[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875892#p875892:yiz1tugb je napisao(la):
Dzigi Bau » Sun Aug 29, 2021 9:28 pm[/url]":yiz1tugb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875833#p875833:yiz1tugb je napisao(la):
caribrod » Ned Avg 29, 2021 6:45 pm[/url]":yiz1tugb]Jeste da je sajt beobuild, ali opet imamo problema sa beocentričnim sistemom!
Meni i nama ostalim Šiptarima/Bugarima od Niša naniže, Sandžaklijama, Kosovarima, Metoh...ima ušteda autoputem će biti pajsad 1 sat i 45 min.!!!
Nakon što iz sliva Ibra pređemo na sliv Lima i stignemo do Berana, koliko nas će ići na BP i Mojkovac? Promili...
Zato i non stop smaram šta je sa tunelom i kad će Berane-Kolašin.
Koja je šansa da bilo ko ko se zaputi ka Podgorici preko Rožaja bilo iz pravca Peći, bilo iz pravca Pazara i ko već mlati ozbiljnu kilometražu i troškove, da ide ka Bijelom Polju i Mojkovcu (skoro niko), a takođe i da se na raskrsnici u Kolašinu umesto da skrene levo za autoput, prestroji desno i zapuca na Platije da bi uštedeo 7 evra (a i to je pitanje, jer normalnom vožnjom na AP potrošićeš dosta manje goriva nego kanjonom).
Takođe, ne sporim da će se dosta Kolašinaca, Mojkovčana, Bijelopoljaca odlučiti za stari put kanjonom, za Berance i Rožajce nisam baš siguran.
Zato i ukazujem na problem kad se iz 3 pravca u sezoni svi sjate na kružni, koji je i ovog leta bio za 2 pravca, ranije i samo pravac bez kružnog.
Ima još nekih zabluda koje ovde opasno provejavaju na više tema, ali njih ću da obradim u nastavku diskusije, ako je bude bilo.
Не знам ко од Ниша наниже уопште иде у Црну Гору на летовање поред толике Грчке која је одатле близу, а што се тиче другог разлога осим одласка на море, за путовање у ЦГ одатле верујем да је то у тим промилима.
Nova zabluda.
Određen broj ljudi ide u CG i ne samo more. Na more u CG ide kudikamo manji broj nego u Grčku, čak i Bugarsku, to je nesporno.
Ove godine su npr. svi masovno nagrnuli u Albaniju, ali postoji određen broj ljudi koji idu u CG, niške agencije su rasprodale kapacitete.
Roba takođe ide tim pravcem istok-zapad i obratno za CG i iz CG. Nisu konvoji u pitanju, ali ide.
Postoji nekoliko redovnih autobuskih linija iz Niša ka CG, čak i zimi. Čak i iz Pirota postoji jednom mesečno organizovano putovanje na Ostrog.
Daleko od toga da to nešto zadovoljava kriterijume za neki AP i da je bogznakoliko masovno, ali postoji saobraćaj, koji nije zanemarljiv.
Ogromna većina ide pravcem PK-Blace-Jošanička Banja-Novi Pazar-Berane, to je trenutno najkorišćeniji put između NI i PG.
Do 1998. i jeste se išlo od Niša za CG preko KiM tj. preko Podujeva, Prištine i Peći. I jeste prirodni i najbliži put i sada, ali ga Srbi izbegavaju.
Maliciozni komentari su očekivani, iako bespredmetni, jer se ne razmatra izgradnja novog AP, već korišćenje takoreći već izgrađenog.
Poenta je da će se izgradnjom deonice AP plus Berane-Kolašin aktuelni put između Niša i Podgorice skratiti za skoro 2 sata.
Niko ne traži autodžadu od Blaca do Biljanovca (mada bi bilo korisno da upristoje tu deonicu oko Jošaničke Banje, jer je koriste i kamioni i autobusi) i dalje ka jugu, mada obećavaju šnelštrase do Novog Pazara, što dodatno ubrzava put NI-PG.
Btw. sadašnja gradonačelnica Niša se preziva Sotirovska, a Bulatovića u Prokuplju ima više nego u Nišu. Pola PK je poreklom iz CG.