno. Ali dobro, ovde su slike bar malo sigurnije, privremeno, mada po cenu rezolucije.
 
Poslednja izmena:
Ovde fali nešto što je veoma očigledno. Nacrtaću:

Pogledajte prilog 221595

Zašto?
1) zato što je PA-SD veoma opterećen teretnim i putničkim saobraćajem.
2) zato što je A1 veoma opterećen od Smedereva do Inđije.
Ovim bi se dobila alternativa najopterećenijim deonicama A1 i sav tranzitni sabraćaj bi mogao od Smedereva, pa sve do Srbobrana da ima alternativu.
Imati alternativu je dobro!
Čak treba forsirati i takvu železničku obilaznicu.
-Tranzitni teretni vozovi se potpuno izmeštaju iz Beogradskog regiona, dakle veći kapacitet za ostale vozove
-Brz izlazak na ravan Banat gde su optimalniji uslovi vuče
-Mogućnost putničkih vozova Smederevo-Pančevo-Beograd gde nema restrikcija u pogledu radijusa krivina
 
Jel istina da osmeh Vojvodine kosta 2 miliarde?
 
Док чекамо Стеву да објави свој нови дијаграм, можда бих могао да ускочим са својим графичким приказом изградње ауто/мотопутева у Србији у последњих двадесетак година:
1736507492645.png
 
Док чекамо Стеву да објави свој нови дијаграм, можда бих могао да ускочим са својим графичким приказом изградње ауто/мотопутева у Србији у последњих двадесетак година:
Pogledajte prilog 225657
Da li bi mogao da uradiš skroz od 1970.
 
Наравно, ако би ми неко ископао тачне податке. За ово сам морао сам да копам и више пута проверавам и преправљам, јер нигде не постоји лепа и прецизна евиденција. Баш је потрајало.
 
Док чекамо Стеву да објави свој нови дијаграм, можда бих могао да ускочим са својим графичким приказом изградње ауто/мотопутева у Србији у последњих двадесетак година:
Pogledajte prilog 225657

Znači malo više od 80km. Evo nekih vesti iz 2024. kao prisećanje na obećanja.


 
Заправо, период од 1970. до 2000. није био толико захтеван за обраду, па могу одмах да представим резултате:

1736514220022.png

Могло би се представити и овако по периодима:
1970.-1992. укупно 402,7км (17,51км годишње)
1993.-2000. укупно 58,5км (7,31км годишње)
2001.-2012. укупно 167,99км (14,00км годишње)
2013.-2024. укупно 511,22км (42,60км годишње).
Укупно (по мојој евиденцији): 1,140.41 километар изграђених ауто/мотопутева.

Сигурно да ми недостаје још неки податак, јер је ово прва верзија.
 
Znaci ove godine mozemo da ocekujemo zavrsetak Milosa Velikog do Pozege, delove Moravskog koridora, zavrsetak Dunavskog koridora i Kuzmin- Sremska Raca?

Sledece godine mozda Fruskogorski koridor i zavrsetak Moravskog koridora?

Smajli, Zrenjanin i Vozd Karadjordje mozemo slobodno da zaboravimo?

Kakva je dinamika obilaznice oko Kragujevca?
 
Znaci ove godine mozemo da ocekujemo zavrsetak Milosa Velikog do Pozege, delove Moravskog koridora, zavrsetak Dunavskog koridora i Kuzmin- Sremska Raca?

Sledece godine mozda Fruskogorski koridor i zavrsetak Moravskog koridora?

Smajli, Zrenjanin i Vozd Karadjordje mozemo slobodno da zaboravimo?

Kakva je dinamika obilaznice oko Kragujevca?

Ove godine:
  • Jedna ili dve deonice Moravskog (verovatnije jedna)
  • Pozega
  • Dunavski samo u delovima (Pozarevac)
  • Kuzmin sremska raca sa velikim MOZDA
  • Slepcevic Badovinci
Sledece godine:
  • Ceo Dunavski
  • Ceo Fruskogorski
  • Ceo Moravski
Zrenjanin se ipak radi ali ne znam koji su rokovi, a u pitanju je firma sandong koja medju losijima sto se tice dinamike. Mozda do EXPA bude, ali ne bih se kladio.
 
Jedino što je sigurno je da neće do EXPA. Jer, EXPA biti neće!
Ako znas nešto što mi ne znamo molim da to podeliš sa nama pošto se koliko ja znam po surčinskim livadama uveliko betonira a od pre neki dan im je zemljište duplirano. Koliko vidim pripojeno im je i celo priobalje sve do bloka 45.
 
Ako znas nešto što mi ne znamo molim da to podeliš sa nama pošto se koliko ja znam po surčinskim livadama uveliko betonira a od pre neki dan im je zemljište duplirano. Koliko vidim pripojeno im je i celo priobalje sve do bloka 45.
Puna Srbija napuštenih projekata.
 
Ako znas nešto što mi ne znamo molim da to podeliš sa nama pošto se koliko ja znam po surčinskim livadama uveliko betonira a od pre neki dan im je zemljište duplirano. Koliko vidim pripojeno im je i celo priobalje sve do bloka 45.
Aha, ti vidiš surčinske livade, a ne vidiš ostatak zemlje. Ekstremno selektivno gledanje, druže.
Pogledaj dom svoj, anđele oko sebe, pa ćeš videti da su stotine hiljade tvojih sunarodnika na ulicama, sa jednim jedinim ciljem - da oteraju bagru sa vlasti.
Ako misliš da će ta bag** poživeti, ne do 2027. nego do leta ove godine, ... ne znam šta da ti kažem.
Ili, ako misliš da će bag** biti oterana, a EXPO, njihovo čedo, vrhunac korupcije, kršenja ustava, lopovluka, ostati ... tek tad ne znam šta da ti kažem.
 
Kad država sklopi ugovore sa organizacijama tipa EXPO, nemoguće je raskinuti taj ugovor samo zbog promene vlasti.

Recimo hipotetički da dodje neka druga vlast sledeće godine, raskine ugovor sa EXPO, koji bi to grad mogao da uskoči i organizuje to za samo godinu dana? Nijedan.

Ne ide to tako. Penali koje bi država platila bi bili veliki i bilo koja vlast koja bi radije platila ogromne penale nego sprovela do kraja ugovor o EXPO-u bi to uradila iz čisto osvetničkih razloga prema prethodnoj vlasti, a ne iz državnih interesa.

Nadam se da, ako kojim slučajem dodje do promene vlasti, nova vlast neće sprovodite osvetničke odluke već raditi iz državnih interesa. U suprotnom bi to značilo da se tom promenom vlasti ništa nije ni promenilo.
 
Puna Srbija napuštenih projekata.
Koliko god projekti poput expa bili suludi a to jesu, jedina stvar koja je gora od njih je da se napuste na pola. Muka mi je od svega što vidim oko sebe ali ne bih slavio da se to desi. Šta god da mi uradili sa ovim suludim projektom dug nam niko neće oprostiti.

Pogledaj dom svoj, anđele oko sebe, pa ćeš videti da su stotine hiljade tvojih sunarodnika na ulicama, sa jednim jedinim ciljem - da oteraju bagru sa vlasti.
Nema šta da gledam i ja sam na ulici kad god mogu i mislim da je svrsishodno ali upravo je to i poenta. Priča o napuštanju ekspa je ekvivalent priči o rušenju BNV odnosno čista distrakcija i skretanje energije u slepu ulicu. Ovi su zajahali, dilovi su napravljeni, pare su obrnute i ovo što gledamo je nažalost rezultat naše pasivnosti u poslednjih desetak godina. Te priče o rušenju ovoga ili onoga su kontraproduktivne jel podupiru njihov narativ kako su državotvorni i grade a svi ostali hoce da ruše, nema vajde od toga.

Umesto ovakvih ćoravih priča voleo bih da vidim da neko konačno istraži finansiske tokove i ljudima približi razmere korupcije i pljačke poslednjih godina. I dalje mi je neverovatno da se to ne dešava. Da li je moguće da su tolike malverzacije tako dobro sakrivene???

Ako misliš da će ta bag** poživeti, ne do 2027. nego do leta ove godine, ... ne znam šta da ti kažem.
Šta da mislim to stavrno nisam siguran, ali se od sveg srca nadam da neće.
 
Vrh