Šta je novo?

Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

Redovni apdejt dijagrama :)

Dijagram-APS-20210705-A.png
 
Stavio si autoput prijateljstva prema Kosovu, NS -ZR - BG i Pancevo - Vrsac a nisi Vozd Karadjordje ? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862871#p862871:28riv28f je napisao(la):
trialin » 07 Jul 2021, 13:16[/url]":28riv28f]Stavio si autoput prijateljstva prema Kosovu, NS -ZR - BG i Pancevo - Vrsac a nisi Vozd Karadjordje ? :)

Vožd karađorđe egzistira samo u "ozbiljnim" listovima kao Novosti ;) Za AP ka Prištini se manje više zna tačna deonica :)

Inače današnje osveženje dijagrama, nova je deonica A5 u trasiranju kod Kraljeva.

Dijagram-APS-20210801-A.png
 
Mislim da ima prostora da poboljsas legendu:
Umesto "Zelenom bojom obelezeni su zavrseni objekti" stavis samo "Zavrseni objekti", i tako za svaku boju
Takodje, umesto "Uokvireni krug predstavlja petlju" stavis "Petlja", isto i za dvostruki krug. Recimo tako si vec uradio za crveni krug.
Bice preglednije a nece se izgubiti na razumevanju.

Inace, kao i uvek, sve pohvale za mapu!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869181#p869181:t0m8vmyc je napisao(la):
markomarkovic » 03 Aug 2021, 16:18[/url]":t0m8vmyc]Mislim da ima prostora da poboljsas legendu:
Umesto "Zelenom bojom obelezeni su zavrseni objekti" stavis samo "Zavrseni objekti", i tako za svaku boju
Takodje, umesto "Uokvireni krug predstavlja petlju" stavis "Petlja", isto i za dvostruki krug. Recimo tako si vec uradio za crveni krug.
Bice preglednije a nece se izgubiti na razumevanju.

Inace, kao i uvek, sve pohvale za mapu!

Dobar predlog, biće sproveden u narednoj reviziji karte :kk:
 
Jos jedna mala korekcija. Prema projektu ap ce prolaziti sa juzne strane Zrenjenina. Ovo sto si oznacio je trasa u izgradnji obilaznice u magistralnom profilu. /izvinjavam se ako je sta menjano, a nisam u toku/. Inace sam strasni kartograf, kao klinac sam odrastao satima buljeci u auto atlase i mape. Naravno i od mene sve pohvale za trud Stevo! :kk:
 
P.s. ako vec unosis i brze saobracajnice Ruma NS i Sabac Loznica, onda treba ubaciti i Kragujevac Batocina.
 
Autoput NS - BG dobija jos po dve trake ukupno ce imati deset traka.
 
Mislim da je lapsus, verovatno po jedna traka se dodaje.

Ocekivao sam to na putu Beograd Nis da ce pre stici na red.
 
vradovic":2gltyru0 je napisao(la):
Sta je ovo od Kraljeva plavo na dole? Nesto u planu?

Brza saobraćajnica Kraljevo - Novi Pazar. Bio je jednom Vučić već spomenuo u nekoj emisiji ali bez detalja. S’ obzirom da u ovoj emisiji nije ni spomenuo, ne verujem da će uskoro ni da se razmišlja da se krene.
 
Raspisan je tender za pronalazak izrade prethodne studije opravdanosti sa generalnim projektom izgradnje brze saobraćajnice prvog B reda Kraljevo - Ušće - Raška - Novi Pazar
 
Zar nije pametnije da naprave krak sa brzog puta Požega-Boljare ka Novom Pazaru i nastavak dalje ka Mitrovici jednog lepog dana? Ne vidim svrhu gradnje 2 paralelna brza puta na vrlo teškom terenu i bez nekog značajnog saobraćaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876247#p876247:1sb6rl19 je napisao(la):
Dart » Uto Avg 31, 2021 12:47 pm[/url]":1sb6rl19]Zar nije pametnije da naprave krak sa brzog puta Požega-Boljare ka Novom Pazaru i nastavak dalje ka Mitrovici jednog lepog dana? Ne vidim svrhu gradnje 2 paralelna brza puta na vrlo teškom terenu i bez nekog značajnog saobraćaja.

Taj krak bi morao da ide od Sjenice, odnosno maltene od same granice. Novi Pazar je veliki grad i prirodna veza mu je Kraljevo, pored koga će već prolaziti moravski koridor.

Ovde je pretpostavjam poenta obezbediti brži i bolji prilaz Kopaoniku, kao i iskorišćavanje potencijala same Golije.

Da je politički uslovljeno, verovatno jeste, ali daleko od toga da nema smisla.
 
Do Kraljeva imaju Ibarsku, a Požega-Boljare prolazi takođe pored Golije.
Ako baš žele trasu Kraljevo-Novi Pazar, nek onda produže preko Tutina na Berene i batale Boljare-Požega.
Nema smisla graditi dva brza puta kroz nedođuju međusobno udaljena 30-40km.
 
Takva logika može da se primeni na bilo koju drugu tačku u Srbiji: "šta će im, kad ima to nešto drugo tu kao alternativa". Poenta je da je ta alternativa nedovoljno dobra.

Ne znam da li si prolazio bilo čim od toga što predlažeš, jer ja jesam skoro i nije baš tako kao što tvrdiš.

Između Sjenice i NP ima nešto preko sat vremena vožnje (55 km). Ibarska od Kraljeva do Pazara je solidno naporna. Probijeni putevi po Goliji i do Golije nisu baš takvi da će sa budućeg autoputa biti jednostavno doći do turističkih centara, a teže je pobijati puteve po Goliji nego oko nje.

Kopaonik je valjda dovoljan sam po sebi, a na čitavom potezu se nalazi i ogroman deo srednjovekovne srpske baštine, što tvrđava što manastira.

Taj deo Srbije (plus Mitrovica) takođe nešto treba da dobije. Napominjem da nemam baš nikakve veze sa tim krajem i da sam samo bio turistički, te da je stanje solidno loše.
 
Najbolje bi bilo da imamo autoput do svake varošice, ali tako nešto sebi ne mogu priuštiti ni mnogo bogatije države.
Vrlo je upita ekonomska opravdanost i jednog brzog puta na tom pravcu, a kamoli dva. Od Duge Poljane (tu je predviđena petlja) do Novog Pazara je oko 30km
Taj deo Srbije relativno dobro poznajem, jer imam tu nekoliko klijenta.
 
И ја мислим да то нема смисла - ако се гради то за Пазар, онда аутопут за ЦГ треба градити западније, а не преко Пештера.

Него, куда би заправо прошао брзи пут Краљево-Нови Пазар? ако је одговор "преко брда", онда би то био ваљда најскупљи пут у Србији до сада.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862372#p862372:3sc7tmwe je napisao(la):
Steva » Пон Јул 05, 2021 2:17 pm[/url]":3sc7tmwe]Redovni apdejt dijagrama :)

Dijagram-APS-20210705-A.png
Свака част Стево за дијаграм, визуелно је све бољи и бољи. :)

Имам скромни предлог за измену. Колико знам, нови гранични прелаз код Лознице није у плану са пројектом Рума-Шабац-Лозница, тако да остаје стари прелаз који се званично зове "Трбушница", а не "Лозница".
 
Pohvale za trud ali svaki autoput u Srbiji ima karakteristike koje si nabrojao, nije tu Miloš Veliki nikakav izuzetak.
 
Vrh