Crtao sam više mapa dužine mreže od 80 do 127km. Ovo je veća (1km autoputa na 10000 stanovnika, sa fokusom na zonu južno od realizovanog dela). Odabrao sam table kod Ade obzirom na to da se na tom mestu odvaja krak ka Mostarskoj Petlji. Gradska mreža obeležena je slobodnim brojevima na 5xx (radi razlikovanja od državne mreže izostavljena je A oznaka) a na tablama su prikazani putevi 501 (postojeća osa Istok-Zapad), 527 (osnova ose Jug-Sever na kojoj se iste i nalaze), 528 (krak ka Mostaru, veza sa 501 koja obilazi Gazelu), 529 (kratak završetak do raskrsnice ulica Cvijićeve i Bulevara Despota Stefana) i 567 (izdvojen krak autoputa 565 koji se odvaja od 527, a vodi od Dorćola do Zrenjaninskog Puta između Borče i Koteža preko Kožare/Trećeg Beograda). Postoje još dva na jednom koridoru ali oni nisu bitni za ovo.
Prva varijanta unutar zelenog rama sadrži izdvojena polja radi bolje čitljivosti. Žuto polje sa crnim fontom/strelicom osim osnovnih informacija uvek obuhvata brojne oznake puta ili izlaza, dok svetlozeleno polje izdvaja dodatne informacije poput ključnih tačaka deonice, destinacije veza koje slede, odnosno nazive i udaljenost izlaza. Takoreći izvršena je separacija osnovnih i dodatnih informacija što doprinosi preglednosti. Oznake puta su uokvirene, dok se oznake izlaza nalaze na crnoj pozadini, uz inverziju boja. Vertikalna strelica označava pravac, zakošena odvajanje/izlaz, a horizontalna indikaciju veze sa drugim autoputem.
Prema tome prva tabla levo predstavlja pravac glavnog puta na kome se nalazite, odnosno krajnju destinaciju uz dodatne informacije ispod (u ovom slučaju važnije usputne tačke koje nisu obeležene na ostalim tablama). Pretrpavanje treba izbeći jer to može dovesti do konfuzije prilikom vožnje. Idemo dalje. Prva tabla desno predstavlja informaciju o grananju na 528 koji omogućava vezu sa 501 uz izbegavanje mosta Gazela. Ispod je izneta štura informacija već na samom odvajanju, a koja prethodi detaljnijoj kada se dođe do Sajma, dakle pred Mostarom. Tako ovde piše da se put odvaja za centar grada, odnosno istok, dok bi na Sajmu druga tabla obuhvatila i Autokomandu, kao i vezu sa 512 preko 501 koja vodi do Jerkovića, Zvezdare.
U drugom redu levo je velika tabla sa informacijom o grananju ose Jug-Sever (527) posle bifurkacije 528. Prvo polje obuhvata najbližu, odnosno sledeću vezu, u ovom slučaju sa 501 ka zapadu, opet uz obilaženje Gazele (527 je od Ade do Sava Centra u tunelu, nakon čega posle Vladimira Popovića ponovo zaranja do Dorćola gde ostaje u plitkom kopu ispod parka). Ispod su preostale dve veze po redosledu, 567 ka Borči i 529 ka Cvijićevoj. Desna tabla u srednjem redu nudi informaciju o izlazima nakon ulaska u tunelski deo 528 između Ade i Mosta preko Ade. Izlazi obuhvataju i broj puta, a broj individualnog izlaza izdvojen je tačkom koja služi kao separator. U dva svetlozelena polja obeleženi su natpisi na srpskom ćiriličnom, odnosno engleskom latiničnom pismu, sa indikacijom udaljenosti desno. U poslednjem redu je ista takva tabla sa sledećim izlazima na glavnoj deonici (527), a koja se postavlja nakon odvajanja 528 (kad se nastavi pravo).
Druga verzija je pojednostavljena, bez svetlije podloge dodatnih informacija, ali sa fontom u svetlijoj nijansi zelene. Font može biti i bele boje.