dragan
Professional
Još jedan detalj, pre petlje "Mačkat" je planirana petlja "Zlakusa".
Da da, tačno izbaciću ga u reviziji kasnije.Takozvani ipsilon krak oko Subotice nije 2+2 motoput, nego 1+1 magistrala sa kružnim tokovima umesto raskrsnica, što bi pošten svet rekao obilaznica.
Ovo nije pregled naplatnih rampi nego samo izlazaTakođe, područje s posebnim dijagramom Novi Sad funkcioniše malo drugačije, isključenje sa auto puta je jedno po smeru, sa naplatnom rampom na početku paralelnog puta koji je onda 2+2 motoput sa tri isključenja i autoputem kao razdelnim ostrvom u sredini (tzv. obilaznica oko Novog Sada), odnosno rampom za povratak na autoput na kraju. Gledajući trenutni dijagram, očekivao bih tri naplatne rampe po smeru.
Ипсилон крак је 1+1 мотопут (на снимку се виде знаци за мотопут и ограничење 100 км/ч:Takozvani ipsilon krak oko Subotice nije 2+2 motoput, nego 1+1 magistrala sa kružnim tokovima umesto raskrsnica, što bi pošten svet rekao obilaznica.
motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom
@tragac mislim da debelo gresis. Kao prvo moras uzeti konfiguraciju terena uzicke kotline koja se obilazi sa juzne strane u izrazito strmom profilu. Zlakusa su tacka gde se buduci Ap iz do tada horizontalnog kretanja naglo pocinje uspinjati ka Mackatu I da je prosto nemoguce na tom usponu locirati funkcionalnu petlju. Dakle Zlakusa su tu poslednja pozicija iz pravca Pozege koja se nametnula kao logicno resenje. Kada dalje put prolazi pored Sevojna on je vec uveliko podignut par stotina metara I gledano na karti je jedno a na lice mesta potpuno drugo.koja katastrofa od rasporeda petlji, ne verujem da ovome prisustvujem...kakva je ova petlja KREMNA u sred apsolutno ničega, a Užice iskulirali kao što su i Rakovicu pri gradnji Obilaznice, čak i gore...
Od Zlakuse do Užica je potpuno renoviran put, na kome neće biti gužve, jer će saobraćaj ići dalje ka Mačkatu autoputem.koja katastrofa od rasporeda petlji, ne verujem da ovome prisustvujem...kakva je ova petlja KREMNA u sred apsolutno ničega, a Užice iskulirali kao što su i Rakovicu pri gradnji Obilaznice, čak i gore...
Ja imam predlog za crnogorski autoput da dodaš petlju Kolašin kako bi bilo preglednije.Prošlo je par meseci pa eto i nove verzije
- Određene petlje su preimenovane da slede logiku trenutne nomenklature. Primer petlje Mačkat i Zlakusa su preimenovane u Užice Zapad i Užice Istok, petlja Preljina je sada Čačak Istok itd. Hvala na sugestiji @KrCan
- Crnogorski krak je pozeleneo
- Ostalo je regularni apdejt trasa u izgradnji itd.
Greške i primedbe će biti ispravljane u hodu kao i uvek.
Ima smisla, slično je i u drugim zemljama pa sam dodao to!Ja imam predlog za crnogorski autoput da dodaš petlju Kolašin kako bi bilo preglednije.
Neću sada da se prčkam sa pokrajinom, tamo su tek putevi samo de jure autoputevi ali situacija na terenu je takva da kuće imaju sopstvene izlaze na auto put tako da me mrzi da se bakćem sada s time šta je AP a šta nije.фали ти АП КиМ. имаш Р-7 од Приштине до Албаније преко Призрена и Р-6 преко Урошевца до БЈР (десни клик за пуну резолуцију)
Moja sugestija za dijagram :
Dodavanje sledećih deonica : brza saobraćajnica Kosovska Mitrovica-Priština,auto put Priština Prizren,Priština-Skoplje.