Šta je novo?

Crna Gora

Земљани нажалост си потпуно у праву, смејурија и безобразлук је истовремено да преко грађевинских послова финансираш мржњу ( то би била најпогоднија реч ) Највљујеш олују у ЦГ. Исти сценарио као у Хрватској, Украјини и било где где се запад умеша. Међутим свима је јасно да се без туриста из Србије не може преживети, а нема ни Руса. Због тога и праве АП. Нису глупи, само су кварни. О Бемаксу који за разлику од Еуроасфалта ради прилично добро и у роковима, наравно постоји друга прича са на крају истим исходом, да се не понављам сада. Са друге стране где год су људи више свесни ситуације као у Пљевљима сви инфраструктурни радови касне по 2-3 године или су прекинути. Поред јако добрих путева у ЦГ, постоји и друга страна медаље!
 
U kom bioskopu vi gledate filmove i u kom svemiru živite, majko moja...
 
Uz sve razumevanje za geopolitiku, širu sliku, povezanost sa ovim ili onim itd. držimo se malo stanja na terenu.
Tj. bilo bi dobro kad bi se uprkos tome dalo malo stručnosti na značaju.
Bemax, ok, nastao kako je nastao ali brate rade kidaju, imaju novu opremu pa nek rade.
Euroasfalt, isterati ih iz zemlje i tužiti pa koliko traje nek traje...
 
Evo radovi na putu od granice sa Srbijom pa do Rozaja. Kada se ovaj put do Rozaja zavrsi I kada cuvena firma ,,Euroasfalt,, zavrsi obilaznicu I tunel kod Rozaja a tek kada zavrsi put Berane - Kolasin a sve ove poslove su zapoceli od 2017 a nista do sada nisu predali na upotrebu mislim da ce ovo onda biti najkraca I najbolja deonica do autoputa u Matesevu. Bukvalno svi koji putuju iz pravca Prokuplja , Leskovca, Nisa, Kraljeva, Krusevca kao iz Kosova I Metohije ce imati najkraci I najbolji put do Podgorice I mora.

 
Poslednja izmena:
Evo radovi na putu od granice sa Srbijom pa do Rozaja. . .
autoput-cg-kosovo.jpg
 
Nikako mi nije jasna logika probijanja ovog puta Cetinje-Čevo. Mislim da ima mnogo većih prioriteta.
 
Izgradnja puta CT-Cevo-NK je planirana jos u doba SR CG/SFRJ, ali je raspad i sankcije istu prekinuo.
Put ide djelimicno i starom trasom lokalnog/regionalnog puta, pa je dijelom i rekonstrukcija.
 
Nemam pojma...
Lepo bi bilo svuda imati tako lepe puteve ali meni ne deluje da je put ovog ranga trebao da bude prioritet u CG.
Ali šta ja pa znam...
Pre dva dana Bečići-Lastva nisam merio ali nije bilo ispod sat vremena oko 12h...
Ali će zato stanovnici meteopolitan area Čeva za tren oka da se stušte do Cetinja...
 
Pogledajte prilog 142970
Ово је онај "стручњак" који је махао заставама НАТО-а по Београду и тражио да се преименује хотел "Москва", јер носи име по престоници злочиначке му државе. Верујем да му је циљ био да га неко налупа на улици, а после да на сва звона кука да смо злочинци и криминалци. Само такав тутубан и може да предложи овако нешто, а наравно Санџаклијама је вода одмах кренула низ уста. Да су толико жељни аутономије, не би од реда сви гласали да се поцепају у две државе.
 
To mu dođe nivo od oko 15 mil € / godišnje, ali pošto je sezona ne bi čudilo da bude manje prve godine. Jes više koštao od starog puta, al su mu i veći prihodi, a posle određenog perioda će ta razlika prihoda i troškova autoputa prevazići razliku starog puta, verovatno za koju deceniju, ali ova nova trasa bi trebala da traje vekovima.
 
11000 дневно уопште није лоша бројка, без обзира што је сезона! Рецимо од Пожеге до Ужица или Мачката је годишњи просек 13500 дневно. АП генерише саобраћај, јако је велика штета што одмах нису кренули у следећу деоницу!
 
Vrh