Šta je novo?

Delta Planet Autokomanda - [Tržni Centar | 172 000 m²]

Galeks":pm1lfaxm je napisao(la):
Zanimljiva promena. Dopada mi se, mada je render sam po sebi zivahan.
Ako se pogleda parking na ovom renderu deleuje kao da su obezbedili komad zemljista koje je svojevremeno Matic uzeo pa vratio.

MPC je to bio uzeo samo da Delta ne bi ništa mogla tu da gradi. Kad je završio svoje poslove vratio je gradu.
 
direktor":3blynkd1 je napisao(la):
Somi to je samo render nemoj da se uzbudjujes , nekakvu aple stor imas u kenz u zgradi akademije nisam obracao paznju
И ја сам то скоро видео, али то није Apple storeвећ само овлашћени продавац..
 
Projekat je napredovao u odnosu na predhodnu verziju.
 
Из птичијег погледа овај тржни центар ме подсећа на обрисе кита :D
Још само да има фонтану на "носу" и да прска.
 
Meni nije samo jasna ova kula, totem, obelisk ili kako već da je nazovem. Još je viša i izraženija nego kod Delta cityja.
Sve ostalo je jako korektno.
 
^ pa i kitovi imaju svoj - obelisk, ako su muzjaci.
Из птичијег погледа овај тржни центар ме подсећа на обрисе кита :D
Још само да има фонтану на "носу" и да прска
moze biti kita, ali i delfin, mozda delta tripuje da im je delfin neka maskota,
na 1.15 videa na prosloj stranici u akvarijumskom panelu plivaju i delfini, a mozda i kit (ne vidi se jasno..)
a fonatna kod spomenika prska definitivno..

uglavnom.. da ga uvaljuju to stoji... samo ko i kome...

Moze li neko da potvrdi da ne bude zabune - Bulevar oslobodjenja je ova ulica ova desno, gde nije parking ?
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... NET-05.jpg
 
Tako je, bulevar Oslobodjenja je na desnoj strani slike.
 
...jos ce ga narod i nazvati "beogradska kita" kako je krenulo
 
Interesantna je jedna, ne tako mala, promena u odnosu na prethodne rendere.

Uporedite ovaj:

120516-DTP-10.jpg


I ovaj:

150415-DPLANET-04.jpg


I dobro obratite pažnju dokle se prostire tržni centar.

Naime, na novim rendereima se "Delta planet" širi i na tzv. lokaciju GP 2, tj. onu trouglastu parcelu ka autoputu, na kojoj je, prema onim najranijim planovima, bila predviđena izgradnja kula. Na prethodim renderima se npr. vidi da je taj prostor između tržnog centra i parkinga slobodan, tj. ostavljen kao zelena površina.

Kao što se vidi na gornjem linku - grad Beograd, preko Direkcije za građevinsko zemljište, i dalje investitorima nudi lokaciju GP 2 (tačnije K.P. 3/9 K.O. Voždovac).

Proverio sam i katastar, Delta, tj. njeno preduzeće Autokomanda d.o.o, upisano je kao vlasnik/zakupac parcela 3/3 (plac Autokomande) i 3/1 (plac koji je MPC vratio gradu, pa ga je Delta posle zakupila). Trouglasta parcela 3/9 i dalje se vodi kao gradsko građevinsko zemljište.

Dakle, ako je suditi prema najnovijim renderima, Delta je bacila oko na preostalu slobodnu parcelu, i ne želi ništa da prepušta slučaju i daje prostora konkurnciji tik uz svoj najambiciozniji projekat.

Videćemo kako će se sada postaviti grad - da li će prema Delti zauzeti stav koji javno iznose u medijima, i iskoristiti situaciju da opstruišu nove planove za "Delta planet", ili će zažmureti na jedno oko i odlučiti da je bolje da se sveža lova slije u budžet.
 
Zanimljivo si primetio i meni se ucinilo pogotovo sto su stari renderi radjeni u dve varijante sa parkingom i bez parkinga tj zelenom povrsinom na tom delu.
 
ulaz je sada ipak ozbiljna arhitektura. prethodni ulaz je bio bruka. jedino sto mi smeta je sto je ova interesantna fasada sada celim obodom, te mozda deluje jednolicno.

plato je sjajan ali mali i mislim da nije u nivou sa vijaduktom preko auto puta ka slaviji, kao sto je predstavljeno.
 
Mišković prodaje "Delta City" na Novom Beogradu i u Podgorici?
Utorak, 09. 06. 2015.|11:41 | Izvor: Danas

delta_planet2_150415_tw1024.jpg


Prodaja sedišta firme nije jedina prodaja na kojoj se u "Delta Holdingu" trenutno radi. Menadžment je upravo u ozbiljnim pregovorima (sa dobrim izgledima za njihov uspešni završetak) za prodaju šoping molova "Delta City" na Novom Beogradu i u Podgorici, kaže za "Danas" predsednik kompanije Miroslav Mišković, uz objašnjenje da se svi ti i slični potezi u poslednje vreme povlače "jer nije dobro da sva jaja budu u jednoj korpi".

Ali, uz to odmah dodaju i sledeću dobru vest: od novca dobijenog od prodaje šoping molova gradiće se objekat o kome se poslednjih godina mnogo govorilo – "Delta Planet", na lokaciji kod beogradske Autokomande. Poslednji dogovori u Gradu o tome su u toku, postoji jedino bojazan da brzina izdavanja potrebnih dozvola ne bude u kontradikciji sa proklamovanim obećanjima za ove poslove. Ali, kad stignu dozvole, "Delta" je spremna da počne radove u roku od mesec dana, i da ih okonča za godinu i po. Centar grada tada se iz Knez Mihailove seli tamo, siguran je sagovornik "Danasa".

U "Delti" skreću pažnju da ove prodaje ne znače rasprodaje. "Deltin" kor biznis, precizirano je, uvek se ticao kupovine firmi i njihovog doterivanja za što uspešniju prodaju. Reč je o nekoj vrsti investicionih fondova. Na ovaj je način u Srbiju, preko "Delte", došlo više od 1,5 mlrd EUR. Uz ovo, naglašava se potreba za još nekim demistifikacijama: iako Mišković misli da privatizacija u Srbiji nije sprovedena tako rđavo, sama "Delta" se ne može smatrati nekakvim posebnim dobitnikom privatizacije, jer samo 19% ukupnog prometa "Holdinga" dolazi iz privatizovanih firmi. Druga je stvar što one izvanredno rade. Pogledajte "Yuhor", kažu u "Delta Holdingu".

Izvor: eKapija
 
Znači jasno je kao dan da Mišković prodaje preostalu imovinu u Srbiji, i to sve što ima. Kakva crna Autokomanda.
 
"Delta" ne gasi biznis u Srbiji. Daleko od toga. Možda prodaja tržnih centara može tako da zvuči, ali to je sasvim uobičajena stvar. I "Plaza" je npr. prodala tržni centar u Kragujevcu kompaniji NEPI (koja je, verujem, mogući kupac i "Deltinih" molova), pa to nije značilo da odustaju od svoja dva projekta u Beogradu. Naprotiv, pripreme za njihovu izgradnju su, kao i u "Deltinom" slučaju, intenzivnije nego ikad.
 
Ako Bilo koji 'krupan igrac' rasprodaje imovinu u nekoj zemlji to samo pokazuje da je poslovanje u toj zemlji znacajno otezano.

Druga je stvar ako to radi kao mudru i planiranu prodaju radi reinvestiranja.

Misko ima i dodatni 'kamen oko vrata' jer je u nemilosti aktuelne vlasti.

Sa druge strane, uskoro ce 3 godine od njegovog hapsenja i to je svakako naskodilo imidzu Delte kod aktuelnih i potencijalnih partnera.

A naskodio je i imidzu Srbije!

Ovde se prvo donosi presudapreko medija, pa hapsi, pa se tek onda istratujezuje...
 
(Pre)prodaja tržnih centara je sasvim uobičajena pojava svuda u svetu - oni koji ih grade, najčešće ne ostaju njihovi vlasnici dugo. To su veoma unosne transakcije koje se dešavaju stalno i u većini slučajeva nemaju ama baš nikakve veze sa krizom i nesolventnošću.

Delta se ponaša kao tipičan investicioni fond (kao što je Miško, uostalom, i sam natuknuo u današnjem ćakulanju sa urednicima "Danasa"): kupuje jeftino ili podiže ni iz čega nešto čemu će uvećati vrednost i ojačati poziciju na tržištu kako bi se na koncu znatno skuplje prodalo.
 
Da imam priliku da gradim trzni centar pored glavne zeleznicke stanice i glavnog saobracajnog cvorista glavnog grada drzave, pa i bubreg bih prodao da skrpim sredstva. Ovo mi se cini kao sasvim logicna poslovna odluka. A prica da je u nemilosti kod ove vlasti, da, bas ga nezgodno prozivaju preko informera. Pa na svim onim okupljanjima privrednika i premijera, Misko sedi u prvom redu.
 
Sedi, ali fakat i jeste da je on medju najvecim privrednicima.
;)
 
Ovo bi bila sjajna vest!

...
Delta (Miškovićeva Delta) tvrdi da namerava da još ove godine počne izgradnju velikog tržnog centra na čijem ulazu bi se dostojno obeležilo šta se na istom mestu događalo 1941. godine. Projekat je izradio arhitekta iz Izraela, o čemu sam pisao u "Vremenu". Predsednik Saveza jevrejskih opština dr Ruben Fuks rekao mi je da je bio u kontaktu sa arhitektima, da je projekat promenjen, proširen i na jednu od starih baraka, koja će biti sačuvana...
...
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1302836
 
Sta mislite kakav ce efekat izazvati izgradnja velikog trznog centra sa velikim parkingom pored Autokomande?
koliko znam, autokomanda je petlja koja vec duze vremena ima problema sa protokom saobracaja.
 
Одличан. Аутокоманда макар у свом северном делу неће личити на бангладеш захваћен ратом.

А што се тиче саобраћаја на аутокоманди он неће бити ништа гори ни бољи него што је сада. Проблеми су у другим градским зонама и деловима инфраструктуре.
 
Da, i meni bi bilo drago da prostor oko autpouta i petlje ne lici na "banglades zahvacen ratom" ali nisam siguran da se saobracaj nece pogorsati. Siguran sam u najmanju ruku, da se nece popraviti.
Ako se vec morao graditi trzni centar onda je on trebao ili biti bez parkinga (ili bar sa znatno smanjenim parking prostorom) ili da bude smjesten uz autoput na obilaznici oko Beograda.
 
Vrh