Šta je novo?

Crna Gora

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875738#p875738:1yfioje8 je napisao(la):
GavSa » Ned Avg 29, 2021 12:32 pm[/url]":1yfioje8]I dalje tvrdim da će najmanje biti 30 min. uštede. A o onom drugom delu ne vredi raspravljati, opuštenost vredi mnogo više od 1. ležaljke na plaži.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Ne možeš reci I DALJE TVRDIM da ce biti 30 min ustede kad si nekoliko postova iznad tvrdio da ce biti 35-40 minuta.
Mozes reci npr mozda nece biti 35-40 ali ce biti 30 min,to bi bilo u duhu normalnog razgovora.
Sa druge strane ja mogu uportije*******iti tvoje rijeci i reci da i dalje tvrdim da ce biti 20-ak min ustede u vremenu maksimalno.
Postavljam pitanje proste racunice kako moze da se ustedi 30 min na trasi na kojoj je ogranicenje 100 km u odnosu na postojeci put gdje imamo uglavnom 60 km/ha dodajem na to cinjenicu da ce se sva velika vozila tipa kamiona i autobusa prebaciti na autoput plus imamo vrijeme zadrzavanja na ukaznoj i izlaznoj rampi.
Idem vrlo cesto putem prema Kolasinu i prosjecno putujem 70 min i znam o cemu govorim.
30 minuta brze znacilo bi da se stigne za 40 min sto nije moguce tvrdim a vidjece se brzo i u praksi.
O sigurnosti voznje nisam pricao,samo o vremenu putovanja.
 
Jeste da je sajt beobuild, ali opet imamo problema sa beocentričnim sistemom!
Meni i nama ostalim Šiptarima/Bugarima od Niša naniže, Sandžaklijama, Kosovarima, Metoh...ima ušteda autoputem će biti pajsad 1 sat i 45 min.!!!
Nakon što iz sliva Ibra pređemo na sliv Lima i stignemo do Berana, koliko nas će ići na BP i Mojkovac? Promili...
Zato i non stop smaram šta je sa tunelom i kad će Berane-Kolašin.
Koja je šansa da bilo ko ko se zaputi ka Podgorici preko Rožaja bilo iz pravca Peći, bilo iz pravca Pazara i ko već mlati ozbiljnu kilometražu i troškove, da ide ka Bijelom Polju i Mojkovcu (skoro niko), a takođe i da se na raskrsnici u Kolašinu umesto da skrene levo za autoput, prestroji desno i zapuca na Platije da bi uštedeo 7 evra (a i to je pitanje, jer normalnom vožnjom na AP potrošićeš dosta manje goriva nego kanjonom).
Takođe, ne sporim da će se dosta Kolašinaca, Mojkovčana, Bijelopoljaca odlučiti za stari put kanjonom, za Berance i Rožajce nisam baš siguran.
Zato i ukazujem na problem kad se iz 3 pravca u sezoni svi sjate na kružni, koji je i ovog leta bio za 2 pravca, ranije i samo pravac bez kružnog.
Ima još nekih zabluda koje ovde opasno provejavaju na više tema, ali njih ću da obradim u nastavku diskusije, ako je bude bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875833#p875833:2vvuqjbm je napisao(la):
caribrod » Ned Avg 29, 2021 6:45 pm[/url]":2vvuqjbm]Jeste da je sajt beobuild, ali opet imamo problema sa beocentričnim sistemom!
Meni i nama ostalim Šiptarima/Bugarima od Niša naniže, Sandžaklijama, Kosovarima, Metoh...ima ušteda autoputem će biti pajsad 1 sat i 45 min.!!!
Nakon što iz sliva Ibra pređemo na sliv Lima i stignemo do Berana, koliko nas će ići na BP i Mojkovac? Promili...
Zato i non stop smaram šta je sa tunelom i kad će Berane-Kolašin.
Koja je šansa da bilo ko ko se zaputi ka Podgorici preko Rožaja bilo iz pravca Peći, bilo iz pravca Pazara i ko već mlati ozbiljnu kilometražu i troškove, da ide ka Bijelom Polju i Mojkovcu (skoro niko), a takođe i da se na raskrsnici u Kolašinu umesto da skrene levo za autoput, prestroji desno i zapuca na Platije da bi uštedeo 7 evra (a i to je pitanje, jer normalnom vožnjom na AP potrošićeš dosta manje goriva nego kanjonom).
Takođe, ne sporim da će se dosta Kolašinaca, Mojkovčana, Bijelopoljaca odlučiti za stari put kanjonom, za Berance i Rožajce nisam baš siguran.
Zato i ukazujem na problem kad se iz 3 pravca u sezoni svi sjate na kružni, koji je i ovog leta bio za 2 pravca, ranije i samo pravac bez kružnog.
Ima još nekih zabluda koje ovde opasno provejavaju na više tema, ali njih ću da obradim u nastavku diskusije, ako je bude bilo.
Tunel je jedino problem, Probili su ga kao sto svi znamo oko 21 aprila. Mislim da je jedini problem nedovoljno radnika EUROASFALTA koji rade u njemu. Jos nije probijen i mali evakuacioni tunel. Bio sam letos na Jelovici i video da mali broj radnika rade i deo puta do tunela. Inace Bemax je svoj deo puta zavrsio do dela koji se zovu Ravna Jelovica i tu taj deo puta do tunela radi Euroasfalt i tu nema nekih velikih radova posto je put dosta ravan a takodje i sirok . Posto prosli put nisam uspeo da dobro postavim video puta evo ga sada ponavljam. Mislim da put nece pustiti do sledeceg leta.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pwJB-87xX-Y[/youtube]
Inace put stvarno izgleda nestvarno. Sirina kolovoza je 6 metara.Bukvalno kada se prodje tunel koji je duzine nekih 2.800 metara se odmah izlasi na skijaliste 1450 Kolasin.
 
Carivrode, vama 'odozdo' do Bara nije loš put ni preko AP KiM i R. Albanije.

A jeste važno ovo Berane-Kolašin. Čak i beocentrični (ja nisam, ja imam i vranjanski deo ličnosti, a i najtipičnije crnogorsko prezime) moći će do Kraljeva autoputem, pa na Mehov krš i Berane. Ne deluje da će to uopšte biti loša opcija.
 
A koliko ima od kraja ap i askranice kod Kolašina?
Bojim se da će to pojesti razliku, kao što će i u Požegi odlazak sa magistrale do Gorobilja.
Ne verujem da će u prvo vreme zbir saobraćaja iz kanjona i sa ap biti drastično veći od trenutnog prolaska kroz kanjon. Vremenom će rasti, i to u korist ap.
Niko ni u Čanj ili Petrovac ne ide uz Petrovačke strane da bi uštedeo 5e kroz Sozinu, već da bi izbegao gužvu ili radi pogleda, pa ne verujem da će putarina biti (preveliki) problem. Mada, to nije zanemarljiv trošak na tu kilometražu
 
A koliko ima od kraja ap i askranice kod Kolašina?
Bojim se da će to pojesti razliku, kao što će i u Požegi odlazak sa magistrale do Gorobilja.
Ne verujem da će u prvo vreme zbir saobraćaja iz kanjona i sa ap biti drastično veći od trenutnog prolaska kroz kanjon. Vremenom će rasti, i to u korist ap.
Niko ni u Čanj ili Petrovac ne ide uz Petrovačke strane da bi uštedeo 5e kroz Sozinu, već da bi izbegao gužvu ili radi pogleda, pa ne verujem da će putarina biti (preveliki) problem. Mada, to nije zanemarljiv trošak na tu kilometražu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875833#p875833:31nwzuzv je napisao(la):
caribrod » Ned Avg 29, 2021 6:45 pm[/url]":31nwzuzv]Jeste da je sajt beobuild, ali opet imamo problema sa beocentričnim sistemom!
Meni i nama ostalim Šiptarima/Bugarima od Niša naniže, Sandžaklijama, Kosovarima, Metoh...ima ušteda autoputem će biti pajsad 1 sat i 45 min.!!!
Nakon što iz sliva Ibra pređemo na sliv Lima i stignemo do Berana, koliko nas će ići na BP i Mojkovac? Promili...
Zato i non stop smaram šta je sa tunelom i kad će Berane-Kolašin.
Koja je šansa da bilo ko ko se zaputi ka Podgorici preko Rožaja bilo iz pravca Peći, bilo iz pravca Pazara i ko već mlati ozbiljnu kilometražu i troškove, da ide ka Bijelom Polju i Mojkovcu (skoro niko), a takođe i da se na raskrsnici u Kolašinu umesto da skrene levo za autoput, prestroji desno i zapuca na Platije da bi uštedeo 7 evra (a i to je pitanje, jer normalnom vožnjom na AP potrošićeš dosta manje goriva nego kanjonom).
Takođe, ne sporim da će se dosta Kolašinaca, Mojkovčana, Bijelopoljaca odlučiti za stari put kanjonom, za Berance i Rožajce nisam baš siguran.
Zato i ukazujem na problem kad se iz 3 pravca u sezoni svi sjate na kružni, koji je i ovog leta bio za 2 pravca, ranije i samo pravac bez kružnog.
Ima još nekih zabluda koje ovde opasno provejavaju na više tema, ali njih ću da obradim u nastavku diskusije, ako je bude bilo.

Не знам ко од Ниша наниже уопште иде у Црну Гору на летовање поред толике Грчке која је одатле близу, а што се тиче другог разлога осим одласка на море, за путовање у ЦГ одатле верујем да је то у тим промилима.
 
Pozdrav svima, pratim forum godinama, ali do sada se nisam javljao. Što se tiče pitanja koliko ima od Kolašina do Mateševa - 8 km pkus 2 km do petlje Mateševo. A sada bih hteo da iznesem jednu svoju ideju, voleo bi da ozbiljni forumaši ovde (a imah ih poprilično) iznesu svoje mišljenje o tome. Ako bi Crna Gora uskoro ipak nastavila izgradnju ka Andrijevici (a ima nekih naznaka) i ako bi Srbija stvarno uskoro krenula ka Boljarima, onda bi, po mom mišljenju, a s obzirom na ekonomske mogućnosti Crne Gore trebalo razmisliti o sledećem: da Crna Gora, za sada, uradi magistralu ekstra klase (nešto slično magistrali PG - Cetinje) od Boljara do Poda, odnosno do magistrale Bijelo Polje - Berane. To je nekih 25 -28 km, a zatim rekonstruiše postojeću magistalu odatle preko Berana do Andrijevice (nekih 22 km) ogakle bi dalje išli autoputem do PG (oko 64 km auto-puta). To je po meni jedino rešenje koje je izvodljivo u neko dogledno vreme (za nekih 6,7 godina da bude sve gitovo). Idealno bi bilo da istovremeno urade i deo od Zlatice do Farmaka (18 km) pa i od Andrijevice do Berana (11 km) ali mislim da za to trenutno nema para. Naravno, na početku i na kraju deonica pistaviti velike čeone rampe da se izbegnu gužve i to bi bilo to, srednjoročno dovoljno. Ostalo svakako nije moguće raditi u nekoj bližoj budućnosti (za 30 godina vreovatno da, ali to je predaleko da sada o tome diskutujemo).
 
Džigi Bau, prethodni niški gradonačelnik se preziva Bulatović, a fudbaler Nemanja Radonjić je iz Niša. Kakvi promili.

Takođe, ima nas i ovde - a verovatno i u Nišu - kojima je postalo uveliko glupo da u idemo u trećerazredna mesta u Severnoj Grčkoj, a da plaćamo hranu i piće kao u Austriji. I da je plaža štrokava kao... gde? Ja sam u Grčkoj poslednji put bio na Skopelosu, to može, ali Paraliju i Polihrono pretpostavljam Crnoj Gori (i Bugarskoj).

Uostalom, nikad nije bilo mnogo teśko napuniti ni avion iz Niša za Tivat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875895#p875895:3zp0pqk2 je napisao(la):
Пантограф » Ned Avg 29, 2021 10:45 pm[/url]":3zp0pqk2]Džigi Bau, prethodni niški gradonačelnik se preziva Bulatović, a fudbaler Nemanja Radonjić je iz Niša. Kakvi promili.

Takođe, ima nas i ovde - a verovatno i u Nišu - kojima je postalo uveliko glupo da u idemo u trećerazredna mesta u Severnoj Grčkoj, a da plaćamo hranu i piće kao u Austriji. I da je plaža štrokava kao... gde? Ja sam u Grčkoj poslednji put bio na Skopelosu, to može, ali Paraliju i Polihrono pretpostavljam Crnoj Gori (i Bugarskoj).

Uostalom, nikad nije bilo mnogo teśko napuniti ni avion iz Niša za Tivat.


Не знам, познајем досра људи доле, а и сам сам делом пореклом са југа и нисам од њих чуо никад да им је приоритет аутопут ка ЦГ, можда некима и јесте, не знам, , моје мишљење је да је та деоница Пожега - Бољари кроз скоро ненастањену област Пештера, где се зими температуре спуштају и до - 40 и због конфигурације терена стварају наноси снега од неколико метара, слепо црево које се завршава у ЦГ, не знам колики ће ту бити промет у периоду од октобра до маја, дакле да је та деоница неисплатива и неодржива, али то је само моје скромно мишљење, не би то назвао беоцентризам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875892#p875892:yiz1tugb je napisao(la):
Dzigi Bau » Sun Aug 29, 2021 9:28 pm[/url]":yiz1tugb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875833#p875833:yiz1tugb je napisao(la):
caribrod » Ned Avg 29, 2021 6:45 pm[/url]":yiz1tugb]Jeste da je sajt beobuild, ali opet imamo problema sa beocentričnim sistemom!
Meni i nama ostalim Šiptarima/Bugarima od Niša naniže, Sandžaklijama, Kosovarima, Metoh...ima ušteda autoputem će biti pajsad 1 sat i 45 min.!!!
Nakon što iz sliva Ibra pređemo na sliv Lima i stignemo do Berana, koliko nas će ići na BP i Mojkovac? Promili...
Zato i non stop smaram šta je sa tunelom i kad će Berane-Kolašin.
Koja je šansa da bilo ko ko se zaputi ka Podgorici preko Rožaja bilo iz pravca Peći, bilo iz pravca Pazara i ko već mlati ozbiljnu kilometražu i troškove, da ide ka Bijelom Polju i Mojkovcu (skoro niko), a takođe i da se na raskrsnici u Kolašinu umesto da skrene levo za autoput, prestroji desno i zapuca na Platije da bi uštedeo 7 evra (a i to je pitanje, jer normalnom vožnjom na AP potrošićeš dosta manje goriva nego kanjonom).
Takođe, ne sporim da će se dosta Kolašinaca, Mojkovčana, Bijelopoljaca odlučiti za stari put kanjonom, za Berance i Rožajce nisam baš siguran.
Zato i ukazujem na problem kad se iz 3 pravca u sezoni svi sjate na kružni, koji je i ovog leta bio za 2 pravca, ranije i samo pravac bez kružnog.
Ima još nekih zabluda koje ovde opasno provejavaju na više tema, ali njih ću da obradim u nastavku diskusije, ako je bude bilo.

Не знам ко од Ниша наниже уопште иде у Црну Гору на летовање поред толике Грчке која је одатле близу, а што се тиче другог разлога осим одласка на море, за путовање у ЦГ одатле верујем да је то у тим промилима.

Nova zabluda.
Određen broj ljudi ide u CG i ne samo more. Na more u CG ide kudikamo manji broj nego u Grčku, čak i Bugarsku, to je nesporno.
Ove godine su npr. svi masovno nagrnuli u Albaniju, ali postoji određen broj ljudi koji idu u CG, niške agencije su rasprodale kapacitete.
Roba takođe ide tim pravcem istok-zapad i obratno za CG i iz CG. Nisu konvoji u pitanju, ali ide.
Postoji nekoliko redovnih autobuskih linija iz Niša ka CG, čak i zimi. Čak i iz Pirota postoji jednom mesečno organizovano putovanje na Ostrog.
Daleko od toga da to nešto zadovoljava kriterijume za neki AP i da je bogznakoliko masovno, ali postoji saobraćaj, koji nije zanemarljiv.
Ogromna većina ide pravcem PK-Blace-Jošanička Banja-Novi Pazar-Berane, to je trenutno najkorišćeniji put između NI i PG.
Do 1998. i jeste se išlo od Niša za CG preko KiM tj. preko Podujeva, Prištine i Peći. I jeste prirodni i najbliži put i sada, ali ga Srbi izbegavaju.
Maliciozni komentari su očekivani, iako bespredmetni, jer se ne razmatra izgradnja novog AP, već korišćenje takoreći već izgrađenog.
Poenta je da će se izgradnjom deonice AP plus Berane-Kolašin aktuelni put između Niša i Podgorice skratiti za skoro 2 sata.
Niko ne traži autodžadu od Blaca do Biljanovca (mada bi bilo korisno da upristoje tu deonicu oko Jošaničke Banje, jer je koriste i kamioni i autobusi) i dalje ka jugu, mada obećavaju šnelštrase do Novog Pazara, što dodatno ubrzava put NI-PG.
Btw. sadašnja gradonačelnica Niša se preziva Sotirovska, a Bulatovića u Prokuplju ima više nego u Nišu. Pola PK je poreklom iz CG.
 
Zaboravih da dodam da će se put između Niša i Podgorice izgradnjom deonice Niš-Pločnik dodatno skratiti za 30-45 minuta.
 
Evo jedna lijepa vijest: Konačno se danas od ponoći otvara jugozapadna obilaznica kroz PG pri čemu se izbjegava vožnja kroz grad svako ko želi iz Cetinja ili Nikšića da ide za Kolašin i obratno. Sjutra ću se provozati i izbaciti video
 
Izbacili su snimak. Ko bude išao iz Nikšića, Danilovgrada itd za Kolašin ovom obilaznicom biće duže za 5-6 km. Ovo će odgovarati ko ide za Cetinje i dalje put mora i u naselje Donja gorica pa će se smanjiti gužve ulicom Vojislavljevića kroz Zabjelo[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vuoKa98UL_k[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875894#p875894:2m9ejwiz je napisao(la):
Danilons » Ned Avg 29, 2021 10:43 pm[/url]":2m9ejwiz]Pozdrav svima, pratim forum godinama, ali do sada se nisam javljao. Što se tiče pitanja koliko ima od Kolašina do Mateševa - 8 km pkus 2 km do petlje Mateševo. A sada bih hteo da iznesem jednu svoju ideju, voleo bi da ozbiljni forumaši ovde (a imah ih poprilično) iznesu svoje mišljenje o tome. Ako bi Crna Gora uskoro ipak nastavila izgradnju ka Andrijevici (a ima nekih naznaka) i ako bi Srbija stvarno uskoro krenula ka Boljarima, onda bi, po mom mišljenju, a s obzirom na ekonomske mogućnosti Crne Gore trebalo razmisliti o sledećem: da Crna Gora, za sada, uradi magistralu ekstra klase (nešto slično magistrali PG - Cetinje) od Boljara do Poda, odnosno do magistrale Bijelo Polje - Berane. To je nekih 25 -28 km, a zatim rekonstruiše postojeću magistalu odatle preko Berana do Andrijevice (nekih 22 km) ogakle bi dalje išli autoputem do PG (oko 64 km auto-puta). To je po meni jedino rešenje koje je izvodljivo u neko dogledno vreme (za nekih 6,7 godina da bude sve gitovo). Idealno bi bilo da istovremeno urade i deo od Zlatice do Farmaka (18 km) pa i od Andrijevice do Berana (11 km) ali mislim da za to trenutno nema para. Naravno, na početku i na kraju deonica pistaviti velike čeone rampe da se izbegnu gužve i to bi bilo to, srednjoročno dovoljno. Ostalo svakako nije moguće raditi u nekoj bližoj budućnosti (za 30 godina vreovatno da, ali to je predaleko da sada o tome diskutujemo).

Ne znam kakve su mogućnosti i interes CG, ali ovaj predlog mi deluje razumno i uslovno ostvarivo (koliko bi ta varijanta uopšte koštala?), uz ogradu da sa SRB strane do Boljara je 2+2 "puna šaka brade" u svakom smislu. Pre 7 dana sam se lomatao šumama i makadamima Golije do Duge Poljane i taj silazak na Pešter sa Golije je jaka visinksa razlika u vrlo malo km. Saobraćaja ima toliko da npr. na novom asfaltu od Jankovog kamena do Odvraćenice možete lagano da doručkujete na beloj liniji, sa sve kuvanjem kaHve na (sporom!) kuvalu, pre nego se pojavi sledeće vozilo...
 
Ne verujem da bi magistrala od Poda do Boljara bila skuplja od puta Berane- Kolašin koji će, na kraju, koštati blizu 50 miliona e. U svakom slučaju, to CG može da plati.Ali sve ovo ima smisla samo u slučaju da Srbija stvarno izgradi auto put do Boljara, a CG nekako uspe da dobaci bar do Andrijevice, jer za auto out do Boljara Crna Gora neće imati para bar još 2,3 decenije, ako i tad.
 
Kod Požege u Srbiji pauza se pravi dok se ne vidi šta ce CG da uradi jer je izvan pameti da Srbija dovede pot do Boljara i da se onda ceka 20 godina da se izgradi put od tamo do Mateseva.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
To bi bilo logično, ali nije isključeno da Srbija ipak krene u tu gradnju, skup put - veliko isisavanje para...
 
A možda ga ugovore samo do Duge Poljane (za početak) pa kažu da je to zbog razvoja Sjenice i okoline
 
Lijepo izgleda. Očekivao sam veći pilon od mosta. Baš je nekako omanji.. Isto tako par neravnina na putu tamo gdje je dozvoljeno 50 na sat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PNcsH2Xrv5I[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876480#p876480:1jo1gqds je napisao(la):
jovanovm » Sre Sep 01, 2021 11:54 am[/url]":1jo1gqds]Ovako bi mogli i kod nas čemprese, jako lepo izgleda.
Nisam siguran da čempres može van mediteranskog podneblja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876444#p876444:jpu9sw4p je napisao(la):
nikola92pg » Sre Sep 01, 2021 8:08 am[/url]":jpu9sw4p]Lijepo izgleda. Očekivao sam veći pilon od mosta. Baš je nekako omanji.. Isto tako par neravnina na putu tamo gdje je dozvoljeno 50 na sat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PNcsH2Xrv5I[/youtube]
Prodjoh i ja danas premijerno.
Ok je oko 3.3 km ima cini mi se i maksimalna brzina je 60 km s tim sto ima dosta kruznih tokova gdje se usporava na 30 km tako da nije baš za jurnjavu.
Valjace ova obilaznica i sad a kad se uradi i prečica od komanskog mosta do kruznog toka gdje pocinje ovaj dio obilaznice sad to ce biti pun pogodak.
 
Biće brzo još videa...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7XP7t3CdSPw[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hYht9r3kfas[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xeWtNS3Jtqs[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8A_HXe90UFQ[/youtube]
 
Vrh