Šta je novo?

Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842577#p842577:1uiw3476 je napisao(la):
srdjanprpa » 17 Apr 2021, 15:41[/url]":1uiw3476]@Stevo link ka dijagramu nije vise validan :( a mogo bi i da se azurira :) da se oboio narandzastom bojom deo od Pojata do Pakovraca jer taj deo se radi.

Prebacivao sam lični sajt na drugi server pa je moguće da se "zagubio" fajl, pošto vidim da si snimio dronom deonicu misliš li da je stanje izgradnje trenutno ovakvo:



ili ovako:



Ako potvrdiš da jeste izbaciću odmah novi apdejt :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842584#p842584:11opi9ss je napisao(la):
Steva » Sub Apr 17, 2021 4:20 pm[/url]":11opi9ss]


Pa vise je za ovaj, made oni su uveliko u tunelu Laz i za jedne i sa druge strane koji je izmedju Lucana i Pakovrace a izmedju petlje Pakovrace do ulaza u tunel Laz jesu krenuli al bas slabo.

Mozda jedna "crtica" da se stavi izmedju Lucana i Pakovraca, mislim da bi tako bilo kako treba.
:vops:
 
Evo osvežene verzije dijagrama :)

Novo je ovo što je srdjanprpa "prijavio" i overio dronom + valjevo/lajkovac

Dijagram-APS-20210418-A.png
 
Ovo izgleda vrhunski, svaka čast!

Na dijagramu Beograd fali petlja Vrčin pre naplatne rampe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842985#p842985:zs71oo4e je napisao(la):
Jakovljevic » 18 Apr 2021, 22:57[/url]":zs71oo4e]Ovo izgleda vrhunski, svaka čast!

Na dijagramu Beograd fali petlja Vrčin pre naplatne rampe.

Hvala :)

Tu je Vrčin! Dijagram Beograd pokriva samo "urbanu zonu" od petlje Aerodrom do petlje Lasta. Vrčin je odmah ispod petlje Tranšped na "velikom" Dijagramu :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843196#p843196:1lqwh5el je napisao(la):
Steva » Pon Apr 19, 2021 2:04 pm[/url]":1lqwh5el]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842985#p842985:1lqwh5el je napisao(la):
Jakovljevic » 18 Apr 2021, 22:57[/url]":1lqwh5el]Ovo izgleda vrhunski, svaka čast!

Na dijagramu Beograd fali petlja Vrčin pre naplatne rampe.

Hvala :)

Tu je Vrčin! Dijagram Beograd pokriva samo "urbanu zonu" od petlje Aerodrom do petlje Lasta. Vrčin je odmah ispod petlje Tranšped na "velikom" Dijagramu :vops:


Фали и део новосадског аутопута од скретања код Змаја, па поред Алтине, Галенике и Земун поља до Батајнице или се та деоница можда води као градска саобраћајница, не знам.
 
Ta deonica se ni po jednom parametru ne moze svrstati u autoputeve. To je samo pristupna saobracajnica.
 
Nekad bila "autoput", do izgradnje Obilaznice.
Nije redak slučaj u svetu da se autoput završi u sred naselja.
 
^^ Pendolino + lukakaluđerović su potpuno u pravu. To ni nekada nikad nije bio autoput (osim u kolokvijalnom govoru). Za auto put su potrebne denivelisane petlje, fizički odvojeni smerovi i još dosta toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843367#p843367:3bfyl6e7 je napisao(la):
Steva » 20 Apr 2021 06:38 am[/url]":3bfyl6e7]^^ Pendolino + lukakaluđerović su potpuno u pravu. To ni nekada nikad nije bio autoput (osim u kolokvijalnom govoru). Za auto put su potrebne denivelisane petlje, fizički odvojeni smerovi i još dosta toga.
Faktički ta deonica nema nikakve veze sa autoputem. Ali....

Formalno, ta ulica se zove "Autoput za Novi Sad", i svi objekti (a ima ih ohoho) imaju taj naziv u adresi. :dil:
 
Do pre, šta ja znam 15 godina, samo tu se išlo na autoput za NS. Policija je tu tolerisala do 80km/h
 
Da li se ucrtavaju i brze sabraćajnice pošto je Lajkovac-Valjevo brza saobraćanjica kao i Šabac-Loznica, a ne autoput. Ja bih ti preporučio da ubaciš i brze sabraćajnice ovde, neke od njih su Batočina-Kragujevac (Izgrađeno), Kragujevac-Mrčajevci (Planirano), Y-Krak kod Subotice (Izgrađen), Sombor-Kikinda (planirano), putevi Požarevac ka istoku Srbije, Vožd Karađorđe, Beograd-Pančevo itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843443#p843443:324oec36 je napisao(la):
Boki123 » 20 Apr 2021, 12:43[/url]":324oec36]Da li se ucrtavaju i brze sabraćajnice pošto je Lajkovac-Valjevo brza saobraćanjica kao i Šabac-Loznica, a ne autoput. Ja bih ti preporučio da ubaciš i brze sabraćajnice ovde, neke od njih su Batočina-Kragujevac (Izgrađeno), Kragujevac-Mrčajevci (Planirano), Y-Krak kod Subotice (Izgrađen), Sombor-Kikinda (planirano), putevi Požarevac ka istoku Srbije, Vožd Karađorđe, Beograd-Pančevo itd

Lajkovac-Valjevo je koliko znam saobraćajnica sa denivelisanim petljama, praktično auto put. Svi ostali pravci to nisu, ili trake nisu odvojene, ili su petlje u nivou u formi kružnih tokova itd.

Pisao sam o tome par tema ranije da je isto veliki problem to što u Srbiji niko tačno ne zna šta je brzi put a šta nije. Npr. auto putevi su jasno definisani i obeleženi a brzi putevi ništa.
 
Da ne misle možda na moto-put, gde je maksimalno ograničenje 100km/h (plavi znak)?
 
Zvanicna definicija autoputa: autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom.

Motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom.

Tehnicki autoput od Simanovaca i Stare Pazove do Vrcina i Obrenovca uopste nije autoput jer nema kontrolisan pristup. Ovo je veoma korisno u slucaju dokazivanja kod prekrsajnih prijava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843389#p843389:2weo409f je napisao(la):
GOJE » 20 Apr 2021 08:48 am[/url]":2weo409f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843367#p843367:2weo409f je napisao(la):
Steva » 20 Apr 2021 06:38 am[/url]":2weo409f]^^ Pendolino + lukakaluđerović su potpuno u pravu. To ni nekada nikad nije bio autoput (osim u kolokvijalnom govoru). Za auto put su potrebne denivelisane petlje, fizički odvojeni smerovi i još dosta toga.
Faktički ta deonica nema nikakve veze sa autoputem. Ali....

Formalno, ta ulica se zove "Autoput za Novi Sad", i svi objekti (a ima ih ohoho) imaju taj naziv u adresi. :dil:
У старим нацртима, то је обележено као Булевар Лењина. Практично све попречне везе (Т6, Т7...) планиране су ономад као денивелисане.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843482#p843482:2j28l2pe je napisao(la):
lukakaludjerovic » Уто Апр 20, 2021 2:56 pm[/url]":2j28l2pe]Zvanicna definicija autoputa: autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom.

Motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom.

Tehnicki autoput od Simanovaca i Stare Pazove do Vrcina i Obrenovca uopste nije autoput jer nema kontrolisan pristup. Ovo je veoma korisno u slucaju dokazivanja kod prekrsajnih prijava.

Контролисани приступ нема везе са наплатом путарине већ са карактеристикама саобраћајнице - приступ искључиво преко пројектованих улива и излива који не ометају саобраћајни ток (а не приступ сваке куће уз пут), ограду која спречава кретање пешака и животиња итд. Више о томе на линку: https://en.wikipedia.org/wiki/Controlled-access_highway

Зашто би некоме уопште ишло у прилог да нека саобраћајнице није ауто-пут? Почнимо од тога да је дозвољена брзина на ауто-путу већа него на другим саобраћајницама.
 
Paaa,moglo bi ici u prilog kada se zavrsi kod sudije za prekrsaje zato sto se predje Gazela na skuteru od 49 cc
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843444#p843444:f4vpmxd8 je napisao(la):
Steva » Tue Apr 20, 2021 11:48 am[/url]":f4vpmxd8]Pisao sam o tome par tema ranije da je isto veliki problem to što u Srbiji niko tačno ne zna šta je brzi put a šta nije. Npr. auto putevi su jasno definisani i obeleženi a brzi putevi ništa.
1. Motoputevi su jasno obeleženi svuda gde postoje plavim znakom.
%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%82.png


2. Motoput može imati dve odvojene kolovozne trake, sa po dve ili više saobraćajnih traka. Može imati i zaustavnu. Može ali ne mora.
Jedino obavezno je rezervisan samo za motorna vozila. Sve ostale kombinacije su dozvoljene kao i da ima samo po jednu traku u pravcu, može imati i po dve bez razdanog ostrva (vrlo često u Rusiji).
Ako je raskrsnica denivelisana onda nema ograničenja brzine. Ako nije onda ide od 40km/h do 60km/h.

I tako je oduvek, tj. od Titovog "Puta B & J"
 
Hm, nisam bio dugo ali nesto mi se cini da je Kragujevac-Batocina denivelisan? Ili gresim?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843752#p843752:1h97b8dd je napisao(la):
Pendolino » 21 Apr 2021, 21:00[/url]":1h97b8dd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843444#p843444:1h97b8dd je napisao(la):
Steva » Tue Apr 20, 2021 11:48 am[/url]":1h97b8dd]Pisao sam o tome par tema ranije da je isto veliki problem to što u Srbiji niko tačno ne zna šta je brzi put a šta nije. Npr. auto putevi su jasno definisani i obeleženi a brzi putevi ništa.
1. Motoputevi su jasno obeleženi svuda gde postoje plavim znakom.
%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%82.png


2. Motoput može imati dve odvojene kolovozne trake, sa po dve ili više saobraćajnih traka. Može imati i zaustavnu. Može ali ne mora.
Jedino obavezno je rezervisan samo za motorna vozila. Sve ostale kombinacije su dozvoljene kao i da ima samo po jednu traku u pravcu, može imati i po dve bez razdanog ostrva (vrlo često u Rusiji).
Ako je raskrsnica denivelisana onda nema ograničenja brzine. Ako nije onda ide od 40km/h do 60km/h.

I tako je oduvek, tj. od Titovog "Puta B & J"

Znakovi postoje, table isto tako ali nigde nema liste deonice šta je moto put a šta nije za razliku od auto puteva. U referentnom sistemu puteva srbije imaš putevi IA reda (Auto putevi) pa posle putevi IB reda koji mogu biti bilo šta itd.

Ko mi nađe listu moto-puteva u zemlji ima pivo od mene :vops:

@markomarkovic, batočina - kragujevac ima kružne tokove na nekim ukrštanjima.
 
@Steva čovek uradio kako je mislio da treba. Uložio vreme i trud i svaka mu čast na tome. Niko nama ostalima ne brani da uradimo dijagram po nekim drugim kriterijuma.

Svi autoputevi u Srbiji su slične konstrukcije, imaju denivelisane raskrsnice, po dve saobraćajne trake plus zaustavnu, razdelni pojas, i žičanu ogradu. Na nekim kratkim deonicama je 3+1, 3+0, a na nekim mostovima i tunelima je samo 2+0. i to je to.

Za motoputeve je mnogo teže naći podatke jer oni ne predstavljaju posebnu kategoriju u nomenklaturi puteva.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843860#p843860:33s188s1 je napisao(la):
markomarkovic » Thu Apr 22, 2021 8:50 am[/url]":33s188s1]Hm, nisam bio dugo ali nesto mi se cini da je Kragujevac-Batocina denivelisan? Ili gresim?
Eto npr. taj motoput počinje od kružnog toka sa regonalnim putem Lapovo-Jagodina i ide do ulaska u naselje Batočina, gde postaje obična ulica. Po izlasku odatle, opet je motoput sa dve kolovozne trake 2+0 i denivelisanim raskrsnicama, osim prekida u zoni raskrsnice Badnjevac. Poslednjih desetak km pred KG je motoput dva puta 2+1, apsolutno identično svim autoputevima, jedino nema žičane ograde. Završava se kružnim tokom na ulasku u KG.

Zbog takvih situacija je vrlo teško napraviti dijagram motoputeva.
 
Na Milosu Velikom izmedju Lajkovca i Uba (deonica koju su radili domaci lopovi, koji nisu odgovarali za kradju, kao i niko nikad u Srbiji inace), uzivacete u propalom kolovozu, i vasi pneumatici i amortizeri ce da tandrcu dok se vozite novim svezim autoputem, nazvanim po jednom od najvecih vladara moderne Srbije,
Mnogo simbolike.

Na nekoliko mesta na Milosu Velikom postoje zakrpe vec :) ojha!
 
Ta deonica jeste lošija od onih koje su radili Kinezi ili Azeri, ali - da ne preterujemo preko svake mere - nije baš da na njoj otpadaju delovi automobila ili se u organizmu premeću vitalni organi. Prošao sam tim autoputem od otvaranja mnogo puta i nisam za ovih par godina primetio da je deonica koju pominješ značajnije propala. Blago je truckava na isti način kao i prvih dana, posebno smer od Lajkovca ka Ubu. No, i pored toga, milina je voziti se novim autoputem, posebno u poređenju s košmarom zvanim Ibarska magistrala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855305#p855305:1fjcsfx9 je napisao(la):
Minnheima » Čet Jun 03, 2021 2:48 pm[/url]":1fjcsfx9]Ta deonica jeste lošija od onih koje su radili Kinezi ili Azeri, ali - da ne preterujemo preko svake mere - nije baš da na njoj otpadaju delovi automobila ili se u organizmu premeću vitalni organi. Prošao sam tim autoputem od otvaranja mnogo puta i nisam za ovih par godina primetio da je deonica koju pominješ značajnije propala. Blago je truckava na isti način kao i prvih dana, posebno smer od Lajkovca ka Ubu. No, i pored toga, milina je voziti se novim autoputem, posebno u poređenju s košmarom zvanim Ibarska magistrala.

Autoput je u opticaju tek 2 godine. U pocetku ja nisam video razliku. Nakon godinu dana sam primetio, ali avaj, nesavrsenosti, necemo zamerati. Nakon 2 godine, vrrrlo primecujem, po letvi volana osetim da zvece cahure.
Pitacu te za jos 2 godine da li ce deonica znacajnije propasti.

Ta deonica nije smela da "makne" u prvih par godina. To nije klisura, to su blaga brda.
Casa je do pola prazna ili do pola puna. Ovo je Srbija, ovde se krade!
Vazda bilo, vazda ce biti!.
 
Vrh