Šta je novo?

Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

Zašto je Užice Zapad i Užice Istok tako napisano je objašnjeno ovde kratko: https://forum.beobuild.rs/threads/dijagram-mreže-autoputeva-u-srbiji.4393/post-986475



Biće unešeno pri sledećoj reviziji



Niko ne zna po kojoj se nomenklaturi dodavaju imena, a za A6 na određenim dokumentima se taj pravac već tako upisuje:

Pogledajte prilog 158035


Do sada su se davala imena po završetku.
Ili bar kako je koji započet.

Bilo bi besmisleno da sada otvore npr. Merdare - Priština A8, a da nemamo nigde ni A6 ni A7
 
@Steva
Moja standardna primedba je da dijagram moze biti čistiji - ovaj put u pitanju je reč čvor/junction. Postoji grafička reprezentacija čvora samim tim ta reč je nepotrebna na grafiku. Primere toga već imaš kod Lajkovca i Rume.
Ja bih razmislio i o posebnim dijagramima Beograd i Novi Sad da li to može bojom ili znakom da se vizuelno predstavi pa da nema potrebe za eksplicitnim navođenjem reči dijagram. Ali možda je to ok baš posebno istaći.

Svakako sve pohvale and keep up the good work!
 
Očigledno čeka otvaranje Moravskog koridora do Makrešana.
 
@Steva
Moja standardna primedba je da dijagram moze biti čistiji - ovaj put u pitanju je reč čvor/junction. Postoji grafička reprezentacija čvora samim tim ta reč je nepotrebna na grafiku. Primere toga već imaš kod Lajkovca i Rume.
Ja bih razmislio i o posebnim dijagramima Beograd i Novi Sad da li to može bojom ili znakom da se vizuelno predstavi pa da nema potrebe za eksplicitnim navođenjem reči dijagram. Ali možda je to ok baš posebno istaći.

Svakako sve pohvale and keep up the good work!
Hvala, sledeća verzija će biti usklađena sa tvojim primedbama koje itekako imaju smisla.
Nešto se odužilo to uskoro. ;)
Dijagram se osvežava kako se i infrastruktura razvija, ako se dugo ne dešava ništa specijalno onda neće ni biti dugo osvežen ;)
Očigledno čeka otvaranje Moravskog koridora do Makrešana.
Bingo :)
 
Dijagram se osvežava kako se i infrastruktura razvija, ako se dugo ne dešava ništa specijalno onda neće ni biti dugo osvežen ;)
Odgovor koji sam napisao se odnosio na rebrendiranje i pokretanje grupe (UG), ne na sam dijagram. Hvala bogu nisam još uvek fijukno pa znam da se dijagram osvežava kada ima nekih noviteta na terenu. :cool:
 

  • Izmena nomenklature na čvorovima, uklonjena je svuda reč "Čvor" (inicijativa @markomarkovic )
  • Pozeleneo je deo A5 kod Pojata
  • Promenjen je način prikaza broja puta, sada se A oznake prikazuju u formi "štita" na koji su naslagane E oznake.
  • Dodati su koridori koji su u opštem razmatranju ali ne i konkretizovani. Obeleženi su tankom sivom bojom.


Greške i primedbe će biti ispravljane u hodu kao i uvek.​


Dijagram-APS-20230501-A.png
 
Nedostaje legenda za siroke providne trake. Pre je stajalo ovo:
1683395289166.png


Sada je to samo zamenjeno sa ovim:
1683395312607.png


Verovatno treba obe stvari da stoje u legendi.

Inace, jos jednom da kazem, mapa je fenomenalna, bas uzivam da je gledam! (y)(y)(y)(y)
 
Dodao bih komentar da petlja Merošina i npr. petlja Pojate nisu predstavljene istim simbolom a obe su raskršće autoputeva gde je jedan u izgradnji.

Pridružujem se svima čestitkama :)
 
Чвор Добановци је пре пар година преименован у „Београд“.
Pogledajte prilog 160687

Nedostaje legenda za siroke providne trake. Pre je stajalo ovo:
Pogledajte prilog 161015
Sada je to samo zamenjeno sa ovim:
Pogledajte prilog 161018

Verovatno treba obe stvari da stoje u legendi.
Inace, jos jednom da kazem, mapa je fenomenalna, bas uzivam da je gledam! (y)(y)(y)(y)

Fali kružić kod Uba.

Sve pohvale i od mene. (y)(y)(y)(y)

Dodao bih komentar da petlja Merošina i npr. petlja Pojate nisu predstavljene istim simbolom a obe su raskršće autoputeva gde je jedan u izgradnji.

Pridružujem se svima čestitkama :)

Hvala svima, a i na primedbama koje su skorz na mestu, kartu sam osvežio i vidi se gore par posta ranije :) Ispravljene greške:
  • Petlja Dobanovci je preimenovana u "Beograd"
  • Legenda je dobila manje izmene u nazivima i vraćena je legenda za široke providne trake
  • Vraćen je kružić kod Uba :)
  • Petlja Merošina je unapređena u čvor
  • Na par mesta sam zaboravio štitić za moto puteve pa sam ih dodao (npr. KG-Batočina)
:gobb:
 
Po ovome što vidim Niš - Merošina (Priština) nije nikakav autoput, nego moto put.
 
@spatiotecte Može li objašnjenje? Ja sam mislio da je poluautoput kad naprave jednu traku autoputa, a ovde prave po sred nasipa jedan put.
 
@spatiotecte Može li objašnjenje? Ja sam mislio da je poluautoput kad naprave jednu traku autoputa, a ovde prave po sred nasipa jedan put.

Pa koliko sam shvatio i po onome sto mogu da vidim od izvedenih radova, oni ne prave 2x2 brzu saobracajnicu kao sto je recimo slučaj sa Šabac Loznica ili NS Ruma već prave polu autoput, dakle nešto što će ubuduće imati 2 kolovozne trake i zaustavnu traku po smeru ali dok se ne izgradi druga polovina "privremeno" će iscrtati linije da to bude običan 1+1 put.

Vidi se recimo na ovom kadru ispod da će u budućnosti proširiti taj nasip i dodati još dve kolovozne trake i jos jednu zaustavnu traku odnosno mirorovati ovo sto trenutno grade.

Screenshot_20230509_183526_Samsung Internet.jpg


Denivelisane petlje tj mostovi koji se grade su predvidjeni da jednog dana to bude pravi autoput jer je ostavljen prostor ispod tih mostova da se dodaju preostale 3 trake u suprotnom smeru.
 
Zdravo svima, najpre pozdrav iz Makedonije.

Imam jedno pitanje za sve Vas koji ste tu. Možda ovaj thread nije baš najprikladan, ali molim Vas uputite gde bi bilo bolje.
Jako puno pratim događaji sa regiona, pa zanima me jedna stvar šta se tiće mreže autoputeva Srbiji.

Mislim da jako puno nedostaje da se izgradi neki novi segment autoputa među Kuršumlije i Kruševca. Jer svaki putnik koji dolazi sa strane Prištine, njemu bi bliže bilo isključiti se sa autoputa kod Kuršumlije, ići do nove pelje kod Koševa i ponovo ubaciti se na autoput Moravski Koridor. I to mislim da je najbliže i ka pravcu za Beograd, i za Sarajevo, i ka zapadnoj Europi. Zašto bi neko ko putuje prema Beograd zaobilazio preko Merošine? Jednostavno potreba od ovakav autoput stvorila bi se sama i PGDS na magistralni put Kuršumlija - Kruševac bi sam po sebi nametao da to jednog dana prerasne u autoput.

Molim Vaše razmišljanje?

 
Zdravo svima, najpre pozdrav iz Makedonije.

Imam jedno pitanje za sve Vas koji ste tu. Možda ovaj thread nije baš najprikladan, ali molim Vas uputite gde bi bilo bolje.
Jako puno pratim događaji sa regiona, pa zanima me jedna stvar šta se tiće mreže autoputeva Srbiji.

Mislim da jako puno nedostaje da se izgradi neki novi segment autoputa među Kuršumlije i Kruševca. Jer svaki putnik koji dolazi sa strane Prištine, njemu bi bliže bilo isključiti se sa autoputa kod Kuršumlije, ići do nove pelje kod Koševa i ponovo ubaciti se na autoput Moravski Koridor. I to mislim da je najbliže i ka pravcu za Beograd, i za Sarajevo, i ka zapadnoj Europi. Zašto bi neko ko putuje prema Beograd zaobilazio preko Merošine? Jednostavno potreba od ovakav autoput stvorila bi se sama i PGDS na magistralni put Kuršumlija - Kruševac bi sam po sebi nametao da to jednog dana prerasne u autoput.

Molim Vaše razmišljanje?



Претпостављам да им је јефтиније и лакше да заобиђу планину Јастребац која су баш ту налази измељу Куршумлије и Крушевца, мада можда постоји и други разлог, то јест граде где им се каже и где из неког разлога неки страни фактор има интересе.
 
Према званичним најавама, на А5 ће бити изграђен још један излаз са аутопута који првобитно није био планиран. Биће позициониран између петљи Крушевац запад и Велика дренова, у месту Кошево.
 
Према званичним најавама, на А5 ће бити изграђен још један излаз са аутопута који првобитно није био планиран. Биће позициониран између петљи Крушевац запад и Велика дренова, у месту Кошево.

*Koševi
 
Vrh