Šta je novo?

Crna Gora

Evo radovi na putu od granice sa Srbijom pa do Rozaja. Kada se ovaj put do Rozaja zavrsi I kada cuvena firma ,,Euroasfalt,, zavrsi obilaznicu I tunel kod Rozaja a tek kada zavrsi put Berane - Kolasin a sve ove poslove su zapoceli od 2017 a nista do sada nisu predali na upotrebu mislim da ce ovo onda biti najkraca I najbolja deonica do autoputa u Matesevu. Bukvalno svi koji putuju iz pravca Prokuplja , Leskovca, Nisa, Kraljeva, Krusevca kao iz Kosova I Metohije ce imati najkraci I najbolji put do Podgorice I mora.

Da ti dolijem ulje na vatru:


Euroasfalt u konzorcijumu sa najjačom rumunskom građevinskom firmom sa velikim šansama da ih u septembru izaberu na tenderu za parče A1 u Rumuniji, istočno od Temišvara, koje je ostalo nedovršeno (između ostalog i 2 tunela su tamo).

P.S.
Nevezano za diskusiju iz posta, još jednom da izrazim neslaganje sa mantrom da autoput apsolutno i neizostavno generiše saobraćaj. Negde da, negde ne, ima primera i gde zaista jeste tako, ali ima i suprotnih primera. Ima bar još 5 faktora koji utiču na frekventnost saobraćaja na nekom AP ili pravcu uopšte, tako da postojanje AP samo po sebi nije jedini uslov za automatsko generisanje saobraćaja.
 
Da ti dolijem ulje na vatru:


Euroasfalt u konzorcijumu sa najjačom rumunskom građevinskom firmom sa velikim šansama da ih u septembru izaberu na tenderu za parče A1 u Rumuniji, istočno od Temišvara, koje je ostalo nedovršeno (između ostalog i 2 tunela su tamo).

P.S.
Nevezano za diskusiju iz posta, još jednom da izrazim neslaganje sa mantrom da autoput apsolutno i neizostavno generiše saobraćaj. Negde da, negde ne, ima primera i gde zaista jeste tako, ali ima i suprotnih primera. Ima bar još 5 faktora koji utiču na frekventnost saobraćaja na nekom AP ili pravcu uopšte, tako da postojanje AP samo po sebi nije jedini uslov za automatsko generisanje saobraćaja.
Sutra planiram da odem do Jelovice i tunela sa strane Berana da vidim sta se desava!
 
Evo obišao sam radove na regionalnom putu Berane - Kolasin i to deo od Berana preko Lubnica , Jelovice do ulaza u tunel. Put je odličan od Berana do Lubnica koji se i čisti od palog kamenja na putu. Snimak koji ću postaviti je od ulaza u tunel pa do mesta Lubnice. Videće te na snimku da dosta im odrona koje se ne cisti. Tek sam gore kod male hidrocentrale video da su počeli kao da čiste. Asfalt je odličan do ulaska na ravnu Jelovicu. Napomena ovaj put je prošle godine uradio i asfaltirao Bemax. I onda ravna Jelovica 3 km do tunela. Sve isto ko prošle godine pripremljeno za asftiranje i taj deo puta je neasfaltiran. To je deo koji radi čuvena firma Euroasfalt iz Sarajeva. Nista od prošle godine nisu uradili. Kad sam došao do ulaza u tunel video sam oko 10 radnika Euroasfalta i na pitanje kada će ovo asfaltirati i tunel kada ce biti gotov slegali su ramenima i kao ko zna kada ce. Velika sramota da nisu iskoristili ovo leto. Nista niko koga sam pitao gore na putu nezna. Snimak kreće od tunela ka Lubnicama. Snimak traje 15 minuta koliko mi je trebalo da dodjem do Lubnica i informacija da mi je od Lubica do ulaska u Berane trebalo još 10 minuta. Veliko će to skraćenje puta biti ka Kolasinu, autoputu i Podgorici. Napomena za one koji neznanju da je tunel Klisura dugačak preko 2800 m i da se bukvalno izlazi s druge strane na skijališta Kolasin 1450 i Kolasin 1600 i da je tu i Kolasin. U ovoj brzini kacenja snimka na youtube sa mobilnog nisam izgleda dao ime snimku. PS u jednom trenutku mimoilazenja s kolima na makadamu pošto je nenormalno brzo prosao i digao nenormalnu prasinu sam opsovao pa se izvinjavam.

Izvinite na dugačkom snimku od 15 minuta
 

Abazović tvrdi da njegovu smjenu potiče kompanija Bemax​

 
Одлично Зоки, а каква је ситуација са Колашинске стране? Има ли неки снимак?
 
Одлично Зоки, а каква је ситуација са Колашинске стране? Има ли неки снимак?
Sa druge strane nisam bio. Ima da se ide nekim losim putem a i velika je prasina bas. Tu je cista situacija izlaz druge strane je na skijalista Kolasinska I tu je uradjen put. Mislim da treba da se uradi jedan manji most odmah kada se izadje na tu stranu ali mislim da nisu ni to završili iako su počeli. Od Jezerina ili ti od Skijališta 1450 imaš do Kolasina 11 km a od Kolasina do autoputa u Matesevu 10 km
Taj put od Kolasina će se raditi jesenas i sigurno će ga proširivati. On ni sada nije los prosao sam letos kada sam išao na autoput.
 
Poslednja izmena:
Благодарим на информацији Зоки, каква штета што овај пут није пуштен у промет. Еуроасфалт законом забранити!
 
Благодарим на информацији Зоки, каква штета што овај пут није пуштен у промет. Еуроасфалт законом забранити!
Ma strasno. Nista od prošle godine nisu uradili. Ti prošle jeseni u novembru spremis da asfaltiras 3 km i to do današnjeg dana ne uradiš to. Idealno je ovo vreme jel tu je nadmorska visina 1300 metara Evo 5 godina kako se put radi a tek su ove godine probili i mali tunel za evakuaciju. To nista nije opremljeno i nadam se da više u Crnoj Gori nece ni raditi.
 
11000 дневно уопште није лоша бројка, без обзира што је сезона! Рецимо од Пожеге до Ужица или Мачката је годишњи просек 13500 дневно. АП генерише саобраћај, јако је велика штета што одмах нису кренули у следећу деоницу!
11.000 dnevno je vrlo loša brojka za period od 20 jula do 15 avgusta što je špic najveći mogući turističke sezone.
Godišnji prosjek jasno je da ne može biti veći od 5.000 vozila što je samo potvrda onoga što su predvidjale sve studije o isplativosti.


Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
 
11.000 dnevno je vrlo loša brojka za period od 20 jula do 15 avgusta što je špic najveći mogući turističke sezone.
Godišnji prosjek jasno je da ne može biti veći od 5.000 vozila što je samo potvrda onoga što su predvidjale sve studije o isplativosti.


Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
За почетак и само 40+ км то је добра бројка. О спашеним животима кроз Платије нема потребе ни говорити!
 
Dobro, ako se ne varam 5000 je prve godine bilo i na Ljig-Preljina, ali sad je duplo više. Ali ako bi se završio ceo, od Pg do Bg, i skratilo vreme putovanja na 3,5 sata, sigurno bi bio veći, tada bi na tih 400km + 200km okolnih pritoka (autoputevi do Ns, Va, Kv & Co) tu gravitiralo oko 5 miliona stanovnika, što je sasvim ok za opravdanost autoputa. Izgradiće se mnoge stvari nedaleko od autoputa Bijelasica, Pešter, Golija, pa ne znam kako iko može predvideti kakav će promet biti i za 5-10 godina, a ne za 50 godina za kolko se planira autoput.
 
Nemam nista protiv rekonstrukcije puta Kolasin-Matesevo ulazak na autoput. Uvek sam za to. Pre nekoliko dana prosao tuda sasvim solidna deonica. Najbolje bi bilo da se zahvale EUROASFALTU I da put Berane - Kolasin dodele nekom drugom izvodjacu da to zavrsI i da puste put u upotrebu. Veruj te mi svojim ocima sam video ako ostane da radi ta Sarajevska firma put nece pustiti ni do leta sledece godine. Rok koji Im je bio 20 oktobra jos zvanicno nije pomeren I nezna se koji je sledeci rok zavrsetka.
 
Poslednja izmena:
Ovaj put se nece zavrsiti bar jos dve godine izgleda, sramota. S druge strane predeli su vrhunski i neminovno je da ce uz ovaj odnos prema prirodi ceo kraj jako degradirati izgradnjom tranzitne magistrale koja je do tad bukvalno bila slepa ulica gde u vecem delu do danasnjeg tunela ne postoji ni prijem za mobilni.
 
Dobro, ako se ne varam 5000 je prve godine bilo i na Ljig-Preljina, ali sad je duplo više. Ali ako bi se završio ceo, od Pg do Bg, i skratilo vreme putovanja na 3,5 sata, sigurno bi bio veći, tada bi na tih 400km + 200km okolnih pritoka (autoputevi do Ns, Va, Kv & Co) tu gravitiralo oko 5 miliona stanovnika, što je sasvim ok za opravdanost autoputa. Izgradiće se mnoge stvari nedaleko od autoputa Bijelasica, Pešter, Golija, pa ne znam kako iko može predvideti kakav će promet biti i za 5-10 godina, a ne za 50 godina za kolko se planira autoput.
Тај аутопут улази у Србију и иде ка подручју које има 5 милиона становника, али претерано је рећи да тих 5 милиона становника гравитира ка Црној Гори.
 
Danas oko 13h sat vremena čekanja na naplatnoj rampi. Kao da sam se vratio na Preljinu pre 2 godine.
Bio sam i ja malo ranije tu.

Moram da pohvalim stvarno njihov sistem za informisanje, iako možda neka ograničenja nemaju smisla (40 km/h tri tunela pre naplatne rampe) i na svakom mestu opomena za kišu i klizav kolovoz.

Ono što im je pogolem minus jeste da i pored toga što su raspoređeni da je 4 izlaza sa auto-puta i 1 ulaz (i u Podgorici i kod Kolašina), gužve behu strahovite. Meni je neshvatljivo da se pored takvog kapaciteta gužva otegne 2,2 kilometara od same naplatne rampe do poslednjeg tunela. Znaju da je vrh sezone.
 
Tu se ne zna šta je besmislenije: da li smešno mali broj traka za naplatu, ili pak činjenica da se na jednu rampu ulazi na put koji ima 2-3 trake po smeru...
 
Što se tiče ovoga puta Mojkovac - Vragodo glavni objekat je most preko Tare dužine oko 180 metara koji još uvijek nije započet jer nisu dobili građevinsku dozvolu dok je ostalo spremno za asfalt.
 
Vrh