Nema potrebe da slutimo sad prema politiku. Pitao sam tehničko pitanje. Ako tako vidimo na stvari onda ni prema prelaz Merdara nema autoput pa eto ga u mapi isprekinutom linijom. Šta ne bi moglo evo barem ucrtati planirane trase autoputeve na teritoriju Kosova. A ovaj novi autoput prema Skoplju i to kako se može nazvati autoput.Зато што на КиМ ту има ауто-путева који не заслужују да се назову ауто-путем...
A zashto u dijagram nisu ucrtani autoputevi na Kosovu? Recimo ovaj za Prizren preko Suharjeke, rachvanje za Pech, obilaznica oko Prishtine...
Mozda zato sto je kosovo defakto drzava i zato sto putevi srbije apsolutno nemaju nikakav uticaj niti ikakvu vezu sa putevima na kosovu, te je i besmisleno uvrstati ih u dijagram koji se moze ovde videti?Takodjer imam još jedno pitanje. Na mapama planirane autoputne mreže Kosova stalno vidim ona veza Gnjilane prema Bujanovac preko prelaz Končjlj, ali ta veza nikade ne vidim na Srpskim mapama.
Jer to neka usaglašena buduća trasa ili je to unilateralna namjera Kosovske vlasti koja još nije prihvaćena sa Srpske strane?
Mozda zato sto je kosovo defakto drzava i zato sto putevi srbije apsolutno nemaju nikakav uticaj niti ikakvu vezu sa putevima na kosovu, te je i besmisleno uvrstati ih u dijagram koji se moze ovde videti?
Da, sasvim je jasno da, recimo, ono šta se u Crnoj Gori zove bulevar (Podgorica-Tuzi, Podgorica-Danilovgrad) vlasti na Kosovo to bi nazvali autoput. Možda u Srbiji bi se to nazvalo brzi put, u Bugarskoj republikanski put, u Makedoniji ekspresni put. Ali ja sam pitao konretno za ova veza, jer u nikakvoj formi se nepojavljuje na Srpskim mapama na teritorije centralne Srbije, dakle megju administrativnoj granici i grad Bujanovac. Ni kao autoput, ni kao brzi put IA ili IB reda, po srpskoj nomenklaturi.
Ima objašnjenje za to u legendi dijagramaЗашто су уопште Панчевачки пут, Савска магистрала, СМТ и ауто-пут кроз Београд означени као мотопут? Сви сем ауто-пута кроз Београд су државни путеви.