- A9 će biti od Bubanj Potoka do Pančeva -državna granica sa Rumunijom @Steva
зар то није планирано да буде А3?
@Steva трасиран је и пут од Бачког брега до Кикинде, па можеш и њега да уцрташ
preneću sve kao napisano. Oznaka za autoput kroz BG je ostala A3?Za sledeći update predlažem sledeće ispravke/izmene:
- Požega - Kotroman neće nositi oznaku A6, izvesno je da uopšte neće biti autoput, već neki M-4 npr.
- A6 oznaku će imati autoput Novi Sad-Zrenjanin-Beograd
- Dodati oznaku A7 za Kuzmin-Sremska Rača-državna granica sa Bosnom i Hercegovinom
- Za Ruma-Šabac dodati oznaku A8
- A9 će biti od Bubanj Potoka do Pančeva -državna granica sa Rumunijom @Steva
preneću sve kao napisano. Oznaka za autoput kroz BG je ostala A3?
Окупирана територија. Али нека технички критеријуми буду главни, и ту је на месту оцена да оно што они доле зову аутопут у пракси то није .
Još jedna stvar, s obzirom da je razlika između motoputeva u Srbiji dosta drastična, ubuduće će biti indikatora koji će da prikazuje sledeće:
- Motoputevi sa po dve saobraćajne trake u smeru
- Motoputevi sa po jednom saobraćajnom trakom u smeru
- Dodatni indikator, da li su ukrštanja u nivou sa semaforom, sa kružnim tokovima ili denivelisani.
Ovako izgledaju prve skice:
Pogledajte prilog 176644
Primeri:
- M3 ima po dve trake u svakom smeru ali najniži nivo ukrštanja su kružni tokovi
- M2 ima po dve trake u svakom smeru ali sva ukrštanja su denivelisana
- 10 ima po dve trake u smeru, najniži nivo ukrštanja su semaforizovani ili raskrsnice ("autoput" za Pančevo)
- 11 ima po jednu traku u svakom smeru, najniži nivo ukrštanja su kružni tokovi (Subotički ipsilon).
Da li postoji ukrštanje sa železnicom?Još jedna stvar, s obzirom da je razlika između motoputeva u Srbiji dosta drastična, ubuduće će biti indikatora koji će da prikazuje sledeće:
- Motoputevi sa po dve saobraćajne trake u smeru
- Motoputevi sa po jednom saobraćajnom trakom u smeru
- Dodatni indikator, da li su ukrštanja u nivou sa semaforom, sa kružnim tokovima ili denivelisani.
Ovako izgledaju prve skice:
Pogledajte prilog 176644
Primeri:
- M3 ima po dve trake u svakom smeru ali najniži nivo ukrštanja su kružni tokovi
- M2 ima po dve trake u svakom smeru ali sva ukrštanja su denivelisana
- 10 ima po dve trake u smeru, najniži nivo ukrštanja su semaforizovani ili raskrsnice ("autoput" za Pančevo)
- 11 ima po jednu traku u svakom smeru, najniži nivo ukrštanja su kružni tokovi (Subotički ipsilon).
M3 ima po dve trake u svakom smeru ali najniži nivo ukrštanja su kružni tokovi
Razmišljao sam i o tome, s obzirom da je pravac sa denivelisanim raskrsnicama prilično dugačak mislio sam to ovako da obradim:Хм, ово је шкакљиво. На М3 су све денивелисана укрштања, осим спајања на обилазницу Лознице, где је кружни ток, ако је веровати ОSM.
Imam poteškoća da nađem listu petlji za fruškogorski koridor. Da li imate možda neki izvor sa listom istih?
Fenomenalno, hvala vama obojici. Ako imate (ili neko drugi) i slično za magistralu Sombor-Kikinda bilo bi vam veoma zahvalanVerovatno neko zna bolje, ali evo koliko se sećam:
1. Petlja Nazora
2. Ruma jug
3. Ruma istok
4. Ruma sever
5. Irig (odnosno petlja Vrdnik)
6. Mišeluk
7. Petrovaradin jug
8. Petrovaradin centar
9. Petrovaradin istok
10. Novi Sad jug
11. Petlja Kać
Možda sam omašio imena nekih od petlji, ali to je valjda to