C
caribrod
Guest
Da ti dolijem ulje na vatru:Evo radovi na putu od granice sa Srbijom pa do Rozaja. Kada se ovaj put do Rozaja zavrsi I kada cuvena firma ,,Euroasfalt,, zavrsi obilaznicu I tunel kod Rozaja a tek kada zavrsi put Berane - Kolasin a sve ove poslove su zapoceli od 2017 a nista do sada nisu predali na upotrebu mislim da ce ovo onda biti najkraca I najbolja deonica do autoputa u Matesevu. Bukvalno svi koji putuju iz pravca Prokuplja , Leskovca, Nisa, Kraljeva, Krusevca kao iz Kosova I Metohije ce imati najkraci I najbolji put do Podgorice I mora.
Șase oferte pentru proiectarea lotului 2 din autostrada Lugoj - Deva - Tion
Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii: Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.) Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. Asocierea MAKYOL Insaat Sanayi...
www.tion.ro
Euroasfalt u konzorcijumu sa najjačom rumunskom građevinskom firmom sa velikim šansama da ih u septembru izaberu na tenderu za parče A1 u Rumuniji, istočno od Temišvara, koje je ostalo nedovršeno (između ostalog i 2 tunela su tamo).
P.S.
Nevezano za diskusiju iz posta, još jednom da izrazim neslaganje sa mantrom da autoput apsolutno i neizostavno generiše saobraćaj. Negde da, negde ne, ima primera i gde zaista jeste tako, ali ima i suprotnih primera. Ima bar još 5 faktora koji utiču na frekventnost saobraćaja na nekom AP ili pravcu uopšte, tako da postojanje AP samo po sebi nije jedini uslov za automatsko generisanje saobraćaja.